דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המחיר למשתכן, או המחיר למסתכן? 

מאת    [ 01/08/2017 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3612 פעמים ]

השבוע, בעודני עסוק בענייני עבודה, שעת צהריים, צפצף הנייד באופן הסטרי. על הצג הופיע ווצאפ בהול מאישתי באמצע היום. היתה בו תמונה של ארון מטבח ומתחתיו כתבה אשתי " מ ש ג ע, תראה איזה יופי. הגיע הזמן להחליף את שלנו. תראה את הידיות, את השיש, את הזכוכית והכי חשוב המחיר. במבצע." הצצתי אל התמונה ואכן היה שם ארון מטבח גדל מידות שלא אמר לי דבר ולצידו  התנוסס בגדול  המחיר ולידו הכותרת "מבצע".

"אנחנו חייבים לרוץ עוד היום לקנות את המטבח הזה, לפני שתהיה התנפלות" יעצה אשתי בקול מודאג.

בסוף היום מיהרנו לחנות. 

המטבח אכן עמד שם במלוא הדרו ואנו צעדנו אליו בצעדים מדודדים ובכבוד הראוי. המוכרת החביבה קרבה אלינו בחיוך רחב והציגה את מעלותיו הנפלאות של ארון המטבח, מבלי שאבין דבר, פתחה וסגרה את מדפיו, ליטפה את משטח השייש והכבירה מילים על הנוחות. בתוך כך רמזה לי רעייתי ואני עמדתי להוציא את פנקס הצ'קים.

"רק רגע" אמרה המוכרת החביבה "חשוב לי להבהיר קודם שהמחיר לא כולל את הידיות, המגרות השקטות,האי, הזכוכית, הפיתוחים, השיש והכיור....." בקיצור בסופו של דבר, הבנו שהמחיר כולל.... הספקת ארגזי עץ שיכולים לשמש גם כארונות במטבח.

נזכרתי בזה כשקראתי אתמול על "המחיר למשתכן". פתאום זה לא כזה מבצע ענק, כמו ששיווקו אותו. פתאום מסתבר שרק עכשיו, אחרי סגירת הפרויקט, מתחילים בתכנון ואחריו יהיה צורך בהיתר בנייה....בקיצור, במקרה הטוב יתכבדו הזוכים המאושרים להיכנס לגור עוד.....5 שנים! כלומר, המתנה בשכירות 60 חדשים, כלומר ,הוצאה נוספת של כ-300 אלף שח. העיקר שהאוצר נופף בדגל של עזרה לזוגות הצעירים ואינני בה בטענות בעד או נגד תנועה פוליטית זו או אחרת.

 

בסופו של דבר כולם למעלה יודעים את הפתרון אבל, מתכחשים לו: הפשרת קרקעות המדינה והוזלתם.זה הדבר היחיד שעשוי לחולל מהפיכה דראמטית במחיר הדירות אבל, אז עלולה להיות בעייה לבנקים ולכן, ההמלצה למי שיכול לרכוש נכס היא לפעול מיד ולא להמתין למשיח, כי הוא בושש לבוא ואפילו, בינתיים לא מצלצל... 

הכוכב הקודם, אגב, היה יאיר לפיד עם חוק מע"מ אפס אחוז שתקע אלפי זוגות צעירים וגרם נזקים לחברות בנייה ועסקים הקשורים בנדל"ן. 

בהסטוריה שלנו כל אחד שעולה לשלטון, כל שלטון מהקשת הפוליטית, עובד עלינו בדרכו, כל משיח מראה לנו ארונות מטבח ומוכר ארגזי עץ.

 

 

  אמנון סער "גישה לעניין – הדרך למימוש חלום בנדל"ן" שיווק נכסים. ייזום תמ"א 38, אימון אישי - עיסקי-מקצועי,  הרצאות- הדרכות- הכוונה www.neomisaar.com   054/9292191  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב