דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימר לפי שעה 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 25253 פעמים ]

צימר לפי שעה – אירוח זוגי לפי שעה, בכלל מקום ובכל זמן שתבחרו!

זוגות נשואים או זוגות חברים, המעוניינים לחוות זמן איכות רומנטי לכמה שעות, מוצאים את עצמם יושבים במסעדה או בסרט, אם נודה על האמת, זוהי האופציה היחידה העומדת לרשותם של זוגות רבים הן מבחינת תקציב והן מפאת חוסר זמן. נכון שישיבה במסעדה לארוחת ערב או צפייה בסרט היא מהנה כשלעצמה, אבל זמן איכות אין בה ממש. אם נסתכל על הזמן שעומד לרשותנו לעומת המחיר שאנחנו משלמים אז נבין שאם כבר הוצאנו 400 ש"ח על ארוחת ערב רומנטית במסעדה טובה (כי אם כבר, אז כבר) באותו הסכום ואפילו בחצי ממנו, נוכל ליהנות מצימר רומנטי לכמה שעות טובות שהוא זמן איכות רומנטי הכי טוב שיכול להיות. ברוכים הבאים לטרנד הרומנטי החדש- צימר לפי שעה.

צימר לפי שעה – זה ממש לא מה שאתם חושבים!

חדרים לפי שעה בעבר שימשו כמקום מפלט לזוגות המחפשים מקום דיסקרטי להתייחד בו, נכון שהקונוטציה שהם יצרו היא שלילית אבל אנחנו מדברים על משהו אחר לגמרי, בעלי מלונות וצימרים מבינים את האילוצים שיש לרבים מאתנו המונעים את האפשרות לחופשה ולו ללילה אחד, המון נשים וגברים מוצאים את עצמם עסוקים במרדף אחר החיים, הקריירה, גידול הילדים וכל מה שמסביב, לכן, האפשרות המוצעת כאן בהשכרת צימר לפי שעה, היא בעצם להגיע לכמה שעות לצימר רומנטי ומפנק במיוחד, מה שיוצא לנו בדרך כלל לפגוש פעם בשנה אם בכלל, 3-4 שעות של הנאה בחדר רומנטי במיוחד המציע מיטה זוגית, ג'קוזי מפואר ונוח, מסך טלוויזיה עם חיבור לכבלים וסרטי DVD מכל הסוגים, השקט הזה שמעניקות לכם כמה שעות בצימר רומנטי, יגרמו לכם להתמכר ולאמץ את הרעיון. כך תוכלו לצאת למיני חופשה של כמה שעות ולזכות בזמן איכות אינטימי שעושה פלאים לזוגיות.

איך מוצאים צימר לפי שעה ?

לא כל הצימרים מציעים את השירות של השכרת חדר לפי שעה, צימרים שלא מאפשרים לזוגות להגיע לכמה שעות, מגבילים את הבילוי בצימר בהזמנת מינימום 2 לילות כמו רוב בתי המלון, או שמצד שני תוכלו להגיע לכמה שעות אבל לשלם מחיר שלן לילה שלם, שלא יעלה פחות מ 500 ש"ח. לעומת זאת המחירים בצימרים לפי שעות, הם הרבה יותר נמוכים, המחיר אותו תשלמו הוא לפי שעה, המחירים לפי שעה נעים בין 8-100 ש"ח לשעה אחת, או מחיר כולל לכמה שעות לדוגמא 250 ש"ח ל 3 שעות. היתרון הבולט המציע צימר לפי שעה, הוא מקסימום הנאה ומינימום תשלום, שלוש שעות של בילוי בג'קוזי מפנק ארוחת ערב קלה, מוסיקה רומנטית.. מה צריך יותר מזה ?

אירוח לפי שעה הפך לחלק בלתי נפרד מתחום התיירות, והנושא קורץ להמון זוגות וכמובן לבעלי הצימרים שמוצאים הזדמנות למלא את החדרים באמצע השבוע, זוגות רבים מעדיפים להגיע לצימר לכמה שעות במקום לצאת למסעדה או כל מקום אחר הומה אדם. האפשרות הניתנת כאן היא בעצם לאפשר נופש בצימר מפנק ככל שניתן בזמן גמיש ונוח לכולכם, ובמחיר שווה לכל כיס. אז תשכחו מכל מה שהכרתם עד עכשיו, כבר לא צריך לחכות איזה סופ"ש פנוי או לשבור חסכונות כדי לצאת לנופש רומנטי, אפילו אם מדובר בכמה שעות בודדות, האמינו לי, לא צריך יותר מזה! 

אתר זה הינו מוביל בתחם השכרת צימר לפי שעה, ולכן כל צימר שייצא חן בעיניכם באתר, תוכלו להתקשר ולהזמין לכם פינוק של כמה שעות, רוב הצימרים מעניקים שירות דיסקרטי המתאים גם לציבור הדתי, ללא מפגש עם צוות המקום ותשלום באופן אנונימי, השירות ניתן לרוב בכל שעות היום והלילה. צוות האתר מאחל לכם גלישה נעימה וקלה, אירוח רומנטי ומהנה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב