דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הילד רוצה ללמוד ג'אגלינג? איך תוכל לעזור לו 

מאת    [ 15/11/2014 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 1892 פעמים ]

נתחיל בזה שלימוד ג'אגלינג תועלת רבה טמונה בחובו, לקריאה נוספת ביתרונות והערך המוסף של לימודי ג'אגלינג ניתן להיכנס למאמר בנושא דרך הקישור בלחיצה פה, אז אם הילד מגלה עניין בנושא ראוי מאוד לתמוך, לעודד ולהתלהב איתו יחד, אבל טכלס, איך אפשר לעזור לו? על ארחיב פה:

תמיכה רגשית: לימוד ג'אגלינג דורך המון ערך רוח, סבלנות והתמדה לצד לא מעט ביטחון עצמי, התמדה (ואפילו עקשנות לפעמים), רוב הילדים מתייאשים די מהר, מוותרים כי קשה ולא מנסים עוד פעם, עזרה ותמיכה מצד ההורה לצד התלהבות מכל נסיון יכולה לעשות את ההבדל הענק בין ילד שוויתר לילד שעבר את המשוכה הקשה הראשונה והצליח ללמוד. כדאי להבהיר לילד שלימוד ג'אגלינג זה מאתגר ודורש הרבה התמדה, הוא לא יצליח אולי בכמה פעמים הראשונות שינסה אבל אם ימשיך לנסות יראה שיפור וזה יהיה לו כיף גדול.

תמיכה מקצועית: כדאי מאוד לפנות לאיש מקצוע, להטוטן מקצועי/ מורה לאומנויות הקרקס כי הטיפים הראשונים של איך להתחיל יעזרו מאוד וימנעו או יפחיתו תסכול. מומלץ גם להסתכל בסרטוני יו-טיוב, כיום יש סרטוני הסבר טובים גם בעברית וגם באנגלית ללימוד כל מיומנות אפשרית ובמיוחד בתחום הג'אגלינג. שווה להשקיע כמה שקלים מדי פעם וללכת לשיעור פרטי לצורך ליווי, עצות לשיפור ודברים להמשיך לעבוד עליהם בבית.

ציוד מתאים: כשלומדים ג'אגלינג כדאי מאוד להשקיע ולקנות ציוד איכותי, ככול שהציוד יותר איכותי כך יותר קל ללמוד לשחק בו וזה מפחית תסכול, הציוד האיכותי לא נשבר לרוב בכלל ומחזיר את ההשקעה, לגבי דיאבלו למכירה למשל, יש סוגים מאוד יקרים (מעל 300שח) ויש סוגים פשוטים, כדאי להתחיל בסוג בינוני (דיאבלו חוף מאוד ממולץ ללימוד התחלתי ועולה רק 100שקלים) ובמידה והילד מראה רצינות ומתאמן אפשר לקנות את הסוג היקר יותר. מי שגר בצפון הארץ ואזור חיפה מוזמן לבקר בחנות הג'אגלינג בצפון, מושב גבע כרמל.

לימוד בבית: הלימוד הביתי צריך להיות יום-יומי ולא ארוך ומתיש מדי, מספיק חצי שעה ביום, הלימוד מחלחל לאורך זמן ורואים כל יום שיפור, לימושל פעם ב.. לא משיג מטרות בצורה מספקת, כדאי לעודד את הילד לראות זאת כחלק מהלו"ז היומי, למשל, אחרה"צ, לפני ארוחת הערב להזכיר לו שיש לו עוד חצי שעה עד לארוחת הערב וזה זמן טוב בשבילו להתאמן קצת עם הכדורים לדוגמא.

גיל אינלנדר - 'קרקס בגיל' להטוטן / ג'אגלר מנחה סדנאות מופעי קרקס לילדים ומופעי אש סדנאות ג'אגלינג, גיבוש, לימוד ג'אגלינג, הליכה על קביים ועל חבל לפרטים נוספים-050-7675152 www.kirkasbegil.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב