דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שפע והצלחה 

מאת    [ 06/11/2014 ]

מילים במאמר: 819   [ נצפה 3430 פעמים ]

בעקבות ריבוי הספרים שיצאו לאור בשנים האחרונות, נוצר טרנס חדש בעולם שכולם נכרכים אחריו, והוא, הורדת שפע והצלחה בחיים. הרבה הבטחות נאמרו, הרבה קורסים בנושא נפתחו, והשאלה הנשאלת האם יש אמת בזה? או שזו אשליה חולפת.

נבחן את הנושא ממבט ראייה קבליסטית. טרם ירידת הנשמה לעולם כבר הוחלט ונקבע, יעודו ותיקונו של האדם בחייו עלי אדמות. מי לעושר מי לעוני, מי יהיה חכם ומי יהיה טיפש, מכוער או יפה. וכן על זאת הדרך הוחלט לכל נשמה ונשמה, ועל פי יעודה מקבלת צרכייה שהם כלים העוזרים לה בהגשמתם. בנוסף למה שנכתב מראש, כל ראש השנה האדם נשפט לשנה הקרובה, על סמך מה שעשה ופעל בשנים האחרונות. בימים אלו נקבע שוב לאדם, מי לחיים ומי למוות, מי לעושר ומי לעוני וכן הלאה.. שזה אומר למרות שנכתב לו מראש מה שנכתב, בודקים אם הוא ראוי לקבל את מה שהוקצב לו, או אם אינו ראוי לכך לוקחים זאת ממנו.

נשמת האדם היא ניצוץ של אור קטן מאור האלוקות, היא נחלקת ממנו, כאשר ההבדל בניהם שהניצוץ הוא לא הכל, אלא רק חלקליק מהחלק הגדול. באדם יש שלוש מדרגות של קדושה שהם נפש, רוח ונשמה. מקום משכנה של הנשמה עצמה היא במוח, וכלולים בה שש מאות ושלוש עשרה איברים רוחניים, שהם אורות שנעלמות מהשגת שכלו של האדם. איברים אלו הם: שלוש מאות שישים וחמש גידים רוחניים אדומים השייכים למידת הדין, והם כנגד מצוות לא תעשה, ומאתיים ארבעים ושמונה איברים רוחניים השייכים למידת החסד- רחמים כנגד מצוות תעשה. הנשמה מתפשטת ממוח האדם אל כל 613 איברי וגידי גוף האדם. ובהתפשטותה בגוף כוחה הרוחני מתגלה דרך איברי וגידי הגוף הגישמי.

 בשמות של שלושת המדרגות של נפש, רוח ונשמה חבויים סוד מצוות אלו, אם נקח את ראשי האותיות וסופי האותיות הם מרמזים על תרי"ג מצוות. נ"ש =350, ר"ח= 208, נ"ה= 55 יחדיו = 613.                            

בעולם העליון הנקרא "אצילות" שוכנת שורש נשמת האדם, שכלולה מאותם איברים וגידים רוחניים, להבדיל שאורה עצום ביותר לעומת הנשמה החבוייה בגוף גישמי. והאדם שעושה בעולם הזה פעולות רוחניות הקשורות ל613 המצוות, מתקשר ונדבק עם שורש הנשמה העליונה, ובכך מעורר ומגביר אור שורש נשמתו, ואותו אור מתחזק וממנו נמשך שפע רוחני החוזר לאדם שנמצא בעולם הזה. יוצא מכך מעשיו ופעולותיו בעולם התחתון משפיעים על העולם העליון אם לטוב או לרע, ועל פי זה נמשך לו מה שנמשך. לכל איבר וגיד יש פעולה ומשיכה של שפע שונה מחברו. כדוגמה: אדם שנתן צדקה לעני ברחוב, לשם כך השתמש בידייו, אזי אורות היד של הנשמה העליונה מאירים ומתחזקים, ואור זה חוזר אל האדם, ובזמן הנכון יבוא אדם אחר ויתן לו מתנה או כסף שהזדקק לו. מה שאנו קוראים קרמה. שהעולם בנוי על מידת הרחמים ומידת הדין, ופעולת מעשהו ותגמולו יהיה בהתאם לכך.

 האם אדם שפעולותיו שליליות יצליח למשוך שפע לחייו, בכוח מדיטציה או מחשבה? הקבלה טוענת  שאדם שלילי גם מה שהיה ראוי לקבל מתחילה, נלקח ממנו ואינו מקבלו, ואם מחריף מעשיו לשלילה נלקח ממנו יותר ממה שאמורים לקחת.  חשיבה חיובית בהחלט משפיעה לטובה על חייו וצעדיו של האדם, אך היא מוגבלת לרצונותיו של האדם. שזה אומר: האדם מקבל מה שראוי לו כפי צרכו וצורך יעודו בחיים. כדוגמה: אם בחורה מסויימת רוצה להיות רקדנית בלט, ואין לה רגליים ונתונים מתאימים, בוודאי שלא תהיה רקדנית למרות כל הרצון הטוב שלה. ובמידה ויש לה את כל הנתונים ונפשה חשקה בריקוד, היא משקיעה בלימודים, מתאמצת להגשים חלומה וחושבת חיובי בוודאי תצליח, כי לשם כך נולדה וזה חלק מיעודה בחיים. יוצא מכך שכוח המחשבה פועל באופן חיובי על דברים בהתאם למציאות האדם, והקשורים ליעודו. ואין הם פועלים על דבר שאינו בר השגה לאדם זה, או אינו שייך לו. אלא אם נכתב לאדם להיות עשיר יהיה. ואם לא, לא יהיה. שעושר שאדם מקבל משמש לו ככלי עזר להגשים את יעודו, כפי שהפטיש הוא כלי עזר לבנאי, ואם אינו מגשים יעודו כראוי נלקח ממנו העושר ומועבר לאדם יותר ראוי ממנו.

ההגדרה של שפע שנוייה במחלוקת אצל אנשים מסויימים, האם שפע הוא עושר=כסף? או שלוות נפש, שמחה ובריאות? בספרי הקבלה מדברים על הורדת שפע רוחני, אין הקבלה נוגעת כלל וכלל בחומריות, וכל מה שקשור לעולם הגשמי. אלא כתוצאה ממעשיו, האדם מושך אליו אורות עליונים מצד החסד, המשפיעים עליו את צרכו כפי שראוי לו. ומתוך השפע הרוחני שהאדם מקבל מרגיש עצמו מלא ואינו חסר מאומה, אלא שמח בחלקו.

באופן מתמיד האדם עסוק בריצת אמוק אחר הממון, בחשבו שבזה ישיג אושר, וככל שמשיג עושר רוצה יותר. אין זה אומר שאין האדם צריך לעמול ולעבוד, אלא בוודאי ובוודאי צריך כדי שלא הזדקק לבריות. שהעולם מתקיים על חלוקה צודקת של עבודה המחולקת בין הבריות. כל עבודה מכבדת את בעליה, וכל אדם פועל בתחומו להמשך הבריאה והתפתחותה, שאם כולם יהיו עשירים העולם יעצר מלכת, על כן האדם צריך בכוח המחשבה החיובית לצפות ולהתפלל שיזרום שפע לחייו ממה שהוקצב ומגיע לו.  תחילה להודות לאלוקות על מה שנתן לו בעבר, ומה שנותן לו בהווה ועל מה שינתן לו בעתיד. בזמן הבקשה רצוי להמנע מלומר איך ומתי. כדוגמה אם מישהו זקוק לזוגיות שיבקש שישלחו לו את הזיווג המתאים לו, ללא צורך בפרטי פרטים של מראה חיצוני או מצב כלכלי של הבן זוג. ובכך ישרה ברכה ושפע על חייו כפי שנקבע לו והוקצב לו מראש.

 

 

ציונה טאקר ספר "סוד הניצוץ האלוקי" sionathacker.net


בספר תמצאו התייחסות מקיפה ועניינית לנושאים רבים כגון: מהות החיים, האם יש חיים לאחר המוות? גלגול נשמות, החלום, שאלת השכר והעונש, חייזרים, נבואות, מעמדה המיוחד של ישראל, ועוד...


 


אתר קבלה sionathacker.info


אתר האמנות  sionathacker.com


  לחיזוי על פי הקבלה עבר,עתיד הווה, צור קשר  thackersiona@yahoo.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב