דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה בתשואה גבוהה או איך למקסם את ערך החסכון שלך? 

מאת    [ 07/02/2017 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1658 פעמים ]

איך בעולם של ריבית אפסית, אפשר להשקיע כסף בתשואה של מעל 5% עם סיכון מחושב? הדעה הרווחת בשוק היא שהשקעות כאלה אינן קיימות ואף אינן יכולות להתקיים, אבל האמת היא שאלפי ישראלים מפיקים תשואות כאלה על נכסים בחו"ל ולא תמיד רצים לספר לחבר"ה. במשך למעלה מעשור שנים משקיעים ישראלים שמחפשים תשואה הולמת לחסכונות שלהם משקיעים בנכסים מניבים בחו"ל ושומרים את הפרטים החמים רק לקרובים אליהם ביותר. אחרי הכל, כמו בימי הבהלה לזהב, את ההצלחות שלך היית שומר לעצמך כדי לא לגרום לכל מחפשי הזהב להגיע לאיזור ההצלחה שלך. או במילים אחרות, העשירים נהיים יותר עשירים והעניים נשארים עניים….

אז מה דעתך ללמוד את הדרך הנכונה לתשואה גבוהה בשוק של היום מאלה שעושים ועשו תשואות כאלה לאורך זמן ובסיכון מינימילי? אם בודקים את שוק הנדל"ן לטווח ארוך, רווחי ההון במרבית מדינות המערב הן בעשרות ואף מאות אחוזי תשואה ולכן, למשקיע מחושב יש את הסיכוי הטוב ביותר להשביח את החסכון שלו לאורך זמן בסיכון מחושב. אם בוחנים ערוצי השקעה אחרים, כמו בורסה למשל, הסיכוי למראית עין יכול אומנם להיות גדול יותר אך לא ניתן כלל להשוות את רמות הסיכון לצלילת מניות ללא חזרתן לעולם למחירן המקורי. סטטסטיקה ארוכת שנים מוכיחה לנו שוב ושוב שהשקעה בנדל"ן לטווח ארוך מניבה תשואה יציבה לאורך זמן וממזערת את הסיכון למינימום האפשרי.

כמה פעמים במהלך השנה אתה שואל את עצמך, איך ניתן בשוק עם ריבית בנקאית אפסית להשביח את ערך החסכון שלך בתשואה הגיונית? ישראלים רבים היום מוצאים תשובה לשאלה זו בהשקעות מניבות בחו?ל עם שקיפות מלאה לתזרים של נכסים אלה על ידי חברת ניהול מקומית בכל מדינה ומדינה שבה הם משקיעים. שם המשחק הוא שקיפות, כמשקיע אנו רוצים להבין בדיוק לאן הולך הכסף שלנו ומה בדיוק התשואות המדוייקות עד הסנט האחרון, אנו רוצים לשלוט בהשקעה בכל זמן נתון ולקבל החלטות המתאימות לנו בהתאם למצבנו בכל נקודה בזמן. לא משנה למה ההשקעה נועדה, אם זו כהכנסה פסיבית או כהבטחת הכנסה לשנות הפנסיה, אם זהו חסכון לילדים להבטחת עתידם או ללימודים, ההשקעה יכולה לשמש לכל מטרה וכמובן נכס יכול לשמש כפלטפורמת מינוף לעוד השקעה מהלוואות בנקאיות בריבית נמוכה. כך בעצם אנו משתמשים בריביות הנמוכות בשוק לטובתינו.

השקעות בנדל"ן בחו"ל הפכו בשנים האחרונות לאחת הדרכים היעילות ביותר לקבל תשואה הגיונית בסיכון מחושב, ישראלים רבים נהנים מתשואה נאה כבר שנים רבות בשקיפות ושליטה מלאה בכספם.

לאורך שנים ניתן לראות כי הביקוש לנדל"ן נתון למחזוריות כאשר המגמה הכללית של המחירים הייתה ותמשיך להיות מגמת עליה. הגידול באוכלוסייה מכתיב עליה מתמדת בביקושים ואיתה עליה מתמדת במחיר המוצר המוגמר – דירות, בתים ונדל”ן מסחרי על סוגיו השונים. לאורך שנים ניתן לראות כי השקעה נבונה בנדל"ן השאירה בידי המשקיע נכס מניב אותו ניתן תמיד לממש בזמן הנכון ברווח.

יאיר אביעד עוסק בהשקעות נדל"ן בחו"ל כבר מספר שנים. לקוחותינו רוכשים נכסים מניבים עם תשואה גבוהה וממנפים את ההשקעה בכדי לבנות פורטפוליו של נכסים שמהווה חלופה להשקעה פיננסית.


ניתן ליצור קשר דרך האתר שלנו  או בטלפון: 03-376-04522. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב