דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההשפעה של הניקיון על העובדים 

מאת    [ 19/01/2016 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2411 פעמים ]

בעל עסק, לפעמים יוצא לך לחשוב על סביבת העבודה של העובדים שלך כמובן מאליו, זה הגיוני מבחינתך שהם קמים כל בוקר לעבודה, עושים את מה שהם צריכים לעשות וחוזרים הביתה בשלווה, אבל לפעמים אתם לא מודעים לכך שלעובדים במשרדים שלכם מתרוצצות מחשבות בראש, המחשבות יכולות להיות שליליות ויכולות להיות חיוביות אבל אתם יכולים להיות אלו שישפיעו על אלו מחשבות הן יהיו בחלק לא מבוטל של המקרים. נשמע קצת מוזר? אז זהו שאני אסביר.

מחקרים מוכיחים שסביבת העובדה בה עובדים אנשים משפיעה רבות על החיים שלהם ועל היעילות בעבודה. כעובדים עם אנשים נחמדים שעוזרים ותומכים העבודה הרבה יותר נחמדה ויותר כיף לקום לעבודה, אבל כשעובדים עם אנשים פחות נחמדים יש לכך השפעה שלילית על העבודה ועל מצב הרוח של העובדים כולם. זה נשמע מאוד ברור, אבל לא רק האנשים עצמם הם סביבת העבודה, גם המשרד עצמו, השולחן, הכסאות, הקירות, הוילונות והרצפה הם סביבת העבודה וגם להם יש חלק לא מבוטל בהרגשה הכללית של העובד, במודע ובתת מודע. עבודה בסביבה מלוכלכת גורמת בתת המודע של העובדים למצב רוח ירוד, חוסר חשק ועבודה איטית ולא יעילה כמו במשרד נקי. לא רק זה, שגם במודע מאוד משרד מלוכלך עלול להתפרש כחוסר השקעה או חוסר איכפתיות מצד המעביד. אותם עובדים, רואים שהמשרד מלוכלך, שהפחים לא מרוקנים ושחדרי השירותים נראים זוועה וזה מוריד להם מההרגשה הטובה והחיובית כלפי המעסיק והעסק באופן כללי, במיוחד כשלאותם עובדים יש חברים במקומות אחרים בהם סביבת העבודה נקיה ויפה, המחשבות על להדיר את הרגליים מהעסק ולחפש מקום אחר יכולות לצוץ.

נשמע בעייתי לא? אל דאגה, אפשר להסיר את הדאגות האלו מלבכם ואין צורך להתחיל לראיין עובדים רבים ולדאוג לתנאים, לכלים ולמוצרי הניקיון אלא שאפשר פשוט להרשים טלפון לחברת ניקיון שמספקת שירותי ניקיון לעסקים ולחברות ותוך זמן קצר לסגור עם החברה המתאימה ולדאוג לכך שכבר בתחילת שבוע הבא יגיע עובד או כמה עובדים במידת הצורך כדי להתחיל את העבודה. העובדים יגיעו בכל יום שסגרתם עם חברת הניקיון כדי לבצע את הניקיונות על הצד הטוב ביותר ובצורה מקצועית על פי ההכשרה שהם קיבלו בחברת הניקיון. תוך זמן קצר תוכלו להרגיש בשיפור חיובי מצד הלקוחות וגם אתם תהנו מסביבת עבודה נקיה יותר בשבילכם ותרגישו סיפוק רב כשאתם יודעים שהעובדים שלכם שבעי רצון מהעבודה שלהם. דאגה לניקיון המשרד שלכם זה לא עניין יקר במיוחד והם בהחלט שווים את זה, אז למה אתם מחכים?

מנהל בלוג ניקיון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב