דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו יורק מעצמה של גורדי שחקים, סקירה על גורדי השחקים של ניו יורק 

מאת    [ 09/02/2015 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 5751 פעמים ]

מנהטן, הוא הרובע המרכזי של העיר ניו יורק והוא ידוע, כמרכז העסקים ,התרבות והבידור בעולם. ישנם תיירים רבים המבקרים מדי שנה בעיר, אם באתרי התיירות כמו: מוזיאונים, תיאטרונים ועוד אתרי תרבות נוספים. בניין האו"ם, שוכן אף הוא ברובע מנהטן. שמה של  מנהטן ניתן לה, בגלל שמנהטן, שוכנת על אי בשם זה שגובל בנהר איסט ובמערב בנהר ההאדסון. גורדי השחקים של ישראל בעיר תל אביב, אינם מתקרבים אל גורדי שחקים בניו יורק. אזור מנהטן, מחולק לשני אזורים עיקריים: האיסט ווסט סייד שזה הצד המזרחי והצד המערבי של מנהטן.  השדרה החמישית מחלקת את מנהטן, לשני אזורים אלה. האמפייר סטייט בילדינג, הוא גורד השחקים הבולט ברובע מנהטן, בניין זה, כולל יותר ממאה קומות ובנייתו ארכה כארבע עשרה חודשים בתקופה של השפל הגדול בארה"ב. לאחר קריסתם של מגדלי התאומים, עקב הפיגוע המפורסם בשנת 2001, בתאריך 11 בספטמבר, האמפייר סטייט בילדינג שב להיות הבניין הגבוה ביותר בניו יורק משנת 2001-2003 והוא מתנשא לגובה של 436 מטרים! מה שיותיר עליכם רושם רב.

ברוכים הבאים לתפוח הגדול

הרבה תיירים פוקדים את ניו יורק ומחפשים מסלול מומלץ בניו יורק. אחד המסלולים הידועים הוא טיול באמצעות אוטובוס מיוחד לתיירים שלוקח את התיירים לסיבוב בכל המקומות והאטרקציות הידועות בעיר ניו יורק. בכל אוטובוס, ישנו מדריך כמובן, שיסביר על המקומות המיוחדים בעיר וכן, וייתן מידע מפורט על גורדי שחקים בניו יורק. ניתן תמיד לרדת מהאוטובוס בכל עת ולחזור מתי שתרצו. סיור ברחובות של ברודווי, יעניק לכם את התחושה והחוויה, כיצד מרגישים שחקנים ידועים בעולם. מרכז העסקים הגדול בעולם, נמצא ממש לידכם ותוכלו להתרשם ממנו מקרוב. יש לציין, כי מרכז העסקים של העיר ניו יורק, נמצא בדאונטאון שהוא בעצם בדרום העיר וחלקו השני של מרכז העסקים הגדול בעולם, נמצא במידטאון- מרכז העיר ניו יורק. קו הרקיע של רובע מנהטן, מאופיין במגדלים מרשימים וגורדי שחקים ענקיים. תוכלו לבחור מסלול מומלץ בניו יורק כמו, סיור במוזיאונים ואתרי תרבות ובידור, מבין הידועים ביותר במנהטן.

על תיאטראות ברודווי כבר שמעתם?

אחת החוויות הידועות יותר בעיר ניו יורק היא, סיור באתרי התרבות המפורסמים של מנהטן. לבטח שמעתם על ההצגות הנפלאות של ברודווי שהן הנחשבות בעולם. ניו יורק, היא ללא ספק העיר הגדולה בעולם שאינה ישנה לעולם. מערכת התחבורה הציבורית עובדת 24 שעות ביממה כל השנה והעיר ניו יורק, נגישה. ניתן לסייר באזורים בהם ישנם גורדי שחקים בניו יורק, סנטרל פארק, וול סטריט, פסל החירות, רוקפלר סנטר ועוד המון מקומות שבהחלט מומלץ בחום לבקר בהם.

  

שי קובי 


תיירות ונופש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב