דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיש לאורך השנים 

מאת    [ 02/07/2014 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2110 פעמים ]

שיש עמד במבחן הזמן. כשמתבוננים אחורה עד לרומא העתיקה לימיו של יוליוס קיסר, עוד ניתן לראות ארכיטקטים ובנאים שהשתמשו בחומר זה במשך מאות שלמים, ויצרו מבנים מדהימים שעומדים עד היום. עוד מאז השכילו להשתמש בשיש כדי לשדרג את היופי של חדרים חשובים במיוחד, ולהוסיף להם את הברק המרשים של השיש. היופי של משטחי שיש הוסיפו במאות השנים האחרונות יופי באמצעות מרצפות שיש, קירות שיש, תקרות שיש, דלפקי שיש ועוד.

במשך הרבה מהמאות הללו, תמיד נעשו נסיונות כדי שהחומר יהיה קל יותר לעיבוד ולעבודה. לכן, כיום קל יותר לבעלי בתים פרטיים לרכוש את החומר. שיש הפך לחומר זול שרוב האנשים שמשפצים את מטבח ביתם – יכולים להרשות לעצמם.

בעוד שהקסם של שיש הוא מראה יוקרתי ומבריק, הוא מעניק גם שימוש פרקטי. במשך שנים ארוכות, בתי חולים וקליניקות שדרשו משטחים נקיים השתמשו בשיש, כדי למנוע חיידקים מיקרוסקופים על המשטחים ובקטריה. כמו כן, יש נטייה להשתמש בשיש במקומות שבהם מזג האוויר חם, בגלל היכולת שלו להישאר קריר גם במגע. רק דמיינו כמה נעים להלך יחפים על רצפת שיש כשהטמפרטורה בחוץ מגיעה ל-30 מעלות ומעלה.

מאז ימי הרומאים, שיש נחשב חומר מספיק אמין כדי ליצור איתו רצפות, דלפקים, קירות ותקרות. כיום, אנו מכירים את החומר מספיק כדי לדעת כיצד לתחזק אותו ולהאריך את חייו במשך שנים רבות לאחר ההתקנה. הרשימה הבאה תסייע לך לשמור על השיש שאתה מתכנן להתקין במסגרת עבודתך, במראה חדש ומבריק:

1. בצע תחקיר בנוגע לשיש לפני רכישתו, ונסה לשקול את היתרונות ואת החסרונות שברכישתו עבור משטח המטבח. וודא כי הלקוח שלך מודע לכך שמדובר בחומר שדורש תחזוק. שיש שלא שומרים עליו – מאבד מיופיו.

2. שיש הוא אבן טבעית. הדבר אומר שהצבע של החומר יכלול את התבנית הטבעית של האבן וכמו כן את הצבע הטבעי של החומר. עבוד עם החומר בחכמה, כך שתוציא ממנו את הטוב ביותר.

3. כשאתה מקבל את משלוח השיש, אל תוותר על שום בדיקה. בדוק והשווה לעומק האם הצבע והגודל של החומר שהזמנת זהה למה שקיבלת.

4. דע בדיוק איזו אחריות על החומר נמצאת בידיך לפני שאתה מתחיל לעבוד עם החומר. זאת, כיוון שברגע שביצעת התקנה, יהיה קשה מאוד להחזיר אותו לספק.

5. בדוק עם מנהל הפרויקט שלך כיצד תתמודד עם נזקים שנגרמו לשיש בזמן המשלוח. וודא כי אתה בודק זאת לפני שהמשלוח יוצא אליך, וכמובן – לפני תחילת ההתקנה של המשטח. הדבר יסייע לך להתכונן למצב של עיכובים או תקלות במשלוח המשטח לשטח הפרויקט. הטיפול בנזקים שנגרמו במשלוח משתנים בין ספק לספק.

אם תשמור על כללים אלה, תוכל להבטיח כי העבודה שלך עם שיש תניב תוצאות חיוביות בלבד. עם זאת, תמיד יש הפתעות ועל כן כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע בנוגע לטיפים נוספים שיוכלו להעניק לך מניסיונם האישי. 

מתלבטים לגבי קניית מטבחים? הקליקו כאן מטבחים מעוצבים האתר הרשמי והתרשמו בעצמכם.

חדשות עיצוב המטבח - http://www.xn--5dbalhdic3adbf2czc.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב