דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השפעות מזג האוויר על דודי שמש בחיפה ובקריות ובשאר צפון הארץ 

מאת    [ 19/03/2017 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2184 פעמים ]

דודי שמש ידועים כמוצר צריכה בסיסי בכל בית והם מושפעים ממזג האוויר הן מבחינה שלילית והן מבחינה חיובית. החל מנזקים , הבדלי מחירים , איכות הדודים ועוד. המזג האוויר בחלקי הארץ הנם שונים במהלך השנה כמו לדוגמה בדרום הארץ יורגש מזג אוויר חמים יותר ויש פחות אילוצים בהפעלת דוד השמש , ואילו דודי שמש בחיפה , דודי שמש בקריות ובשאר הצפון ישנו מזג אוויר קריר יותר כך ועל כן ההוצאות השופטות , הנזקים הכבדים ועוד משפיעים באופן ישיר בעקבות הסביבה הקרירה.

בעת חורף גשום , קור השואף ל-0 מעלות בשיא העונה צפויים אחוז מסוים מדודי השמש להנזק כליל ולהפגע כתוצאה ישירה מכך דבר שעשוי לפגוע בכיס הלקוח , בדוד עצמו ואף בגג עליו מותקן מאחר במקרה חריג של דוד אשר נופל מגג הבניין/מבנה עשוי ליצור נזק גדול אף יותר. אף על פי שדוד שמש מקבל את האנרגיה ממקור השמש , בחורף הוא מקבל זאת בצורה מועטה למדי , ולכן הפעלת הדוד דרך החשמל משפיע על ההוצאות הכלכליות המשפחתיות כאשר מחירו של דוד שפועל שעה אחת בלבד עשוי להגיע לכדי סכום של 1.5 ש"ח ואף יותר מכך. 

דודי שמש בחיפה לצורך העניין יחווה קרירות רבה יותר ולכן השפעותיו השליליות של העונה גדולים יותר , לאומת זאת דודי שמש בקריות יחווה פחות את השפעותיו השליליות לאור מזג אוויר מעט יותר נוח. 

הבדלי איכות המוצר החשמלי של דודי השמש נע בין שלל חברות העוסקות בכך , לצורך העניין ישנן חברות עם איכות מוצר פחות איכותי ולכן ימכר בסכומים מעטים , ואילו חברות עם איכות מוצר גבוהה יתכן וסיכוייהם לשרוד כנגד מזג האוויר הנורא - גדול יותר. כמו כן השפעות בריאותיות על מוצרים איכותיים יותר לאור מחקר מעמיק שנעשה על ידי "כולבוטק" מסתבר כי יש לכך השפעה ישירה על בריאותנו בעת שימוש במים חמים ממוצר השייך לחברות מסוימות , השפעותיהן שליליות ולכן הדבר מסוכן לנו.

הפתרונות למקרים שתוארו במאמר הנ"ל אינן באופק וזאת מאחר והדודי שמש ממוקמים באיזור שמחויב להיות חשוף לשמש דבר שמקשה על היכולת להגן על הדודים. מעבר לכך המיקום הבעייתי מאפשר לאנשים להגיע לגגות ולמעשה "לגנוב" את המוצרים דבר שלילי נוסף במיקומו החשוף של הדודים.

הבדלי המיקומים משפיעים באופן גלובאלי , אך עם זאת להבדיל מדודי חשמל  - דודי השמש עדיפים יותר בעקבות ההוצאות השוטפות בחשבונות החשמל . ההבדלים יכולים להגיע לכדי אלפי שקלים בהוצאות השוטופות.

כותב מאמרים בתחום דודי השמש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב