דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון ללא חומרי ניקיון - האם זה אפשרי? 

מאת    [ 15/08/2016 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2065 פעמים ]

אחד היתרונות הבולטים של חברות הניקיון, הוא העובדה כי ברשותם ידע המקצועי המאפשר להם לנקות בטכניקות ייחודיות המבטיחות תוצאות מבריקות. אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של ניקיון הוא חומרי הניקוי, בהם נעשה שימוש רחב בעת שחברות הניקיון עומלות על ניקיון החללים. לצד חברות הניקיון המקפידות על טיב ואיכות חומרי הניקוי, ישנם אלו הסבורים כי ניקיון באמצעות מים הינו מספיק לטובת הניקיון ושאין באמת צורך בחומרי הניקיון. האמת היא, שללא שימוש נכון בחומרי ניקיון, התוצאות לא יהיו מספקות. כל הסיבות – לפניכם.

ניחוח של ניקיון, רק הודות לחומרי הניקיון

נדמה שאין תחושה טובה יותר מאשר להיכנס אל חלל שהרגע סיימו לנקות אותו, ולהנות מניחוח נפלא של חומרי הניקיון. הניחוח המשכר מתקשר לחלל נקי, וכך נהנים מהחללים הנקיים אפילו עוד יותר. ללא שימוש בחומרי ניקיון ריחניים וטובים כמו אלו בהם עושים שימוש חברות הניקיון, הרי שמדובר על תוצר לא שלם. כיום ניתן להנות מריחות שונים של חומרי הניקוי, כך שכל אחד מהם מותאם לחלל שאותו עתידים לנקות. אם פעם היה ניחוח אחד למיטב חומרי הניקיון, כיום נהנים ממניפה רחבה של ריחות – כך שתוכלו להתאים את הניחוח החביב עליכם ולהנות ממנו.

חומרי הניקיון כשם כן הם: מנקים

חשוב לזכור כי בראש ובראשונה, חומרי הניקוי תפקידם לנקות. לכן, ישנם חומרים המכילים חומרים הקוטלים חיידקים וזאת על מנת להבטיח סביבה נקייה ובריאה כמה שיותר לשוהים בחלל. בעת שלא משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים למניעה וקטילה של חיידקים, הרי שישנה התרשלות מסוימת באיכות הניקיון. בעת שתהנו משירות של חברת ניקיון, אתם יכולים להיות שקטים כי נעשה שימוש בחומרי הניקיון האיכותיים ביותר, על מנת להבטיח לכם תוצאת איכותיות ומבריקות – כפי שתמיד חלמתם.

מה שחומר ניקוי עושה, מים לא יכולים לעשות

לא ממעיטים אף לא לרגע בחיוניות המים בתהליך הניקיון, אך הרי שהם לא העיקר, אלא צריך להצמיד אליהם את חומר הניקוי המתאים. ישנם חומרי ניקיון שבעזרתם מקציפים ומנקים לעומק משטחים וחללים, כך שיש להם חיוניות רבה. מים אינם מספיקים לטובת תהליכי ניקיון שכאלו, ועל כן חשוב לבחור בחומרי ניקוי מתאימים. בעת שתפסחו על שימוש בחומרי הניקוי, הרי שיהיה קשה לקרוא למלאכה שבוצעה ניקיון.

חברת איכותית – חומרי ניקיון איכותיים

אחד הפרמטרים לבחירת חברת הניקיון הוא לאמוד את טיב ואיכות חומרי הניקיון שבהם הם משתמשים. ישנן חברות המקלות ראש בבחירת חומרי הניקיון, וכך התוצאות המתקבלות הן בהתאם. חשוב לוודא כי החברה מבינה את חשיבות חומרי הניקיון, ומשדכת חומרים איכותיים למנקים מקצועיים. כאשר מדובר על ניקיון הבית או המשרד שלכם – אין מקום לפשרות. מעבר לעובדה כי שהות בחלל נקי היא מאד נעימה, הרי שמדובר בראש ובראשונה על הבריאות שלכם.

קובי מנעולים -שירותי מנעולן ופריצת מנעולים בפריסה ארצית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב