דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטעויות הנפוצות של חייבים - כך ניתן להתגבר עליהם 

מאת    [ 17/04/2014 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2828 פעמים ]

חייבים יקרים, גם אם אינכם עובדים כרגע, גם אם המצב נראה תהומי ובלתי אפשרי לפתרון – דעו כי הדרך הטובה ביותר לסיים עם מצב זה הוא לפתור אותו באופן חוקי - ואל חשש, החוק אכן מאפשר לאנשים לצאת בדרך מכובדת מן החובות גם אם אין לכם איך לשלם את החובות. המדינה מתחשבת במצבכם, גם אם כרגע זה לא נראה כך.

הטעות הגדולה ביותר שרבים נופלים בה – מתעלמים מהחובות, לא מתייחסים למכתבים שמגיעים מן ההוצאה לפועל, מזניחים עד שהחובות תופחות עוד, לא מתייצבים לחקירת יכולת (!). הרי כל התהליכים הללו נועדו כדי לבחון את מצבכם, וכאשר מתעלמים מכל אלו, הקו המנחה של ההוצאה לפועל הוא לפעול בדרכים אגרסיביות יותר בכדי לנסות ולגייס את החוב – להפעיל לחץ.

אם כן, כיצד יוצאים מחובות גם כשהדבר נראה בלתי אפשרי? ראשית כל מתחילים לבחון את החובות שלכם, לראות האם נפלה טעות בחישובים, האם אתם באמת חייבים כל כך הרבה (בדיקת חשבונות). לאחר מכן יש לבחון אחת מן האופציות הבאות:

במידה ויש לרשותכם סכום מסוים גם אם רבע או שליש מגובה החובות, ניתן לנסות להגיע להסדר חוב מול הנושים, הרי שגם הם מעדיפים חלק מן הסכום כרגע מאשר סחבת של שנים בדרכי משפט והוצאה לפועל.

רבים נופלים גם בנקודה זו בבואם לחשוב שאם ייקחו הלוואה, הרי שיוכלו לסגור את החוב הראשוני – אך זו טעות חמורה! אתם מחליפים חוב בחוב ועדיין תצטרכו לשלם את הסכום הזה.

אם אין ביכולתכם לגייס גם את הסכום הזה, העדיפות היא לפנות לפשיטת רגל – זהו תהליך המתאפשר גם לאדם פרטי ובו אתם מכריזים על חדלות פירעון. התהליך אינו פשוט, אתם נדרשים לוותר על חיים עם כרטיסי אשראי, חשבון הבנק יהיה מוגבל, אין היתר לצאת מן הארץ (במקרים מסוימים) וכן הלאה. אך הוא בהחלט משתלם - ראשית כל, תוכלו לישון בשלווה בלילה, הפעולות האגרסיביות מופסקות עם מתן צו עיכוב הליכים. וחשוב מכל, עדיין תוכלו לחיות בכבוד.

באובליגור פתחנו מחלקה ייחודית המטפלת בתיקי פשיטת רגל. אנו מלווים, מנחים, מוצאים את הדרך הנוחה והקלה ביותר עבורכם לסגור את החוב. מלווים אתכם כל הדרך אל חקירת יכולת, מילוי מסמכים, מפנים לאנשי מקצוע נוספים ומומחים בתחום ואף מעבירים אתכם אימון אישי כלכלי שיסייע לכם לבנות את עצמכם פיננסית, כך שלא תצטרכו לדאוג יותר לחובות לעולם ותוכלו לחיות גם בתקופות קשות בכבוד וברווחה יחסית!

צרו קשר עוד היום עם אובליגור בטלפון 03-6200772 ונשמח לעמוד גם לשירותכם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב