דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוקר טוב עסק יקר שלי ,הגיע הזמן להתעורר! 

מאת    [ 28/03/2008 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3235 פעמים ]

כול כך יפה לראות את התעוררות הטבע מתרדמת החורף: ציוץ הגוזלים שבקעו מהביצה נשמע כמו מנגינה שהולחנה על ידי טובי המלחינים,הצבעים היפים וניחוחות של הפריחה, כול אלו מסמנים לנו שאחרי התרדמה יש התעוררות.
בדיוק כמו במקרים שאני פוגשת במהלך האימון. לכול אחד לכול עסק יש תקופת תרדמה בה אנו רדומים פיזית נפשית ורוחנית. זו תקופה שמתאפיינת בעייפות ותחושה של חוסר אנרגיות -כאילו מישהו שם לנו משקולות כבודות ברגליים. בעסקים זה בא לידי ביטוי בחוסר חידוש,מכירות בהקיף נמוך או נטישה של עובדים.
גם בטבע זה קורה ישנן תקופות שמידת האור לא מספקת ולכן הרבה צמחים נכנסים לתרדמה ,אין להם מספיק אור לבצע את תהליך הפוטוסינתזה לכן העלים נושרים והעץ נכנס לתרדמה( כך הוא שומר את האנרגיות שלו כדי להמשיך לשרוד). כאשר העסק שלנו או אנחנו נכנסים לתרדמה תרדמה אנו נבהלים משום שלא כך"אמור להיות" בני אדם לא אמורים להיכנס לתרדמה. לימדו אותנו שאנחנו צריכים להיות פעילים כול הזמן וכמה שיותר אחרת מי יפרנס... כשאנחנו לנכנסים למצב בו אנו נלחמים בתרדמה שלנו אנחנו למעשה מרעים את המצב. כאשר
אנחנו לא משלימים עם מצב התרדמה אנחנו למעשה מבזבזים את האנרגיות הנותרות למלחמה בתופעה טבעית שממילא מתרחשת אחת לכמה זמן. נכון אין מה לעשות צריך להתפרנס וצריך לשמור על שיגרה כי אף אחד לא יעשה את זה במקומנו... אך הנזק שניגרם מעשיה מוטעת תפגע בצמיחה הטבעית שלנו .
מה הפתרון? כיצד אפשר להפיק תועלת ממצב "התרדמה"?תחילה נבין ממה נובע מצב זה של תרדמה- תרדמה נובעת בעיקר מעייפות, מעשיה מרובה-אדם מגיע לאפיסת כוחות כי מיצה את כוחותיו . אותו אדם נמצא במצב של ניקיון הוא פשוט רוקן את מסת האנרגיות שלו. מצב זה של ריקון הוא למעשה ניקיון של הישן כדי שיהיה מקום לחדש: לאנרגיות חדשות,לרעיון חדשים אפילו לקוחות חדשים אם תרצו. כלומר כאשר אדם מרגיש חסר חיות זה לא בגלל שהוא "נפל על הקרשים" אלא כי הוא נערך להתעוררות חדשה בדיוק כמו בטבע. העצים הנשירים נפרדים מהעלים הישנים כדי לפנות מקום לעלים חדשים צעירים וחזקים יותר. ברגע שאתה מודע לכך אתה מבין שאתה נמצא בתהליך ספירלי של צמיחה נכונה,אז הדברים נראים אחרת.
כשאנחנו מבינים שיש התחלה אמצע וסוף אנחנו יכולים להירגע ולחשוב כיצד מפיקים תועלת במצב של תרדמה?
במצב של תרדמה עסקית זה הזמן להתארגנות מחודשת שיפור הקיים והתחדשות. אייך זה בא לידי ביטוי? זה משתנה מעסק לעסק אבל מה שחשוב הוא שבתחילת הלבלוב המחודש מרגישים את האנרגיות המתחדשות ואת הכוח העצום שמופיע ,את כמות הלקוחות וכמובן את הצמיחה. רגע! ... אבל זה לא אומר שבמצב תרדמה צריך לישון! הכניסה לשאננות יכולה לגרום לאיחור בליבלוב אז כדאי לשים לב. מה עם הפרנסה במצב של תרדמת -הרי צריך לשלם חשבונות ולהתפרנס? את התשובה אפשר לקבל אצל הנמלה:"ראה דרכיה וחכם...." צאו לטבע המקסים שלנו ותהנו מהפריחה ומציוץ הגוזלים. 
זיוה אבנרי מאמנת אישית לחיים.
http://www.coachtoprosperty.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב