דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרניק הוא פתרון אידיאלי לשטיפה בלחץ מים 

מאת    [ 26/05/2016 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 2248 פעמים ]

גרניק - היא פתרון אידיאלי לשטיפה בלחץ מים חמי או קרים, אפקטיביות רבה ויכולת לניקוי מכונות, משטחים ועוד..

מכונת גרניק היא אפקטיבית ומהווה כלי ייעודי לניקוי משטחים ומבנים בכלל ולהסרת כתמים בפרט. היא מוצעת לצרכנים במגוון גדלים ולחצים ולכן חשוב להתאים את סוג המכונה לשימוש הייעודי בה. החוכמה הגדולה שחברות השיווק, היבואנים של מכונות אלו, יתנו לכם את כל המידע, יאפיינו ויגדירו אתכם ולמענכם את המאפיינים הייחודיים של המקום שבו נדרש ניקיון באמצעות גרניק כדי שתוכלו לבצע השכרה או רכישה של המכונה בתוך מיצוי מלוא הפוטנציאל הגלום במכונה המוצעת במחיר אטרקטיבי.

גרניק עם מנוע עצמי מייתר את הצורך בחיבור לחשמל וממילא את התלות במקורו. אתם מוזמנים להיכנס לאתר החברה ולראות את תמונת המוצר, את המפרט הטכני שלו ואם יידרש לכם הסבר או מידע נוסף- נציגי השירות המקצועיים- טכנאים על פי הכשרתם – יסייעו לכם ככל שיידרש.

חמים או קרים?

קיימים שני דגמים של גרניק: מכונה המיועדת לשטיפה בלחץ מים קרים ומכונת גרניק לשטיפה בלחץ מים חמים. הבחירה מהם תלויה בצורך של הלקוח. ייעוץ מקצועי ודאי יסייע לכם לבחור במכונה המתאימה ביותר, אחת מבין מבחר של מכונות תעשייתיות, מהן המתאימות לשימוש ביתי. לחץ המים מהווה אלמנט חשוב ביותר במלאכת הניקיון, בהנחה שטאטוא הלכלוך מתחת לשטיח, הם במובן הפיזי והן במובן המטאפורי, ודאי אינו הפתרון. מקום נקי משדר גם קיומם של סדר וארגון. הוא משקף חזות אסתטית. הוא מעיד על החשיבות שמייחסים בעלי מבנים ומתחמים שונים כמו גם המופקדים על שטחים שונים לניקיון.

על מנת לבחור את המכונה המתאימה ביותר חשוב להבדיל בין שימוש ביתי, שבו עשויה להספיק מכונה בעלת הספק עבודה של בין 100 ל- 160 בר, לבין שימוש תעשייתי, שבו נזקקים למכונה בלחצים גבוהים יותר שבין 190 ל- 250 בר.

גרניק- פתרון מיטבי לניקוי  שטחים ומשטחים גדולים

גרניק הוא פתרון מיטבי לניקוי משטחים גדולים. ניתן להסיר באמצעות המכונה לכלוכים קשים, דביקים, חלודה, שמן, כתמים שומניים, חלודה ועוד. יעילות המכונה אינה מוטלת בספק. מבחן התוצאה- משטחים נקיים לחלוטין- משקפים זאת ומעידים על כך. חשוב לבצע את תהליך הבחירה באופן מסודר. יצירת קשר עם החברה היא תחילתו של התהליך. חברה אשר נציגי השירות שלה הם כרטיס הביקור שלה ,הממחישים, הלכה למעשה, בעבודתם את ערכי הליבה של החברה – אמינות, שקיפות, מחויבות, שירותיות -  מסייעים לכל לקוח בכל שלב.

על פי המפרט הטכני תוכלו להתרשם מחשיבות האביזרים הנלווים למכונה שהם תנאי הכרחי לפעולתה: אקדח לחץ עם שני קני-התזה (דיזות), צינור גמיש המגיע באורכים שונים.  אין סיבה ללחץ... עם הגרעין הקשה של לקוחות החברה נמנים משקי בית פרטיים ולקוחות מוסדיים. אלה ואלה מוצאים אצלנו כתובת לקבלת מידע, כלים ופתרונות לנושא הניקיון. הם מוצאים אצלנו אוזן קשבת, מקבלים ייעוץ וטיפים לרכישה מושכלת וחסכונית של מכונות. על פי המשוב החם והמחמיא שאנחנו מקבלים מחלק בלתי מבוטל מהם אני יודעים כי כל מלה של תודה- קל וחומר של שבח והוקרה- מחייבת אותנו למאמץ גדול יותר כדי להצדיק את הבחירה בנו וכדי להיות ראויים לה. מי מכם שמחפשים גרניק או מכונת ניקוי אחרת ,שואב אבק, מטאטא מכני ועוד מוזמנים לערוך היכרות עם סל המוצרים הגדוש שלנו.

נאור גל ים


מנהל שיווק מדיה אינטרנטית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב