דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ הבית והלובי בבניין 

מאת    [ 19/03/2017 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 2203 פעמים ]

שיפוץ הבית – כל מה שצריך לעשות!

אנשים רבים מעוניינים לשפץ את הבית שלהם, בשלב כזה או אחר של החיים בבית. לעיתים יש צורך בהרחבה של הדירה, לפעמים מדובר בתיקון משמעותי שנדרש בחלק כלשהו של הדירה, ולפעמים פשוט רוצים לרענן את החלוקה הפנימית של הדירה או את העיצוב שלה, על מנת שתתאים יותר לצרכים של בני הבית. שיפוץ הבית הוא תהליך מורכב, שדורש חשיבה רבה, על מנת להגיע לתוצאות טובות ולהימנע מעגמות נפש מיותרות.

שיפוץ הבית – מה הוא כולל?

לעיתים, יהיה צורך בריצוף מחודש של הדירה כולה או של חלקים ממנה, הווה אומר שיש צורך בחומרי בניין בהתאם לצורך. כמו כן, לעיתים יש צורך בעבודות חשמל ובחיבור של מנורות חדשות, או הגדלה של המתח החשמלי בדירה. גם עבודות אינסטלציה נפוצות מאד כחלק מתהליך של שיפוץ. לעיתים קרובות, השיפוץ כולו נעשה כתוצאה מבדיקה או איתור נזילות, אשר הראה שיש צורך בתיקון משמעותי בצנרת, או אפילו בהחלפה של צנרת הדירה כולה, מה שמחייב עבודה משמעותית ושיפוץ רציני לאחריה. כל אינסטלטור יכול לטפל בבעיות השונות של הצנרת, אך כמובן, יש לדאוג לכל שלבי השיפוץ שמגיעים בעקבות כך. אנשים לא מעטים מנצלים הזדמנות של תקלה בצנרת על מנת לבצע שיפוץ משמעותי יותר בדירה, כי אם כבר מלכלכים ויוצרים בלגן – לפחות שהתוצאות תהיינה משתלמות.

בעיות בשיפוץ

לעיתים, השיפוץ עצמו יוצר בעיות שונות. לפעמים, לדוגמא, מהלך השיפוץ יוצר שינויים בנקודות המים והביוב בדירה, מה שעלול ליצור בעיות נלוות. באמצעות ביובית או אינסטלטור מומחה לתחום הביוב ניתן לפתור את הבעיות הללו עוד בטרם הופיעו, וכל מה שצריך הוא תכנון מקדים איכותי, על מנת שהשיפוץ יתקיים בצורה יציבה, ברורה ונינוחה, ללא תקלות מיותרות שהיו יכולות להימנע. כאשר פותרים את הבעיות הבסיסיות הללו, ניתן לפנות זמן ומחשבה להשקיע בעיצוב של הדירה, כמו למשל בבחירת הריצוף המתאים, הצבע לקירות, ארונות המטבח ואפילו התמונות שיקשטו את הסלון, כדי שהתוצאה הסופית של השיפוץ תהיה מושלמת.

עיצוב לובי בבניין

עיצוב לובי של בניין הוא חלק חשוב מאד מעיצוב הבניין כולו. הלובי הוא, כמובן, הכניסה אל הבניין, וככזה, הוא מהווה את הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם נכנסים לבניין, כלומר את הרושם הראשוני שהבניין יוצר. לכן, חשוב שהוא יהיה בנוי היטב וגם מעוצב היטב.

עיצוב לובי בבניין

כאשר מתכננים עיצוב ראשוני או עיצוב מחדש של הלובי בבניין, חשוב לדאוג לעיצוב נעים לעין וגם פרקטי, על מנת שדיירי הבניין יוכלו ליהנות ממנו באמת מידי יום. העיצוב של הלובי יכול להיעשות במגוון סגנונות, החל מסגנונות קלאסיים וסולידיים ועד לסגנונות מודרניים נועזים במיוחד, והכל תלוי בטעם האישי ובהחלטה המשותפת של דיירי הבניין. כך או כך, ברגע שהוחלט על קו עיצובי, חשוב לשמור עליו, על מנת ליצור מראה אחיד ונעים הן ללובי של הבניין והן לבניין כולו.

תקינות הלובי

מלבד העיצוב החיצוני של הלובי, מכיוון שהלובי הוא החלק המרכזי של הבניין, וכאמור, ה"פנים" של הבניין, הרי שהוא צריך גם להיות תקין ואיכותי, ללא תקלות שונות. בעיות אינסטלציה בבניין, למשל, עלולות לגרום לפגיעה חמורה בלובי – לרטיבות, לנזילות וכדומה. אם יש חשד לבעיית אינסטלציה כלשהי בבניין באופן כללי, חשוב להזמין אינסטלטור באופן דחוף, על מנת לפתור את הבעיה לפני שתיווצר פגיעה בעיצוב או במראה של הלובי – וכמובן, לפני שייגרמו נזקים חמורים יותר מאשר נזק עיצובי. איתור נזילות הוא פעולה שחשוב לבצע אחת לתקופה בכל בניין, על מנת לוודא שאין נזילות בחלקים שונים של המבנה, אשר עלולות ליצור נזקים ללובי, כאמור. בנוסף, מכיוון שכל מבנה מחובר למערכות הביוב העירוניות, חשוב לבדוק אחת לתקופה גם את התקינות שלהן, על מנת לוודא שאין צורך בתיקונים משמעותיים של צנרת הביוב. אם ישנן תקלות כאלה, חשוב להזמין שירות מקצועי של ביובית, על מנת לפתור את הבעיה בהקדם.

נזקי אינסטלציה

חשוב לזכור את הפרטים הללו, מכיוון שאם המראה של הלובי חשוב לכם, כדיירי הבניין, כדאי שתדעו שנזקי רטיבות, ביוב ואינסטלציה עלולים לגרום לפגיעה בעיצוב הלובי, מרטיבות ועד עובש.

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב