דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על ריהוט משרדי והתאמתו לאלמנטים הכלליים בעיצוב המשרד 

מאת    [ 03/11/2015 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 2504 פעמים ]

זה אמנם נכון כי ריהוט משרדי, צריך להיות נוח ומעוצב, אך יש מרכיבים נוספים שחשובים בבחירה הנכונה של ריהוט ספציפי זה.  אם תתאימו את הריהוט המיועד למשרד לפי הרצפות, התיאום יהיה יותר ממושלם. ישנם הרבה בעלי חברות ומשרדים שמעדיפים להסתייע עם מעצב פנים. התיאום המושלם של רהיטי המשרד והעיצוב הנכון של המשרד, תורמים רבות ולכן, ידע של בעל מקצוע, כגון אדריכל פנים, המתמחה בעיצוב משרדים, יכול להוות משרד מעוצב ומרשים שהכל בו מותאם בצורה מקצועית ונכונה. הבחירה של ריהוט משרדי תלויה גם בסוג העיסוק של בעלי המשרד. יש להתאים נכון את הצבעים. אם למשל יש לכם ריצוף כהה במשרד, יש לבחור גוונים בהירים של רהיטים למשרד. יש כאלה, האוהבים את מראה העץ. יש לציין כי שולחנות רבים העשויים מעץ מלא, עשויים לייקר המון את ההוצאה על הריהוט המשרדי וניתן למצוא ציפוי פורניר, הגורם לשולחנות להיראות עדיין יוקרתיים, אך קלים יותר והעלות שלהם היא הרבה יותר נמוכה. משרדי פרסום למשל, יהיו ניחנים ומאופיינים יותר בצבעוניות וחומרי גלם כגון פלסטיק או ניקל או שילוב של שניהם, לעומת משרדי עורכי דין שהריהוט בהם, הינו רשמי ומסיבי יותר.

חומרי גלם שונים בריהוט המשרדי

על מנת להקנות רושם קליל ופחות רשמי של ריהוט משרדי, יש למצוא רהיטים שיהיו עשויים מכמה חומרי גלם שונים, כגון: זכוכית ועץ, אלומיניום ועץ, פלסטיק וניקל ועוד. יש לציין כי הבחירה של הריהוט המשרדי, קשורה לעיצוב של הרצפות, שכן ריצוף קליל יתאים לריהוט קליל וריהוט יוקרתי וכבד כגון ריצוף שיש פרקט מעץ טבעי או גושני, יתאים לרהיטי משרד כבדים יותר ומסיביים. ניתן ליצור מראה יוקרתי ומסיבי בחללים הנדרשים, כגון חדר הישיבות שחייב להיראות מרשים ויוקרתי, דלפק הקבלה וחדרי המנהלים שחייבים להיות עשויים  מעץ מלא ויוקרתי וכן כיסאות המנהלים יהיו עשויים מעור טבעי וכהה. אם יש לכם רצפה מפרקט במשרד, כדאי כי תדאגו כי רמת השחיקה שלה תהיה גבוהה, היות ורהיטים מסוימים במשרד הם כבדים וכן התזוזה של כיסאות העובדים יכולה לפגום ברצפת הפרקט. מקומות שבהם מגיעים אנשי עסקים לבקר, חשובים להיות מעוצבים ברמה ואיכות גבוהה. יש לתת תשומת לב רבה לפינת ההמתנה , מה שיקנה את הרושם החיובי הראשון של בעלי העסקים המגיעים לביקור במשרדכם. כל הפרמטרים הללו, מוסיפים לנופך ולרושם של המשרד שלכם.

ריהוט משרדי יוקרתי- אינו חייב להיות יקר

כאשר אתם מחפשים ריהוט משרדי יוקרתי, אין זה אומר כי הריהוט חייב להיות יקר. המושג "יוקרתי" יכול להתבטא באיכות ובמראה של הריהוט. כל הפריטים הקיימים במשרד, חייבים להיות מתאימים ולהיות  מעוצבים בטוב טעם, כמו למשל שילוב נכון של תמונות הקיר, יחד עם הריהוט למשרד וכדומה. העלות של חומרי הגלם מהם עשויים רהיטי משרד, אינה יקרה כפי שהייתה עד לפני כמה שנים וההיצע, התחרות של חנויות ורשתות ידועות המוכרות רהיטי משרד הינה רבה ותוכלו תמיד לנצל זאת לטובתכם. אם אתם מעצבים את המשרד באמצעות מעצב פנים, תוכלו באמצעותו, למצוא ספקים איכותיים במחיר שרק מעצב פנים יוכל למצוא עבורכם, בגלל קשריו הרבים עם הספקים השונים.

השוו מחירים של ריהוט משרדי

רהיטי המשרד הם חלק בלתי נפרד של כל חברה או משרד. ישנן חברות רבות שמשקיעות ובצדק, הרבה כסף על הריהוט והעיצוב במשרדם. חשוב כי סביבת העבודה תהיה נוחה לעובדים, על מנת להגביר את התפוקה וכן, הרושם הנכון שעל המשרד לשדר. משרד או חברה המכבדים את עצמם, יחליפו וירעננו את הריהוט והעיצוב במשרדם, מדי כמה שנים. התחום של רהיטי המשרד, יכול להיות מבלבל בגלל ההיצע הרב והשאלה היא, מי מתאים לכם את הריהוט ואם אתם והעובדים מרגישים בו בנוח. את הגודל של שולחן המנהלים למשל, יש לבחור בהתאם לאופי של העבודה. בדרך כלל, שולחנות מנהלים מתאימים לעבודה עם מחשב. במילים אחרות, הבחירה הנכונה של רהיטי המשרד, חייבת להיות מורכבת בכמה פרמטרים חשובים כגון: הנוחות, המראה, האיכות וההתאמה לאופי העיסוק של המשרד.  לאחר שכבר הבנתם מהם הרהיטים להם אתם זקוקים, יש לבצע סקר שוק מקיף בין החברות המובילות לייצור וייבוא של רהיטי משרד.

 

 

עמית רונן 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב