דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רד האט רוכשת את Ansible המובילה באוטומציית IT ו- DevOps 

מאת    [ 20/10/2015 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 2814 פעמים ]

רדהאטמקדמת"IT ללאחיכוך" (Frictionless IT) עםניהולפשוטעבורענניםהיברידיים, סביבותOpenStack ושירותיםמבוססיקונטיינר

 

 

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת Ansible, ספקית של פתרונות אוטומציית IT רבי עוצמה, המיועדים לסייע לארגוני אנטרפרייז להתקדם לכיוון "IT ללא חיכוך" (Frictionless IT).

 

לפי דיווח בטק קראנץ', היקף העסקה כ- 150 מיליון דולר, ורד האט תקלוט את 50 עובדי Ansible.

 

יכולות האוטומציה של Ansible, ביחד עם פורטפוליו הניהול הקיים של רד האט, יעזרו ללקוחות להפחית את העלות והמורכבות של פריסה וניהול של יישומי ענן כמו גם של יישומים מסורתיים ברחבי סביבות ענן היברידי. עם הכרזה זאת מרחיבה רד האט את הובלתה בניהול ענן, OpenStack וקונטיינרים.

 

שלא כמו פתרונות מתחרים, גישתה הפשוטה של Ansible, שאינה דורשת agents ולא דורשת כישורי פיתוח תוכנה מיוחדים, מבטלת אחדים מהמחסומים המשמעותיים ביותר לפיתוח אוטומציה ברחבי הIT.

 

החל מפריסה ותצורה ועד לשדרוגים, ע"י הוספת Ansible למערך הניהול ההיברידי שלה, רד האט תסייע ללקוחות לפרוס ולנהל יישומים ברחבי עננים פרטיים וציבוריים; להאיץ אספקת יישומים ואפליקציות  דרך יוזמות DevOps; ולהאיץ את הקבלה של פתרונות מבוססי קונטיינרים בעזרת הוספת יכולות חשובות כגון ניהול וקונפיגורציה באופן פשוט ומהיר.

 

Ansible מובילה אחד מפרויקטי האוטומציה הפופולריים ביותר בתחום הקוד הפתוח, עם קהילה פעילה ומעורבת ביותר של כ- 1,200 תורמים. השימוש באוטומציית Ansible גובר ביותר ויותר חברות Fortune 100, כשהחברה מעצימה סביבות ענן פרטיות גדולות ומורכבות, וכן זכתה במספר פרסים חשובים, כולל 2015 Infoworld Bossie Award, והוכרה כתוכנת קוד פתוח הטובה ביותר בתחומי דטה סנטר וענן.

 

 

 

עם הוספת Ansible יכללו פתרונות ענן היברידי וניהול IT של רד האט את Red Hat CloudForms, Red Hat Sattelite, Ansible ו- Tower Ansible.

הרכישה צפויה להיסגר במהלך אוקטובר 2015.

 

סעיד זיואני, מייסד שותף ומנכ"ל Ansible, אמר: "אנו שמחים על כך שרד האט, המובילה העולמית בפתרונות מבוססי קוד פתוח, בחרה ב- Ansible   על מנת לעזור לגופי ה IT   לצעוד לעבר העתיד עם פתרונות אוטומציה וניהול מערכות מתקדמות. זהו אישור חזק לכך שהפשטות של Ansible, בסיס הלקוחות הארגוניים והקהילה החזקה, מנצחים באוטומציית IT ארגוני, ממחשוב דרך קישוריות וענן ועד לקונטיינרים".

 

ג'ו פיצג'רלד, סגן נשיא לניהול ברד האט, אמר: "Ansible היא מובילה ברורה באוטומציית IT ו- DevOps, והיא עוזרת  לרד האט לעשות  צעד משמעותי קדימה במטרתנו ליצור "IT ללא חיכוך". רד האט מבצעת טרנספורמציה בניהול IT, מקדמת חדשנות שהנה ב- 100% קוד פתוח, הבנויה על פלטפורמת ניהול פתוחה, ומתמקדת  ללא הרף בהפחתת עלויות ומורכבות דרך קלות שימוש  ואוטומציה".

 

 

אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי  היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

 

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

 

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 150 עובדים.

פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

כדי לדעת יותר: www.redhat.com

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב