דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: העלויות הנסתרות של המערכת 

מאת    [ 30/04/2014 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3644 פעמים ]

מעוניינים לרכוש מערכת CRM? לפני שאתם ממהרים לסגור עם ספק CRM זה או אחר, חשוב שתקראו את המאמר הבא על עלויות נסתרות.

יתכן שתהיו מופתעים לגלות שנציג המכירות החביב שהתקשר אליכם והציע לכם תוכנת CRM  מרשימה, בכלל לא טרח לידע אתכם על עלויות נוספות. כדי לסייע לכם להימנע ממצבים מפתיעים ולא נעימים כאלו ומחריגה גדולה בתקציב, הכנו לכם רשימה של עלויות נסתרות. כן, כדי שתדעו בדיוק למה אתם נכנסים.

החתיכה החסרה – לכל CRM יש יתרונות וחסרונות משלו. יתכן שתגלו באיחור כי במערכת שרכשתם חסרות פונקציות חשובות. כמובן, כדי להוסיף אותן לתוכנה תצטרכו לפתוח את הארנק.

כמה מילים על התאמה: ככל שיש לכם דרישות מורכבות יותר מתוכנת CRM, תצטרכו לשלם יותר. כדי לא לשלם ביוקר תצטרכו לחפש תוכנה שבאמת עונה על רוב הצרכים שלכם, או לצמצם את רשימת הדרישות שלכם. כמובן בפועל תצטרכו כנראה לבזבז זמן בחיפוש והתנסות אחרי תוכנות, מה שישתלם לכם לטווח ארוך.

הבדלי גרסאות – חשוב לדעת שלעיתים ספקי CRM מציעים כמה גרסאות – גרסא בסיסית ופשוטה וגרסת "פרימיום" מקצועית שכמובן יקרה יותר. יתכן שתגלו לאחר שכבר סגרתם עם ספק, כי הצעת המחיר שקיבלתם התייחסה לגרסא הבסיסית. כדי להשתמש בגרסא המקצועית תיאלצו להוסיף כסף.

עובדים – אין מה לעשות, אבל העובדים שלכם יצטרכו לקבל הדרכה על המערכת. יתכן שהם יבינו במהירות איך להשתמש בה ויתכן גם מקרה הפוך - שייקח להם הרבה זמן ללמוד את התוכנה ולהרגיש נוח להשתמש בה, מה שאומר שתאבדו זמן עבודה יקר. כמובן, אם נציג מטעם חברת CRM יגיע למשרדכם, תיאלצו לשלם יותר עבור זמנו.

שירות - מאוד יתכן שההצעה שתקבלו כוללת קבלת שירות בסיסי מוגבל, אם בכלל. אם תרצו שירות מסביב לשעון, תצטרכו ככל הנראה להוסיף כסף.

העברת מידע – אלא אם כן אתם עסק חדש ללא לקוחות, סביר להניח שתרצו להעביר ולמזג את המידע שיש ברשותכם על המחשב אל תוכנת CRM החדשה. כמובן שהדבר האחרון שתרצו לעשות, הוא להקליד את כל הפרטים האלו באופן ידני למחשב. רצוי שעובד מטעם חברת CRM יעשה זאת עבורכם. תצטרכו לשלם עבור השירות הזה. לכן חשוב שתדעו שרוב הצעות המחיר שתקבלו, אינן כוללות מיזוג מידע אל תוך המערכת החדשה.


התחייבות – ספקים רבים עשויים לכפות עליכם חוזה למשך שנה אחת, בלי אפשרות לבטל. מסיבה זו כדאי לבדוק שהספק מציע התנסות חינמית על המערכת שלו.

לסיום, כשאתם מקבלים הצעה אטרקטיבית, כדאי מאוד לבחון את האותיות הקטנות ולבדוק האם ההצעה כוללת קבלת שירות, העברת מידע, הדרכה, שרת אחסון ושדרוג גרסאות ללא תשלום.

כשאתם משווים בין ספקים שונים והצעות מחיר, חשוב מאוד שתיקחו את כל הפרמטרים האלו בחשבון.


עם זאת, חשוב לדעת שבסופו של דבר, למרות כל העלויות האלו שאולי נראות מרתיעות, ישנה עלות יקרה מכל: לא להתקין מערכת בכלל. הבחירה לא לעשות דבר עלולה לעלות לכם ביוקר ולהשאיר אתכם הרחק מאחורי המתחרים.

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.


זברה CRM: מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב