דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל המידע הנחוץ לגבי שיפוץ מעליות 

מאת    [ 17/11/2015 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1666 פעמים ]

לא פעם, אנו שומעים על תאונות שקורות בגלל חוסר זהירות או תאונות שקורות בהיעדר זהירות ורשלנות שנגרמה נחברה שלא הקפידה על תחזוקה נכונה. מי שגר בבניין מגורים, לבטח ייזהר בבחירה של חברת תחזוקת מעליות. המעלית, חייבת להיות תקינה בכל רגע והתחזוקה שלה חייבת להיות ללא דופי.  בהרבה בניינים ישנן מעליות שהתיישנו והן חייבות חברה מקצועית שתבצע בהן שיפוץ מעליות. לא די בשיחת טלפון, על מנת להבין באיזו חברה מדובר. יש לבחון כמה חברות ידועות העוסקות בשיפוץ ותחזוקה של מעליות בטרם תבחרו בחברה אמינה. יש לקבל המלצות וחוות דעת לגבי חברות תחזוקה ושיפוץ ואף לסייר בבניינים שבהם נעשתה עבודה של שיפוץ או שדרוג מעליות.

שדרוג המעלית  לאיכות ובטיחות חסרי פשרות

שיפוץ מעליות במסגרת שדרוג מבוצע במבני ציבור והמטרה של שדרוג זה, הינה לעמוד בסטנדרטים החדשים. יש למצוא יועץ נגישות על מנת לעמוד בעמידה בתקני הנגישות החדשים. חלד מדרישות הנגישות, יכללו: החלפת לחצנים בלחצנים בולטים יותר, כך שיוכלו לשמש אנשים שראייתם פגומה או שהם עיוורים, החלפת חיפוי הקירות של תא המעלית, התקנת ריצוף או מראות חדשים וכדומה. שיפוץ של מעליות, חייב לכלול גם החלפה של חלקים שהתיישנו בחלפים מקוריים וחדשים שיש עליהם את אחריות היצרן. יש לציין, כי שיפוץ של כל סוגי המעליות מותנה בהרבה גורמים וכן, כמה מעוניינים להשקיע במעליות. מה שכן, השדרוג או השיפוץ, ישתלם לכם הרבה יותר, מאשר רכישת מעלית חדשה.

לגבי המנגנון של המעלית, לא תמיד מחליפים את מנגנון ההנעה של המעליות, אך למען הביטחון האישי שלכם, זו הזדמנות  פז לבדוק את המנגנון ולו רק בגלל השקט הנפשי שלכם כדיירי הבניין. במקרים רבים העלות של השיפוץ מתייקרת אך זה יכול להשתלם לכם כי הערך של הנדל"ן יעלה באמצעות שיפוץ המעלית.

מי משלם על שיפוץ המעלית?

כאשר מדובר על בניין מגורים משותף, הדיירים מתחלקים ביניהם. דיירים הגרים בקומת קרקע, ישלמו פחות, היות ואין להם צורך בשימוש במעלית הבניין, אך בגלל שהם גרים בבניין והשיפוץ של המעלית, יכול להעלות את ערך הנכס, הם מחויבים בתשלום חלקי. כאשר משפצים מעליות, לרוב, מחליפים את הריצוף, מחליפים את מעקה האחיזה, מתקינים תאורה פנימית חדשה ונעימה ועוד. כל האלמנטים הללו, משפיעים רבות על התחושות הפיזיות של הדיירים והמבקרים בבניין. גם לגבי תפקוד תקין יותר כמו רעידות המעלית או תזוזות לא נעימות במהלך הנסיעה.

יועץ תפעולי,


Top Tec מעליות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב