דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת פליירים 

מאת    [ 09/07/2015 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 3127 פעמים ]

פליירים מעוצבים אונליין

עידן האינטרנט פתח חלון אפשרויות גדול בפני אנשי עסקים ואנשים פרטיים בפרט, ואפשר לרבים להפיק מוצרי דפוס מגוונים ישר מהבית או מהמשרד. היום, ניתן לעצב פליירים איכותיים ומקצועיים במספר דקות בלבד מכל מקום. ספקים רבים מציעים שירותי עיצוב אונליין של פליירים (אך לא רק) ב- 3 שלבים בלבד. לרשות הלקוח עשרות תבניות עיצוב גרפיות לפליירים, ועל הלקוח לבחור בעיצוב גרפי המתאים ביותר לצרכיו העסקיים. בשלב הבא הלקוח נדרש למלא את כל הפרטים החשובים ולבסוף לשלוח קובץ עם גרפיקה מוכנה ישירות לבית הדפוס להדפסה. מערכת אונליין מאפשרת להפיק פליירים באיכות גבוהה ובמהירות הבזק כמעט מכל מדיה דיגיטלית: מחשב אישי, מכשיר סלולרי חכם, טאבלט, לפטופ ועוד. עיצוב פליירים דרך אונליין מתאימה במיוחד לאנשים המעוניינים לחסוך בכסף או מוגבלים במשאבים כלכליים או זמן.

פליירים מעוצבים לפרסום העסק

פרסום באמצעות הדפסת פליירים הינה דרך נפוצה להעברת מסרים שיווקיים אל הלקוחות. תחילה יש לחשוב על הקונספט השיווקי אותו תרצו להעביר. לאחר מכן, יש לעצב פליירים באופן מקצועי ולשלב בתוכם תוכן חד וברור ככל האפשר. מומלץ להבליט מידע חשוב כגון, פרטי התקשרות עם החברה. חשוב להחליט על דרכי הפצת הפליירים. קיימות שלוש דרכים עיקריות להפצת הפליירים:


    • הפצה ממוקדת- קיימים מוצרים או שירותי החברה המתאימים לקהלי יעד מסוימים. כך למשל, פרסום על קיום קורס פסיכומטרי יתאים לחיילים משוחררים, בוגרי בית הספר או צעירים היותם עדיין תלמידים בבית הספר. הפצת פליירים תתמקד בקהל יעד זה ותבוצע בד"כ על ידי דיוור ישיר.


    • הפצה כמותית – מתבצעת לרוב כאשר בית העסק מעוניין להגדיל את החשיפה לעסק. ניתן לבצע הפצה כמותית בתיבות דואר או כתוסף לעיתון.


    • הפצה פרונטלית – חלוקת פליירים ישר לידי הלקוח. הפצת פליירים פרונטלית יכולה להתבצע במספר דרכים: מדלת לדלת, לנהגים ברכבים, ליד חנות מסוימת ועוד. שיטה זו מבטיחה כי כמות הפליירים שחולקו תגיע לקהל יעד שהוגדר מראש.

הדפסת פליירים בשיטה הדיגיטלית

למרות הדרך הנוחה והקלה בהפקת פליירים באמצעות מערכת אונליין, עדיין חשוב מאוד להשקיע מחשבות רבות וזמן למציאת הקונספט השיווקי "המנצח". לאחר מכן יש להטמיעו באופן נכון בעיצוב הפלייר. הפקת פליירים היא תהליך, הכולל מספר שלבים. כל שלב חשוב בפני עצמו ויש ליישמו בדרך הטובה ביותר. שילוב של הטמעת הקונספט השיווקי הנכון בתוך הפלייר, עיצוב גרפי מקצועי, הדפסה איכותית ודרך הפצת הפלייר, יקבעו את הצלחתם של הפליירים במשימת הפרסום והשיווק.

Print2go הינו בית דפוס דיגיטלי המתמחה בדפוס איכותי וזול, גרפיקה ועיצוב גרפי מקצועי ובהדפסות דיגיטליות ללא הגבלת אורך ורוחב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב