דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטנדאפיסט איכותי 

מאת    [ 04/04/2016 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 6274 פעמים ]

מופע סטנד אפ קורע לאירועי החברה

כל חברה נוהגת  לפחות פעם בשנה, לארגן ערבי חברה על מנת לאחד את כלל עובדיה יחדיו, בין אם מדובר בעובדי מחסן או עובדי מפעל פשוטים עד למנהלים בחירים של החברה. אתם בטוח מכירים את הקושי בארגון אירועים  גדולים מסוג זה אשר עשויים להכיל לא רק את העובדים עצמם, אלא גם לפעמים את משפחותיהם. מיותר לומר כמה זמן וכסף אנחנו מוצאים על ארגון אירועי חברה גדולים. בכדי שהערב יעבור בשמחה והומור שנון, כיום מאוד פופולארי להזמין סטנדאפיסט, קומיקאי ידוע אשר יוכל להעביר לכם את הערב החגיגי והמאוחד כולו בשמחה ולהשאיר גם את אותם החיוכים עד ליום למחרת.

בחירת ה לאירוע

מופע  הסטנד אפ לערב חברה, זו היא משימה לא פשוטה כלל  הן למארגני המופע, והן לקומיקאים עצמם אשר מתפקידם, ללוות את הערב מלא בקהל רחב של עדות שונות, שכולו שמחה.  אם זאת לא הפעם הראשונה שלכם בהפקות אירועי חברה עבור העובדים, אז אתם כבר בטח מכירים את התהליך. תחילה יש לקבל הצעות מחיר ממספר רב של אומנים בתחום ולנסות למצוא  המלצות  וקטעי וידיאו של אותו הקומיקאי אשר בו אתם מתעניינים. בררו האם הוא אכן מתאים לאותו ערב אשר אתם מתכננים, האם הוא חביב הקהל ובאמת יודע לעשות את העבודה. לאחר מכן, יש לנסות להשיג את הסוכן או את החברה המייצגת את האומן על מנת לקבל את הלו"ז המעודכן שלו, כך תוכלו לסגור את התאריך הפנוי והמתאים עבורכם.

הסטנדאפיסטים הידועים והמצחיקים ביותר

כיום, קיים מגוון רחב של אומנים העוסקים בסטנד אפ שיכולים להפיל אתכם מצחוק. הם ידברו על חי היום יום, על יחסי עבודה, על חיי המשפחה ויעשו מכל זה מערכון מצחיק.  לכל קומיקאי יש סגנון משלו, בדיחות ייחודיות  אשר האו המציא. דוגמא לאומנים קומיקאים מפורסמים והכי מצחיקים : שלום אסייג, שחקן והסטנדאפיסט ישראלי  אשר החל להופיע לראשונה בתוכנית "קאמל קומדי קלאב" עוד בשנת 1993  ופרץ דרך בהופעות נדירות וייחודיות בצחוק בכל רחבי הארץ, כיום הוא מנהל תכניות טלוויזיה בערוצי בידור השונים. סטנדאפיסט נוסף וחביב הקבל הוא שחר חסון, את תחילת דרכו הוא התחיל בהופעתו של תכונית "מה קשור" ולאחר מכן החל להופיע בבמות הסטרטאפ בכל רחבי המדינה.

חיוכים מתמשכים

בחירה נכונה של סטנדאפיסט לאירוע החברה, יכולה לשדרג ולקדם לכם את הערב בצורה משמעותית כך, שגם ימים ספורים לאחר המופע, עובדי החברה יזכרו וידברו ביניהם על התחושות ומצב הרוח הטוב, אשר אומן זה השאיר להם. חשוב מאוד לציין כי ערבי החברה מיועדים לאחד את כל העובדים מכל התפקידים על מנת לתת להם תחושה טובה של פינוק וחשק להמשיך את תפקידם בחברה. ערב מהנה זה, ישאיר את סימניו על פנינו  עד לערב פינוק נוסף, בשנה הבאה.

 

 

אמיר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב