דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לאירועים - חלבי או בשרי? 

מאת    [ 19/09/2016 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 4027 פעמים ]

בהנחה ואתם מחפשים קייטרינג כשר לאירוע, כמו מרבית הישראלים שמעוניינים להזמין שירותי קייטרינג, מתוך רצון שכל האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע, הרי שעולה שאלה, האם אתם מעוניינים בקייטרינג חלבי או בשרי?

סביר להניח שלא התעסקתם הרבה בשאלה הזאת כשהתחלתם להכין את האירוע, הרי ברור מאליו, לפחות עבור הישראלים, שאם צריך להגיש קייטרינג כשר זה חייב להיות בשרי, הרי אי אפשר למנוע מאורחים ליהנות ממנת אנטריקוט, עוף או כל סוג אחר של בשר בזמן הארוחה. אך בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי בגישה, ואפשר למצוא יותר ויותר חברות שמציעות שירותי קייטרינג לאירועים אשר מגישים תפריט חלבי שכן הדרישה בקרב הישראלים לקייטרינג חלבי עולה.

במאמר זה נבחן איזה מבין שני סוגי הקייטרינג משתלם יותר לשכור וכיצד בוחרים ביניהם. חשוב להבהיר, שכמעט בכל אירוע שנערוך נוכל למצוא אפשרות להזמין גם קייטרינג חלבי וגם בשרי. אם אנחנו זקוקים לשירותי קייטרינג לאירועים בירושלים, תל אביב, חיפה, באר שבע וכן במקומות אחרים בארץ, אנחנו יכולים להחליט איזה מביניהם הכי מתאים לנו.

 

איזה קייטרינג יותר משתלם, חלבי או בשרי?

אנחנו צריכים להסתכל על השאלה ממספר זוויות. זווית ראשונה, היא מי האורחים שלנו. אם אנחנו ידועים שברשימת האורחים יש הרבה צמחוניים למשל, אז משתלם לנו יותר לקחת קייטרינג חלבי, מתוך כוונה שהם יוכלו ליהנות מהאוכל באירוע בדיוק כמו מי שאוכל בשר. אם אין לנו צמחוניים ואין לנו גם נטייה לצמחונות, אז אנחנו יכולים בהחלט לבחור בקייטרינג בשרי.

הזווית השנייה עליה נסתכל היא שעת האירוע. אם האירוע נערך בערב נניח, אנחנו יכולים להתחשב באורחים שלנו ולהזמין אוכל חלבי שהוא יותר קל מאשר אוכל בשרי. זה נכון גם לאירועי צהריים, שבאופן טבעי נחשבים קלילים יותר. מצד שני, יש אירועים שכמעט מחייבים אכילת בשר, בוודאי אם מדובר בבשר איכותי, זה נכון לגבי חתונות וכן לגבי מסיבות גדולות אחרות.

הזווית השלישית היא שאלת הקינוחים. מאחר ואנחנו משתמשים בשירותי קייטרינג כשר לאירועים אז אם נבחר בתפריט בשרי, נצטרך לבחור בקינוחים לא חלביים, פרווה. אם חשוב לנו שהקייטרינג יהיה עם קינוחים איכותיים, חלביים, אז נרצה להשתמש בקייטרינג חלבי. הכל שאלה של סדר עדיפויות בנקודה זו.

 

כיצד בוחרים באיזה קייטרינג לבחור?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את התפריטים שמוצעים לנו, עלינו לבחון את היקף התפריט, המגוון שלו, חשוב שנבדוק עד כמה האוכל בו יכול לספק את האורחים שלנו והאם הוא מתאים לאירוע מהסוג ובסדר גודל שאנחנו עורכים.

שנית, עלינו לבחון את היקף האורחים ומי הם. כמו שציינו, באירועים בהם יש צמחוניים רבים, עדיף לנו ללכת לקראתם, מצד שני אם אין הרבה, זה יהיה חבל שנשקיע בקייטרינג חלבי, ומוטב לנו לבחון בתפריט בשרי. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב