דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילות מפתח, מה זה? 

מאת    [ 27/03/2017 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2799 פעמים ]

אם אתם חדשים  בנושא הseo בטח שמעתם כבר כמה פעמים את הביטוי "מילת מפתח", אז מה זה בכלל מילת מפתח?

מילת מפתח היא בעצם ביטוי שאתה מעוניין שהאתר  שלך יתחרה עליו בתוצאות גוגל.

מילת מפתח יכולה להיות מילה אחת והיא יכולה להיות שילוב של כמה מילים.

אם אתה הולך להתחרות על מילת מפתח בודדה כדאי שתזהר, כי אתה תחתוך לך יותר מ90 אחוז  מהעבודה שמנוע החיפוש יכול להביא לך מכיוון שמילות מפתח בודדות הן נורא תחרותיות וקשות לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש.

אלו הן סוגי מילות המפתח הקיימות :

ביטוי זנב קצר- ביטוי בעל מילה או שניים, "קידום אתרים".

ביטוי זנב ארוך- ביטוי עם 3 מילים או יותר. "קידום אתרים בצפון".

ביטויי ניווט- ביטויי מפתח שנועדו לנווט למותג מסוים. כגון: פייסבוק, יוטיוב וג'ימייל.

ביטויים אינפורמטיבים - ביטויים שמתחילים במילות שאלה על מנת להגדיל את הידע בנושא מסוים. כגון: "איך משכירים סרטים באינטרנט"

ביטויי הנעה לפעולה: ביטויים שמוכנסים על ידי לקוחות שמעוננים לעשות פעולה שיווקית. כגון: להשכיר סרט עכשיו.

ברוב המקרים ביטויי ניווט וביטויי זנב קצר הם קשים להתחרות עליהם ולא שווים זמן ומאמץ. למרות התנועה הגבוהה שלהם הם לא יובילו לשום ליד, לעומת זאת שאר הביטויים (זנב ארוך, אינפורמטיבים והנעה לפעולה) הם ביטויים טובים לכל פרויקט seo.

איך למצוא את מילות המפתח הנכונות?

יש הרבה שיטות למצוא את מילות המפתח הנכונות שיביאו לאתר שלך תנועה, אך לפני כל זה חשוב לשבת ולחשוב אילו מילים רלוונטיות עבור האתר שלך. (חשוב לציין שהרלוונטיות הוא גורם חשוב מאוד באלגוריתם לדירוג גבוה של האתר), אם תבזבז זמן על הוספת מילים לא רלוונטיות לאתר זה לא יועיל לך ביצירת קהל חדש.

לדוגמא, אם אתה למשל מוכר בגדי מותגים דוגמה טובה למילות מפתח :

קנו בגדי מותגים

קנו בגדי מותגים ברשת

חנות בגדי מותגים

מילות מפתח לא רלוונטיות הן:

תמונות בגדי מותגים

איך להכין בעצמך בגדי מותגים

אפשר לראות איך הדוגמא הראשונה יותר רלוונטית לקהל יעד של אנשים שאוהבים בגדי מותגים ומעוניינים לבצע פעולה והדוגמא השנייה אומנם רלוונטית איך היא לא תביא שום לקוח.

תמיד תנסו לשלב קומבינציות של מילות מפתח זה תמיד יכול לעזור והתחרות על הקומבינציות הללו הרבה יותר נמוכה מביטויי זנב ארוך רגילים, תמיד תפעילו את היצירתיות שבכם ותנסו להיכנס לראש של גולש , כל גולש הוא לקוח פוטנציאלי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב