דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוקרים- שומרים לכם על החפצים 

מאת    [ 11/10/2015 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2797 פעמים ]

בהרבה מקומות היום, ניתן למצוא תאי אחסון נוחים הנקראים לוקרים. זה נוח בעבודה, או במכון הספורט, כאשר אתם בטוחים כי הארנק שלכם ומסמכים להם אתם זקוקים שנמצאים בתי האישי שלכם בטוחים ונמצאים נעולים ואתם יכולים להמשיך בפעילותכם, כאשר אתם שקטים יותר. בבתי הספר למשל, אנו עדים כי בשנים האחרונות ניתן למצוא את תאי האחסון היעילים הללו, אשר מאפשרים נוחות ומקלים על התלמידים בסחיבת ספרים. התלמידים לא יסחבו תיקים מלאים בספרים וחוברות שונות ויעמיסו על גבם הצעיר, מה שעלול להזיק לבריאותם. ארגון וסדר, חשובים בכל מקום ובמיוחד עבור תלמידים צעירים שיכולים להיות מוכנים עם המערכת שלהם בכל יום, כאשר הספרים נמצאים בתוך לוקרים. לאחרונה, הורחב השימוש בתאים האישיים הללו בעוד מקומות כמו: מועדוני ספא מועדוני בילויים, בריכות שחייה, תחנות רכבת, אולמות קונצרטים ואפילו בחופי הים. ניתן למצוא תאי אחסון בגדלים שונים. הרבה בתי עסק, החלו להשתמש בתאי האחסון האישיים, היות ואם  חפצים מאבדים דברי ערך, או העובדים בעסק, בעל העסק יהיה אחראי להם, במידה ואין לו תאי אחסון אישיים בעסק.

להפסיק לסחוב חפצים מיותרים

זו בדיוק המטרה של שימוש עם לוקרים. גם שמירה על חפצים אלקטרוניים כמו למשל טלפונים ניידים שלא פעם נרטבו לנו בים או בבריכה מהסיבה הפשוטה, שלא היו במקום תאי אחסון. בתחילה, לתאי האחסון האישיים, היו מנעולים פשוטים, אך עם הזמן הם השתכללו והמנעולים היום, הם הרבה יותר מתוחכמים ולא ניתן לפרוץ אותם בקלות. ישנם מנעולים לתאים האישיים, שהם פועלים באמצעות תדרי רדיו. ניתן למצוא מנעולי צמיד אלקטרוניים שלא ניתן לאבד. שיטות הנעילה הולכות ומשתכללות בכל תקופה הכל בהתאם לקדמה ולטכנולוגיה, כך שתהיה לכם הגנה מלאה, על כל מה שנמצא בתא האחסון האישי שלכם. 

לוקרים למשרדים- להרגשה בטוחה של העובדים

הרבה יותר יהיה נוח לעובדים, במיוחד בחברות ומפעלי גדולים, כאשר ישנו לכל אחד מהעובדים תא אחסון אישי. לא מעט קרו גניבות במקום העבודה, אשר העכירו את היחסים בין העובדים וגרמו להרגשת אי נעימויות למנהלים. המנהלים יוכלו להתאים את גודלם של תטי האחסון לעובדים על פי דרישתם וכולם יהיו מרוצים שהחפצים שלהם שמורים ונעולים היטב, כך, גם הם יעבדו בראש שקט יותר. ישנם מקומות כמו, חברות הי טק שיש להם גם חדר כושר בו מתאמנים העובדים, שהרבה יותר נוח יהיה להם להביא כחי רחצה ומגבת ולאחסנם בתאי האחסון המיועדים לכך.

מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים לוקרים?

פני שמזמינים תאי אחסון אישיים, יש להגדיר את הצרכים שלהם. כלומר, מה המטרה של תא האחסון? את מי היו הולך לשרת? האם מדובר על שמירה על בגדים נקיים להחלפה? או אולי לוקר גדול יותר שיוכל להכיל הכל. לאחר ההגדרה של הצרכים שלכם או של העובדים, או אולי הלקוחות שלכם, תוכלו להזמין את תאי האחסון על פי הגודל המתאים. יש לדעת פרט חשוב, העובד או הלקוח, יהיו אחראים על חפציהם האישיים, מהרגע שיש להם תא אחסון אישי ומפתח שעמו הם יכולים לפתוח ולסגור את תא האחסון. הרבה חברות, אינן מעוניינות ליטול על עצמן אחריות וזו הסיבה שהן תעדפנה להשקיע בתאי האחסון האישיים ובצדק.

עמית רונן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב