דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבסיס לרכישת מיטה נוחה 

מאת    [ 13/11/2015 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2421 פעמים ]

זמן ניכר מן החיים שלנו אנו מעבירים על ידי שינה, ולכן חשוב כי שינה זו תהיה טובה ונעימה כדי שאיכות החיים שלנו לא תיפגם מכך. אם יצא לכם לקום בבוקר עצבניים קרוב לוודאי שזה בשל העובדה כי פשוט לא ישנתם טוב, ושינה טובה משפיעה רבות על התפקוד שלנו בכל יום המחרת, לטובה או לרעה.

יכולים לקרות מצבים בהם השינה שלנו נודדת אל עבר מחוזות רחוקים שלא כוללים שינה עמוקה ובריאה, זה קורה לכולנו במצבים שאנו טרודים ונפש שלנו לא רגועה, אך מה קורה עם אותם מצבים של חוסר בשינה טובה פשוט כי המיטה לא מפסיקה לעשות רעשים בכל פעם בה אנו מסתובבים, והמזרן מרגיש כמו מיטת מסמרים שלא תורמת כלל לעניין השינה? את זה ניתן לפתור בקלות על ידי התאמה של מיטה נוחה עבור שינה נעימה.

 

אז, איך מתאימים מיטה?

לא צריך להיות גאון גדול על מנת להבין כי התאמה של מיטה כרוכה בכמה עיקרים שלפיהם מחליטים איזו מיטה תספק את השינה החלומית, ואיזו לא. המשיכו לקרוא כדי לוודא שאתם רוכשים מיטה בצורה נכונה.

עיצוב – זהו הדבר שאולי נראה לא חשוב, אבל במחשבה שניה כדאי שתבינו כי חדר שינה הוא עניין של אווירה ולא רק מיטה נוחה, ולכן חשוב כי העיצוב של המיטה יהיה נעים לעין ויתאים למראה הכללי של החדר. זה לא אומר שאתם צריכים לחפש עכשיו מיטה מעוצבת עם מנגנון חשמלי שכולל עיסוי, אלא מיטה שהמראה שלה נראה נוח ונעים לשינה.

מידות – למרות שאתם ממש אוהבים מיטה רחבה, רכישה של מיטה ברוחב של 1.80 עבור חדר שאינו רחב במידות רק יגרום לשינה שלכם לנדוד עוד ועוד הרחק מכם, וכל פעם בה תצטרכו ולחפש אחר דרך להגיע אל הצד שלכם במיטה או החוצה מן החדר רק תעורר תסכול. מדדו את החדר והתאימו אך ורק מיטה בגודל שיהיה מתאים לחדר ולמידות הגוף שלכם למקסימום של נוחיות.

שימושיות – ישנן מיטות שמגיעות עם מגרות, מיטות שמגיעות עם מדפים ומיטות ששיש להן אחסון רב בארגז תחתון. בחרו בסיס למיטה שמספק את כל צרכי האחסון שלכם בצורה נוחה לפתיחה ולארגון.

חומרים איכותיים – בחרו במיטה עם בסיס למיטה שמספק תמיכה טובה למשקל שלכם ושל המזרן שלכם. בסיס איכותי ישפיע על רמת השינה ויספק את השטח היציב והחזק לאורך שנים ארוכות ללא שום רעשים מיותרים.

מזרן – לעולם אל תרכשו מזרן מבלי לגשת אל החנות על מנת לחוש עד כמה הוא נוח עבורכם. שום פירוט שבעולם בו רשום מידות וסוג של שכבת פינוק לא יעזור לכם להבין את רמת הנוחיות מכיוון שהיא אישית וסובייקטיבית לגמרי.

זוית השקפה אחרת שבוחנת את תרבות הצריכה והמידע החופשי תוך מתן ביקורת לכל אלה בעולם המודרני המערבי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב