דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפת הגוף מבפנים החוצה - איך נהפכים לאהודים ונערצים? 

מאת    [ 30/04/2015 ]

מילים במאמר: 887   [ נצפה 3211 פעמים ]

בעזרת כמה עקרונות אנושיים פשוטים נצליח למשוך אלינו אהדה והערצה. כל שנדרש זו תשומת לב והקשבה.

מה גורם לאדם אחד להיות מרותק לאדם אחר ולאדם שלישי לא?
מה הופך אותנו להיות נישאים על גלי אהדה והערצה כמו אנשים מפורסמים?
במפגשים בין אנשי עסקים או נטוורקינג יש כמה רבדים ליצירת משיכה וניתן לעשות זאת ממש בקלות. כל שעלינו לדעת או להפנים הם מספר כללים.
שני העקרונות הראשונים נכללים במאמר זה. יתר העיקרים ליצירת תהודה ופרסום – בשני המאמרים הבאים:

מי אתה?

הדבר הראשון שעליו עליכם לחשוב הוא על עצמכם. מי אתם? זוהי הטכניקה הכי טובה לשדר את מה שאתם יודעים על עצמכם בצורה אוטנטית, אמיתית. פשוט להיות – אני. אם אתם מסכימים לנוסחה הפשוטה הזו - כשאתם מתחילים לשוחח ולהפיץ את מה שמעניין אתכם, מהם החלומות שלכם ואיך אתם הופכים אותם  למציאות, ברגע שאתם נעשים נלהבים ופעלתנים בהפצת תוצאות החלומות שלכם וביצירת המציאות, כל מה שתרצו - תשיגו.

מה אתה משדר?

מקדישים מחשבה לנוכחות שלכם.

כמובן, שזה דבר שאחרים לא מודעים לו. אין צורך להיות מצטיינים ביופי חיצוני כי הכול גלום בהרגשה הפנימית המשודרת החוצה דרך שפת הגוף. אם נוח לכם בתוך עצמכם ואתם משקפים את זה החוצה – ביחד עם המילים הנאמרות נוצר האפקט האמיתי והכריזמטי המבוקש, ונוצרת האווירה הנוחה סביבכם.

שפת הגוף – מבפנים החוצה היא הכלי הכי אוטנטי, אנושי ואישי שיש לנו על מנת לפזר את "המתנות" הפנימיות שיש בנו ולמשוך אלינו מעריצים שיהפכו ללקוחות. לכל אחד מאיתנו יש שפת גוף שונה ולכן יהיו אנשים שיימשכו אלינו ואחרים ... שלא.

על מה להתמקד?

הנינוחות שלנו בתוך הגוף שלנו משדרת נוכחות בוטחת ועוצמה. החלומות עליהם נדבר משדרים מחשבה יצירתית לטווח ארוך שגורמת לסמוך עליכם. כשמתלווים לכך התלהבות ופעלתנות – מובטחת לנו הצלחה.

אז – איך עושים את זה?

איך מסירים את הביישנות הטבעית איתה גידלו אותנו?

איך מייצרים שיחה חופשית עם אנשים על נושאים שהם רוצים לשוחח איתנו?


    • נתחיל מהשאלה האחרונה.

איך מייצרים שיחה חופשית עם אנשים מבלי שנדע על מה אנחנו מדברים? על ידי האזנה.

להאזין לאדם אחר פירושו לקשור איתו קשר עיין, להקשיב למילים שלו ולהתייחס אליהן כדבר המרתק ביותר שיש כעת. להצטרף לחוויה שעליה הוא מספר. להגיב בקצרה.
לעיתים התגובה היחידה שלכם כמו – שמעתי אותך אומר ש.... ולחזור על דבריו, שהיא התגובה הכי טובה שיש!! היא מלמדת את הדובר שאתה ממש מאזין לו. כדאי לשאול שאלת הבהרה על משהו שנעלם בתוך המלל. כלים אלו יספיקו כדי שאדם זה ירצה להיות בחברתכם, לעקוב אחריכם וגם – לעולם לזכור את שמכם.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

במפגשים אליהם אתם מגיעים - יותר משאתם מספרים על עצמכם אתם מקשיבים לאחר – זה מה שיעניק לכם דרגה של הערכה רבה. (אם לא הייתי חווה את זה על בשרי – לא הייתי יודעת לומר לכם את זה היום).
בפעם הבאה שתיפגשו את האנשים איתם שוחחתם - הם בעצמם יספרו עליכם, לפני שדברתם שוב, והם ידגישו כמה אתם אנשים מיוחדים, ושכדאי לשוחח איתכם.

2. הביישנות הטבעית שלנו היא כלי הישרדותי ששומר על ביטחוננו.

אנחנו לא באמת רוצים "להכניס את הראש שלנו לפיו של האריה" אם מתוך חוסר עניין ואם מתוך פחד. לכן אנחנו נמנעים מלהתעניין, נמנעים מקשר עיין ומסיימים שיחות "בטלות" במהירות.

היום, בעידן שבו החברה מאד גדלה יש מעט מדי תשומת לב אל הפרט. ככל שיש יותר אנשים – אנחנו נמצאים פחות זמן עם פרטים אחרים. כלומר: אנחנו מתחברים ליותר אנשים התחברות שטחית ולא התחברות מעמיקה. כאן, עבור זה שמדבר אלינו - ההתחברות היא על סף של התחברות מעמיקה בתנאים לא צפויים.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

בפעם הבאה שמזדמן לכם להיות בחברת אנשי עסקים אחרים, במיוחד אלו שאינכם מכירים, כמו בכנסים או באירועי נטוורקינג הפכו "לעיתונאים שבאים לראיין אדם מפורסם".  ביוזמתכם, קחו מיקרופון דמיוני והצמידו אותו לפיו של האדם האחר ופשוט התחילו לראיין אותו. תוך כדי "הראיון" הביטו אל עיניו של הדובר. מי שנשאלים שאלות הנוגעות להם ומרגישים עינים שנצמדות אליהם, ממשיכים לדבר על עצמם ללא הרף. (הרי זה מתבקש, כי כל כך מעט אנשים באמת מתעניינים אחד בשני). לאחר סיום ה"ראיון" תוכלו לספר לאותו האדם (ממש בקצרה ובתמצות, במילים סופר פשוטות לקליטה וזכירה) על איך אתם ממשים את חלומכם למציאות ולבקש ממנו לספר עליכם לאחרים. (אמרנו – מסירים את הביישנות הטבעית, נכון?)

3. אז איך עושים את זה?

לוקח זמן. אין ספק. היתרון של זה הוא שבמהלך הזמן רוכשים מיומנות ביצירת קשרים, לומדים על המון תחומים חדשים שלא הכרתם קודם, לומדים מהי השפה שאיתה אנשים משתמשים ומה מעניין אותם, לומדים דפוסי התנהגות וסגנונות תקשורת.... זוהי למידה לכל דבר ועניין והיא מאד מאד מרתקת.

נסו לתרגל את הדבר הבא:

לשמור על קשר עיין רצוף במהלך השיחות שיש לכם עם אנשים. ככל שאדם מרגיש שמסתכלים עליו, מתעניינים בו ומקשיבים לו הוא חש חשוב יותר. ככל שהוא חש חשוב יותר הוא מעריך את זה שעומד מולו. בסיום השיחה אף אחד לא ישכח אתכם. ההפך מזה: ככל שהצגתכם האישית תהיה תמציתית, פשוטה וקצרה – יזכרו ממנה כל מילה.

שפת הגוף שלנו היא הכלי  ב"ה" הידיעה שבעזרתו אתם יכולים לקדם את עצמכם באירועים, כנסים, מפגשי נטוורקינג או אחרים. כשתרגישו בתוך עצמכם נינוחים יותר, כשההקשבה שלכם יותר מתעניינת וכשהמסר המילולי והנוכחות שלכם ישדרו מסר אחיד – הנוכחות שלכם תהיה יותר זכורה ודומיננטית. ככל שתבשרו מהם החלומות שאתם יודעים להפוך למציאות, במילים מועטות -  כך יגדל מעגל ההשפעה שלכם וירבו האנשים המעוניינים להיות במחיצתכם.

במאמר הבא נדון באופן שבו אתם מעשירים את עולמם של האנשים שאתם רוצים שיהפכו ללקוחותיכם.

מאבחנת דרך כף הרגל ושפת הגוף עפי שיטת א. גריברג. מלווה תהליכים של התפתחות וצמיחה אישית דרך מחשבת הגוף. מנחה מוסמכת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב