דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מתמודדים עם אגרנות כפייתית בבית? 

מאת    [ 01/12/2015 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 2883 פעמים ]

 

 האם יש שם אהבה לאסוף חפצים למכביר או שאולי זה משהו אחר? מתי מתחילה הבעיה האמיתית, האם זה בזמן האגירה או הרבה אחרי? כמה דברים שלא ידעתם על אגרנים כפייתיים. לא מעט סוגי אגרנות מופיעים כמדי שנה, זה יכול להיות איסוף של חפצים מוכרים וזה יכול להיות חפצים שלא תעלו על הדעת. אגרנים שומרים על האגירה שלהם בסוד בגלל כמה סיבות, אחת מהן, בכדי שאף אחד לא ימנע מהם במוקדם או במאוחר להפסיק את מה שנותן להם את הביטחון –כאמור, אגרנות כפייתית על כל הדעות. כאשר אתם, בני המשפחה מגלים את זה, אתם לפתע מוצפים רגשות אשם, "איך לא ראיתי, איך הוא חי "? שאלות שכל מי שאוהב את היקרים לו שואל ואז, מגיע השלב של הרצון לעזור. אז אלו קשיים מציב האגרן לפני שמישהו מנסה לגעת "בקודש הקודשים שלו"? ברוכים הבאים לעולמם של האגרנים, המובילים בפינוי יסייעו לכם להכיר את הבעיה הרבה לפני שתוכלו לטפל בה.

להשאיר את האגרנות מאחור

זה אפשרי, אבל קודם צריך להבין את הערך, למה מפנה מקצועי ולא אתם? אגרנות כפייתית זה סיפור אחר לגמרי, פינוי מורכב, הוא לא עוד פינוי רגיל שראיתם או שמעתם עליו. פינוי המשלב היבט רגשי , פיזי ומנטאלי. אתם רוצים להשאיר את זה הרבה מאחור, אתם מפחדים מתגובות השכנים ואפילו מתביישים במצב אליו נקלעו יקירכם. כאן חשוב לעצור ולהבין מה יגרום לכם להשאיר את זה רק בזיכרון הרחוק ולגרום ליקיריכם לפצוח בחיים חדשים. לרוב, כאשר בוחרים לבצע פינוי דירות רגיל, נקלעים לפינוי של שבועיים ומכאן ראוי לשאול, מה יעשו אלו העומדים לקחת חלק בפינוי שמקורו אגרנות כפייתית?? תשכחו מזה, אל תנסו לבד, מפנה מקצועי יספק לכם יעילות וזריזות מצדו השני של המתרס ואתם? תהיו סמוכים ובטוחים שזה רק נראה קל, עסק של אגרנות כפייתית הינו עסק למקצוענים בלבד. הנה, כאן מגיע הרגע בו נדבר אתכם על ערך המוצר- השירות שלנו, פינוי דירה על כל המשתמע מכך. כחלק מהתמודדויות אשר ידירו שינה מעיניכם, תהיינה גם מחשבות הקשורות ב "איך הוא ייתן לי להתקרב "? אם תשאלו את המובילים בפינוי הם יגידו לכם שאתם צודקים, אגרנים שומרים בקנאות רבה על החפצים שלהם כי לכם הם אולי חסרי ערך ולהם? זה כמו אוויר לנשימה. עכשיו נסו לדמות את החפץ לנשימה, האם אפשר לנשום כשמקורות האוויר חסומים? אנשים שאוגרים משרתים את החפץ , הדבר היחידי שהחפץ משרת עבורם הוא בעיקר את האישור לאגירה בלתי סופית.

הקשר בין המובילים לבין מה שאתם צריכים –תכונות אופי של מפנים

שירותי פינוי דירה , פינוי דירות אגרנות כפייתית, פינוי דירת ירושה, אלו הם רק חלק מפינויים שהמשותף להם מסביר לכם למה אתם צריכים את המובילים בפינוי. הרעיון של לעזור לכל אדם ולראות כל פינוי בפני עצמו כאילו היה הראשון- הוא למעשה ערך המוסף שלכם. מה בסך הכול אתם רוצים? להשאיר את הפינוי מאחור וכך גם את התחושות הרעות, את  העצבות ובעיקר את המריבות הקשות עם השכנים. זה אפשרי וזה יכול לספק לכם את התשובה תוך מספר שעות בלבד הייתם מאמינים? שי שטיקגולד מקים ומייסד המובילים בפינוי מגיע לזירת הפינוי, הוא מגיע מחויך , סובלני ובעיקר חדור מטרה. הוא לא מבזבז זמן  על שום דבר אחר ורואה אתכם ואת הסיפור שלכם כסיפורו האישי שלו. שי שטיקגולד הינו מפנה שקול, הוא מפוכח ולא משנה עד כמה הפינוי מביא מראות קשים או עצובים, הוא לא מאבד את יציבות הקרקע ומראה שהכול תמיד תקין.

אז למה כדאי לכם לבחור המובילים בפינוי?

כי עם הצלחות לא מתווכחים וגם לא עם אמינות. ביחס למפנים אחרים , נו אלו המתאמצים לייצר אמינות או כשירות, אצל שי שטיקגולד כללי הפינוי אחרים.  הוא עושה את זה טבעי וזה קורה בזכות היותו אכפתי, מתחשב ובעיקר רגיש לכל אדם. לצד כלי שינוע מותאמים, צוות עובדים מקצועי וכמובן טכניקות פינוי , אמינות ועבודה בהיצמד אל הכללים, חוזרים ואומרים המובילים בפינוי, "אנחנו כאן בעיקר בשביל להביא תועלת". ביחס לאלו המבטיחים שהם כאן בשביל להישאר, ממהרים להגיד המובילים בפינוי, "אנחנו כאן לזמן מוגבל עם רצון לייצר שינוי ולהתקדם אל הלקוח המרוצה הבא".

 

בסופו של יום, כל לקוח בסך הכול רוצה להשיג את ערך המוצר או השירות עליו הוא משלם את מיטב כספו ואתם? מה אתם צריכים באמת? היכנסו לאתר המובילים בפינוי וקבלו את התורה השלמה לפינוי נכון.

 

 

 

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי , http://house-eviction.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב