דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים עיצוביים ל-2013-2014 

מאת    [ 16/07/2014 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3449 פעמים ]

מגמות העיצוב החדשות משלבות שורה ארוכה של צרכים, רצונות וסגנונות. מגמות אלו מאופיינות על ידי מעצבי פנים המכירים היטב את התחומים. גם מי שאינו מתעניין בצו האופנה יכול להיעזר בהיכרות עם הטרנדים הללו. עיצוב הבית על פי טרנדים אופנתיים מעלה את ערך הנכס, משפר את ההרגשה ותורם ליצירת תחושה ייחודית.

מעבר לכך, ניתן לראות כיצד טרנדים אופנתיים בשנים האחרונות מנצלים את ההתפתחויות הטכנולוגיות. ניצול זה בא לידי ביטוי בהורדה משמעותית של המחירים, ובאופן בו גם לקוחות פרטיים מצליחים לעצב את הבית במחיר שווה לכל נפש.

כל הטרנדים תחת קורת גג אחת

יש לציין כי חלק מהטרנדים העיצוביים עדיין לא הגיעו לישראל, אך אפשר להתרשם מהם מרחוק, ולהשתמש בחלק מהאלמנטים לצורך עיצוב הבית. במילים אחרות, אין צורך לחכות עד ליבוא רשמי של הטרנדים, וסקירה קצרה שלהם מוכיחה זאת:

א. השילוב הוא המלך – מגמת מיקס אנד מאצ' היא למעשה טרנד שהחל כבר בשנים קודמות, אולם היא עדיין ממשיכה לצבור. במגמה הזו השילוב הוא הדבר החשוב ביותר, ואין שום אלמנט שנשאר מחוץ לתחום. אפשר לשים צבעים כהים על צבעים לבנים, להשתמש בטפטים פרחוניים לצד פסים וצורות גיאומטריות ועוד. מצד שני, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כאשר בוחרים לעצב את הבית על פי המגמה הזו, משום שניתן בקלות לעבור את הגבול, ולקבל תוצאה קצת יותר מדי אקלקטית.

ב. חזרה למקורות – סגנון וינטאג' גם הוא נחשב לטרנד עיצוב מקורי ומיוחד בשנים 2013-2014. הסגנון הזה מדגיש את הזהות התרבותית והחברתית של אנשי העולם הגדול, כאשר בין היתר ניתן למצוא ריהוט המושפע מסגנון אפריקני, ואלמנטים המגיעים מאירופה הקלאסית כמו צרפת, ספרד ואפילו יוון.

ג. לבן על לבן – בניגוד לטרנד הראשון המדגיש את ספקטרום הצבעים הרחב, טרנד מנוגד ולא פחות פופולארי משתמש רק בצבעים לבנים. הטרנד נשען על הנחת יסוד של מעצבי פנים, הקושרת בין הצבע הלבן לבין תחושת טוהר. הלבן מקנה בהירות ורוגע ואידיאלי עבור חדרי שינה. זהו טרנד עיצובי אשר היה בעבר נחלתם של בעלי ממון ודירות יוקרה בלבד, אולם כעת יכולים ליהנות ממנו.

ד. חומרים טבעיים – המגמה הזו מקבלת ביטוי לא רק בתחום עיצוב הבית וצפויה לשנות לחלוטין את העולם בו אנו חיים. שימוש בחומרים טבעיים ושילוב בין אבן, כותנה ועץ מייצרים תוצאה אסתטית שאי אפשר להתעלם ממנו. סגנון העיצוב הזה זוכה לחיזוק מטעם אנשי מקצוע בכל התחומים, הוא נחשב חסכוני ומתעצם בארץ ובמקומות אחרים בעולם. על פי הטרנד הזה רצוי לשלב בעיצוב הבית מרקמים ארציים, ולהשתמש בקרטון, חרס, כותנה, אבן וכמובן עץ.

לסיכום, בין אם בוחרים לעצב את הבית על פי הטרנדים האחרונים, ובין אם בוחרים לגלות יוזמה ומקוריות, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע. עיצוב הבית משפיע על כל התחומים האחרים, ולא כדאי לקחת סיכון מיותר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב