דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפסות משולבות - פשוטות, יעילות וחסכוניות: 

מאת    [ 18/01/2016 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 2305 פעמים ]

מדפסות משולבות – פשוטות, יעילות וחסכוניות:

במהלך השנים האחרונות הטכנולוגיה עשתה עוד התקדמות משמעותית לעבר עולם יעיל יותר. תמיד כאשר אנו חושבים שכבר המצאנו הכול, יגיע משהו חדש שיוכיח לנו שתמיד נוכל לייעל ולשכלל את העבודה וההתנהלות שלנו. כך למשל, אם בעבר היינו נכנסים למשרד ורואים ערימה של מכשירים חשמליים שונים שלכל אחד היה תפקיד משלו, היום תוכלו לראות מדפסות משולבות אשר עושות עבודה של כמה מכשירים כאלה יחד. מדפסות אלה הופכות את העבודה לפשוטה ויעילה יותר, מפנה לנו חלל חשוב בחדר וכן מסייעת לנו בהתנהלות מקצועית כאשר יש ברשותנו מכל המכשור גם יחד.

כיצד לבחור מדפסות משולבות למשרד?

ישנן סוגים רבים של מדפסות משולבות למשרד. כיום יצרניות רבות דואגות להבדיל את המדפסת שלהן אחת מהשנייה ולהציג מדוע היא זו העדיפה עבורכם. ישנן מדפסות שאורח החיים שלהם ארוך יותר, ישנן מדפסות המדפיסות בצורה מהירה יותר, אחרות חסכוניות יותר בדיו וישנן כאלה שמבנה החיצוני שלהן הוא היתרון (כמו למשל מדפסת קטנה וקומפקטית יותר מאשר מכונה גדולה, מגושמת ולא משתלבת עם העיצוב המודרני של המשרד).

מהם השימושים השונים שמציעה מדפסת משולבת?

מדפסת משולבת כשמה כן היא. מציע שילוב של מספר פעולות שונות, שבעבר כדי לבצע כל אחת מפעולות אלו היה צורך ברכישת מכשיר בפני עצמו. כך למשל בעבר היינו צריכים לרכוש מכשיר פקס בנפרד, סורק בנפרד ומדפסת בנפרד. כיום המדפסת המשולבת מאפשרת לנו שימוש של הכול במקום אחד: הדפסה, צילום, פקס ואפילו סריקה למחשב.

לרוב ההבדלים בין סוגי המדפסות המשולבות השונות הנם קטנים מאוד ולכן כדאי לחשוב היטב מהם מרבית השימושים שתעשו במדפסת: האם תשתמשו בה יותר כפקס? האם אתם הולכים להדפיס הרבה ותרצו לחסוך בעלויות הדיו והדפים? האם אתם רוצים לסרוק כמה שיותר טפסים כדי לחסוך בנייר? ועוד. שימו לב כי לעתים רבות בהקשר של מדפסות משולבות עדיף לרכוש דווקא את המדפסת היקרה והאיכותית יותר כדי להימנע מתקלות אפשריות עד הטווח הארוך.

היתרונות וגם החסרונות במדפסת המשולבת במשרד:

אין ספק כי אחד החסרונות של מדפסת משולבת למשרד שלכם תהיה המחיר שלה. הרי שאם אינכם עושים שימוש כלל בפקס או בסריקה למחשב, אולי יהיה עדיף לכם לרכוש מדפסת לייזר פשוטה או מדפסת עם יכולות הדפסה וצילום אך ללא סורק ופקס. מדפסות אלה יהיו זולות יותר בהשוואה למדפסת משולבת, אך כמובן יש להן פחות אפשרויות שימוש.

חיסרון נוסף הוא שבעקבות העובדה שמרבית הפעילות במשרד שלכם תתרכז במדפסת זו, אתם תאלצו לשמור על קשר קרוב עם טכנאי שיוכל לטפל לכם בתקלה בהקדם. זאת מכיוון שבמקרה של תקלה במכשיר, המשרד עשוי להיות כמעט מושבת והעבודה שלכם תהיה הרבה יותר קשה.

לצד חסרונות אלה, ישנם כמובן יתרונות רבים שמעפילים עליהם, ולכן כל כך הרבה בעלי עסקים ומשרדים בישראל כוללים מדפסת משולבת במשרדם.


    • חיסכון משמעותי במקום – אין צורך לרכוש כמה מכשירים נפרדים ניתן לקבל הכול במקום אחד.

    • משתלב יפה עם עיצוב המשרד המודרני. מכיוון שמדובר במדפסת המתקדמת ביותר שיש כיום וכנראה גם הפופולרית בקרב הקונים, יצרניות רבות שמות דגש רב על ייצור דגמים שונים למדפסות משולבות בפרט וכן בעיצובים שונים העשויים להתאים לטעמם השונה של הלקוחות.

    • איכות – מדפסות משולבות מטבען יקרות יותר, אך עם המחיר הגבוה יחסית מגיעה איכות בלתי מתפשרת של מכונה שתעבוד בשבילכם זמן רב וביעילות רבה.

    • יעילות – משלבת מגוון שימושים במכשיר אחד. תוכלו להדפיס את חוזה העבודה עם ספק/לקוח למשל, לחתום ולשלוח לו במקום דרך הפקס או לסרוק למחשב.

 

הכרת היצרנים בשוק:

אם אתם מחפשים מדפסות מקצועיות ואיכותיות למשרד שלכם, כדאי מאוד שתכירו את היצרניות המובילות בשוק. בדרך כלל כאשר מדובר במדפסות אז היפנים והגרמנים הנם מובילים בתחום זה. כיום גם חברות סיניות רבות בעלות היצע איכותי בתחום.

לסיכום; מדפסות משולבות יכולות לספק לכם את כל שירותי ההדפסה להם אתם זקוקים במשרד ובמכונה אחת. תוכלו לעשות שימוש במדפסת משולבת שהיא גם פקס וגם סורק ואף לצלם בה מסמכים. תוכלו להדפיס בשחור לבן או בצבעוני בהתאם לסוג המדפסת והדיו שבו אתם משתמשים. ישנם דגמים רבים ושונים וכדאי לבדוק היטב את היתרונות והחסרונות של כל דגם לפני רכישתו.

 

כותב מאמרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב