דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השימושים של מכולות קירור 

מאת    [ 11/09/2014 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3232 פעמים ]

מכולות קירור משמשות לשינוע מזון ותרופות לחברות רבות. והן חלק בלתי נפרד מיבוא של מזון ותרופות לארץ, החל מהבאת המזון מארץ המוצא במכולות, שינוע המזון באמצעות מכולות קירור לחברות. החום הישראלי מקשה על יבוא מזון ואף שעה קלה ללא אמצעי קירור עלולים לפגום באיכות המזון ולהרוס אותו. מעבר לחשיבות של העברת המזון במכולות קירור, מכולות רבות משמשות גם כמחסנים זמניים, למשל, בעסקים המייבאים תוצרת מזון במכולות, זקוקים למכולות קירור להעברת המזון למחסני הקירור שברשותם, חקלאים הקוטפים את תוצרת השדה. מכאן שיש חשיבות לשכור מכולות קירור איכותיות המקררות כנדרש וללא תקלות. נזק העלול להיגרם ממכולה שאינה מקררת עלול להוביל לנזקים כבדים.

מכולות קירור הן מבנה הבנוי ממתכת בעל יכולת שינוע ונשיאת משקל רב. מעל המבנה ממוקם מערכת קירור המאפשר קירור הסחורות תוך שליטה ובקרה על הטמפרטורה הרצויה. מכולות קירור משמשות כחדרי קירור ניידים ונייחים. ניתן לשכור את המכולות לתקופות קצרות או ארוכות, למשל בחברות קייטרינג הזקוקות לשינוע המזון או בתקופות עומס שיש צורך בתגבור מערך הקירור במטבח.

היתרון של מכולות קירור הוא השינוע המאפשר להעברה בקלות על ידי משאית. עם זאת חשוב לשים לב כי המכולה תקינה מבחינת המרכב ומערכת הקירור שלה.

בחירת מכולת קירור

מכולות קירור משמשות הן לניוד המזון הזקוק לקירור והן כמחסנים זמניים. בעת בחירת מכולות קירור חשוב לבחור את המכולה או המכולות בהתאם לצרכים שלכם, למשל מהו גודל המכולה שלה. ישנן מכולות קירור הכוללות מערכת התראה בעת שינוי הטמפרטורה והן על אטימות הדלתות.

מכולות קירור איכותיות יאפשרו לווסת את הטמפרטורה הנדרשת בקלות, ומעבר לכך כולל שעון טמפרטורה המאפשר בקרה על הטמפרטורה בתוך המכולה בקלות. כל סוג מזון נדרשת טמפרטורה שונה וחשוב לעדכן את הטמפרטורה הרצויה.

משרד הבריאות מפרסם את התנאים הנדרשים להעברת מזון ותרופות הזקוקים לקירור או הקפאה. כל המכולות הקירור או מכולות ההקפאה המשמשות את התעשיות לשינוא או אחסון חייבות להיות מאושרות על ידי הרשויות ולעבור בדיקה קפדנית שנתיות לעמידות המכולה והן בדיקת איכות לקירור המזון. מזון שאינו עומד בתנאי הקירור הנדרשים עלול להביא להרעלות כגון מוצרי בשר או מוצרי חלב. כמו כן תרופות המאבדות את יעילותן ואף עלולות לסכן את החולים במידה ולא שונעו בתנאים המתאימים.

סניטציה הינה חברה המתמחה בהשכרה של מכולות קירור ומכולות הקפאה. בסניטציה מקפידים על איכות המכולות ועמידה בתנאים של הרשויות השונות ומשרד הבריאות.

 

 

סניטציה הינה החברה המתמחה בהכשרה של מכולות קירור ומכולות הקפאה לתקופות קצרות או ארוכות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב