דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית ירושות ועזבונות על ידי חברה מקצועית שתטפח את החפצים 

מאת    [ 12/08/2014 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2443 פעמים ]

קרוב משפחה או מכר נפטר והוריש לכם עזבונות – לא רק שאתם נאלצים להתמודד עם ההלם והאבל, אלא גם מוטלת עליכם החובה לטפל בעזבון ובירושה שלהם. מה לעשות עם כל החפצים? האם לשמור על חלקם? האם למכור? מי ירצה לרכוש? ומה לעשות עם כל השארית? פעמים רבות מדובר בדירה מלאה חפצים ישנים – ריהוט, ביגוד, מכשירי חשמל תקינים למחצה ופריטים אינספור שנאגרו בתקופת חיים. לכל התהיות והשאלות הללו תמצאו את התשובה בחברות פינוי, אשר מציעות קניית ירושות ועזבונות ועל ידי כך מקלות עליכם את ההתמודדות הנפשית כמו גם הפיזית.

תהליך קניית ירושות ועזבונות

חברת פינוי תגיע אל הדירה, תעניק לכם ייעוץ מקצועי חינם – תסביר לכם על המחירים לרכישת חפצים שונים, תעניק הסבר בנוגע למה ייעשה עם החפצים לאחר קנייתם ופינויים וזאת על מנת שתהיו בטוחים כי החפצים של יקיר לבכם יטופל כראוי גם לאחר עזיבתם את הדירה. יתרה מכך, גם כל שאר החפצים אשר אינם לרכישה יכולים, כחלק מן השירות, להיות מפונים מהדירה. חברת פינוי מקושרת לגורמים רבים ויכולה להעביר ביגוד לתרומה לארגונים ואגודות, מכשירי חשמל ופריטים נוספים יגיעו אל מרכזי מחזור ושאר החפצים יגיעו אל אתרי פסולת מוסדרים. לאחר הייעוץ יתואם מועד פינוי, החברה תגיע במועד ותארוז את החפצים, במידת הצורך תשתמש בשירותי מינוף, תנקה אחריה באופן יסודי ובאם תרצו אף תחטא עבורכם את המקום.

גם רוכשים מכם חפצים יקרי ערך

עזבונות וירושות יכולים לכלול גם חפצים יקרי ערך כגון תכשיטי זהב, כלי כסף, כלי יודאיקה, ענתיקות למיניהם וגם חפצי אמנות שאינכם מתחברים אליהם או אינם מתאימים לסגנון חייכם העכשווי. חברות פינוי ישמחו לרכוש מכם גם חפצים יקרי ערך אלו במזומן ובמחירים נוחים, זאת במקום שתצטרכו למצוא רוכש לכל חפץ בנפרד, פעולה אשר יכולה לצרוך זמן רב. גם רהיטי וינטאג' ורטרו יכולים להימכר לחברות פינוי.

אם גם אתם תרים אחר הגורם המתאים שיסייע לכם בקניית ירושות ועזבונות, הרי שמומלץ לכם לפנות לחברת פינוי – חברה רצינית אשר תעמיד לרשותכם את כלל השירותים שיקלו עליכם בהתמודדות עם הירושה - כולל מיון, רכישה, פינוי מוסדר, ניקיון ואף חיטוי האזור.

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב