דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסכי מאזדה 

מאת    [ 30/09/2014 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2066 פעמים ]

מאזדה הינה חברת רכב יפנית, יצרנית הרכב אשר זוכה להצלחה הרבה ביותר בישראל מבין כלל היצרניות שדגמי רכביהן מיובאים לארץ. חברה הוקמה ב-1920 ונקרא בתחילה "טויו קורק קוגיו". היא עסקה בייצור כלי עבודה וציוד תעשייתי, והחלה לייצר מכוניות נוסעים רק החל משנת 1960. בשנת 1984, החברה שינתה את שמה באופן רשמי ל"מאזדה".

קבוצת דלק היתה הראשונה לייבא רכבי מאזדה לישראל בשנת 1992. ללא ספק, מאזדה הפכה למותג מוביל בארץ הודות לכך שהיא מציעה דגמי רכב ייעודיים אשר מתאימים ללקוח הישראלי. למעשה, מאז שנות ה-90' החברה היא בעלת נתח השוק הגדול ביותר בענף הרכב בארץ. בכבישי ישראל אפשר למצוא אלפים רבים של מכוניות מאזדה, ולכן רבים נזקקים לשירותי מוסכי מאזדה, ובכלל זאת לשירותי מוסך מאזדה בראשון לציון, בין אם מדובר על טיפולים תקופתיים או תיקוני תקלות שמתרחשות מעת לעת באופן טבעי במהלך חיי כל רכב.

לצד דגמים ישנים יותר של רכבי החברה, כמו מאזדה 323, מאזדה 626, מאזדה 121 או מאסדה טנדר BT-50, אפשר למצוא בארץ דגמים אותם מאזדה משווקת כיום בישראל. לדוגמא, רכבי מאזדה 2, דגמי רכב סופר-מיני, מאזדה 3 ומאזדה 6 מסדרת המכוניות המשפחתיות, מאזדה 5 שהינו דגם מיניוואן וכן מאזדה 5-CX, שהינו רכב ספורט SUV.

בעלי רכב מסוג מאזדה אשר מתגוררים בראשון לציון ללא ספק יבקשו למצוא שירותים מקצועיים, אמינים והוגנים הקרובים לביתם. כיצד ידע בעל רכב מאזדה לבחור מוסך ?

ראשית, מומלץ לבעלי רכבי מאזדה לבחור מוסך בראשון לציון אשר מתמחה בטיפול ברכבי יצרנית זו. חשוב כי המוסך יקפיד על ביצוע כל טיפולי הרכב בהתאם להוראות היצרן. כדי לוודא כי מדובר במוסך מקצועי, יש לבחור מוסך אשר מחזיק בציוד דיאגנוסטיקה ממוחשבת מתקדם וצוות מיומן אשר יאפשרו איתור מדויק ותיקון מהיר של התקלה. שאלת האמינות וההוגנות חשובה ביותר, שכן הוצאות רכב הינן בין ההוצאות השוטפות הגבוהות של כל משפחה, ואף אחד לא רוצה להפוך קורבן לרמאות ולשלם יותר ממה שדרוש. אמנם ניתן לסמוך על האינטואיציות ועל הרושם שיוצר עליכם בעל המוסך או נציג המוסך, אך אם ברצונכם להיות בטוחים כי מדובר על מוסך מקצועי, אמין והוגן, ניתן כיום להיכנס לאינטרנט ולבדוק את רשימת המוסכים אשר זכו לתעודת מוסך יצאת צדיק מטעם תוכניתו של חיים הכט אשר שודרה בערוץ 2. תעודה זו מעידה על מקצועיות השירות ואמינותו וכן על בקשת מחירים הוגנים עבור השירות.

מוסך שי שירותי רכב הינו מן המובילים שבין מוסכים בראשון לציון מציע שירותים מקיפים ומחזיק במעגל לקוחות רחב ונעמן הודות לשירות מקצועי, אמין והוגן. לראיה, המוסך קיבל תעודת הצטיינות מן התוכנית יצאת צדיק מוסכים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב