דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אני חושב שיש לי דליפה 

מאת    [ 26/06/2017 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2566 פעמים ]

אם הבחנת בפרורי טייח או צבע שהתקלף מהקיר ונשר על הרצפה. אם יש טיפות של מים שאולי היו תוצר של חלון פתוח בזמן שירד גשם, צנרת דולפת, או ילד עם בקבוק מים, קשה לדעת מה הגורם ולכן עלייך להיעזר באינסטלטור מקצועי ובמקרה של הצפה, יהיה צורך במשאית ביובית לשאיבות ביוב. במקרה בו אתה רואה מים, לך בעקבות הטיפות, אם הטיפות מובילות אותך בבית אז יתכן ואחד הילדים פשוט לא ניגב ידיים או שנוזל לו בקבוק השתייה. אם אתה רואה דליפה באופן ברור גש במיידי וסגור את ברז המים הראשי לבית. על מנת לתקן את זה עלייך להתקשר לשרברב. במידה ואינך רואה דליפה במו עיניך זה יהיה קשב יותר לאיתור.

איך לאתר דליפת מים

מים יפרצו החוצה תמיד במקום בו תהיה להם התנגדות פחותה. יש סיכוי טוב למדי אם אתה מוצא ראיות לדליפה ולא דאגת שזה יתוקן, המים יפרצו וידלפו שוב מאותו מקום. כדי לעזור למצוא היכן הדליפה תוכל להשתמש במגבת או בנייר, זהו טריק שימושי, שכן מדובר בדליפה שיתכן ותוקנה, אבל לא עשו עבודה יסודית. קח מגבת נייר, שקית נייר, או אפילו עיתון ותניח אותה במקום שבו אתה חושב כי יש דליפה. אם יש טפטוף אפילו הקטן ביותר, הוא יותיר נקודה, אשר אמור לעזור לך למצוא איפה מקור הטפטוף. אם יש צנרת או מכשירים סביב האזור הבעייתי, בדוק אותם בקפידה קרעים, שבר,  צינור לא מחובר, או כל דבר אחר שנראה כי הוא יכול לגרום לדליפה. אם הכול נראה תקין, פתח את ברז המים כדי לוודא אם יש או אין טפטוף חדש על הנייר, אל תשכח לשים קערה או דלי כדי המים לא ירטיבו את הסביבה. לאחר מכן עקוב אחר הטפטוף בחזרה למקום שבו הוא מתחיל. ברגע שאתה יודע מה דולף, אתה יכול לתקן את זה בעצמך או להתקשר לשרברב ולתת להם לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב.

עצה אמיתית בחינם

אם אתה לא רואה שום דבר באותו זמן, יתכן ומדובר בדליפה קטנה ואיטית. בדוק את זה מדי יום או לעתים קרובות יותר כדי לראות אם הטפטוף ממשיך כאשר אתה לא מסתכל. אם אין נזילה אחרי שבוע בערך, אולי הדליפה כבר נסתמה, או אולי זה הילד הזה אחרי הכול. או אולי זה רק מופיע כאשר יורד גשם. בהרבה מקרים י נזילה חלשה חלשה עד כי היא איננה מורגשת, תן לזה יומיים שלושה והאבנית תסתום כבר את החלל ממנו יש דליפה.זכור מדובר בדליפה ממש חלשה. יש לזכור כי רק בגלל שאתה לא יכול לזהות דליפה בכוחות עצמך, אין זה אומר שאין לך דליפה. תקשיב לרגשות שלך ותסתכל בעין אובייקטיבית על העובדות. אם אתה מרגיש שמשהו לא בסדר, את חשבון מים פתאום קופץ, מד המים שלך נראה כאילו הוא רץ מרתון, או שאתה שומע מים זורמים כאשר כל הברזים סגורים, התקשר לשרברב אמין שרברב מקומי מיד! אינסטלטור ידע. אם לא מצאת אינסטלטור אז מפעיל ביובית עם ציוד לאינסטלציה יכול לעזור לך גם. לא כל הדלפות מאותרות בקלות, או משאירות רמזים ברורים. יש דליפות, כמו אלה מתחת לבית, היכולה להתגלות כנקודה מאוד בעיתית מתחת לרגליך, יש מקומות חבויים אולי צינור מפוצץ כתוצאה מחלודה, סוג זה של דליפות דורש שרברב מקצועי ואמין.

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב