דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זוגיות ועין הרע 

מאת    [ 05/03/2014 ]

מילים במאמר: 692   [ נצפה 2702 פעמים ]

 
מקור בעייתם העיקרית של בני האדם כיום היא כלכלית, או זוגיות, ששאלתם העיקרית מדוע זה קורה לי? ומאמינים שבעייתם נובעת כתוצאה מעין הרע. ראשית על האדם להבין כיצד העולם הרוחני פועל ומשפיע על חייו.

כבר בתחילת פרשת בראשית התורה פותחת וכותבת את מטרת הבריאה שהיא: "פרו ורבו" משמע שכל אדם נולד עם בת זוג המיועדת לו, וחל עליו להקים בית בכדי להמשיך את שורשו שהם ילדיו. אם כך, איך נסביר את הרווקות הנצחית של המון צעירים וצעירות שהגיעו לגיל מתקדם ועדיין נשארו רווקים/ות.

ישנם שתי מידות בעולם והם: מידת הדין ומידת הרחמים, הפועלים בשלושה מצבים, מתחלקים ומתפרסים על פני שנות חיי האדם. כאשר מידת הדין מתוחה ופועלת על האדם היא נמשכת שנה שלמה, מידה זו מתפצלת ונחלקת בכל פעם לדין מסוג אחר, יתכן שנה בו תחול על האדם מידת הדין הקשורה לזוגיות הווה אומר: שבשנה זו האדם שרויי במריבות קשות עם בת זוגתו העלולים לגרום לפרידה או גירושין בניהם, ואם בשנה זו חל על האדם דין הנוגע בנושא פרנסה, אזי בשנה זו האדם מאבד מכספיו באופן טבעי לחלוטין, כגון: עלול לאבד את עבודתו או נגרם לו כל מיני הוצאות מיותרות ולא צפויות, במידת דין זו הפסדיו של האדם תלויים ונשפטים על פי מעשיו בשנים עברו, ככל שעשק, גנב ורימה אחרים בכל מה שנוגע לממון, בשנה זו הוא משלם חזרה את חובו כולל ריבית, באופן זה העולם מתנהל על פי מידת הדין בכל פעם המידה נוגעת בנושא אחר בחיים, כי אין מעמיסים על האדם יותר ממה שהוא יכול לשאת, על זה נאמר, העולם הוא כגלגל היום אני מחר זה אתה.

מידת הרחמים: כפי שיש מידת הדין כנגדה עומדת מידת הרחמים, מידה זו פועלת בכיוון החיובי על האדם, אדם הנמצא במידת הרחמים שקשורה לזוגיות, באותה שנה הוא מכיר את בת זוגתו והם מתחתנים, אם הם כבר נשואים הזוגיות שלהם נפלאה ושרוייה בהרמוניה מלאה,  אם מידת הרחמים באותה שנה קשורה לממון האדם ירוויח כספים יותר ממה שמרוויח בדרך כלל, וכל הדרכים הללו מתנהלים בדרך הטבע ובאופן טבעי ביותר.

מצב שלישי הוא מצב הנקרא פוטנציאל, אפשרויות, בו מוצעים או מתגלגלים לאדם מיני הזדמנויות בנושא שאמור להיות באותה שנה, והזדמנויות אלו מוגדרים כפוטנציאל מאחר ואין הכרחי שהם התגשמו, כי פעמים ישנם עיכובים נסתרים המעקבים את האדם למשש את רצונו, הנובעים מכל מיני סיבות נסתרות, במצב זה לא מומלץ לאדם לדחוף ולהוזיז דברים בכוח, אלא לתת להם להתגלגל באופן טבעי.

אחת ממידת הרחמים הינה זיווג, בשנה שחל על האדם מידה זו הוא פוגש את בת זוגתו או מתחתן, אלא שפעמים האדם היקלע להזדמנות ומכל מיני סיבות וחישובים שונים שלו הוא מפספסם, אם מסיבה שדרישותיו גבוהות ביותר, חש פחד מקשר שיוביל אותו למחוייבות, מסיבת קמצנות, שישנם אנשים שאינם מוכנים לשתף אדם אחר בהכנסותיו, וישנם עוד סיבות רבות אחרות בהן האדם מחמיץ הזדמנויות הנקראות בחייו.

 כי אין אדם שאין לו בת זוג, הכל נכתב מראש והבחירה החופשית ניתנה לאדם.

מבחינת כלכלה, מיום הולדתו לכל אדם נכתב והוקצב לו מחייתו, מי יהיה עשיר ומי יהיה עני, אלא שישנם אנשים המאמינים בכוחי ועוצם ידי, וכדי להגדיל את רווחיהם הם מתפתים ועושקים אחרים, אם במרמה או בגזל, וכן הם לרוב הם מגדילים את רכושם ולמראית עין מצליחים, אלא בזמן שחל על אותו אדם מידת הדין הקשורה לממון מידת הדין פועלת עליו והוא מתחיל להפסיד כספים ורכוש שגזל,  ונשאר בידו מה שאמור להשאר, ותלוי במידת העשיקה שפעל בה, כי לפעמים יהיה מצב שהאדם מאבד גם את מה שאמור לקבל מתחילה ממה שהוכתב לו מראש, כי נמצא שאין הוא אדם ראוי לכך. אין הכרח שמידת הדין תחול על האדם באותה שנה בה עשה מעשה אלא היא יכולה לחול עליו לאחר מספר שנים, הכל תלוי באיזה שנה בחיי האדם המידה נקבעה.

מדברים אלו ניתן להבין שבמעשיו האדם עצמו מביא על עצמו את צרותיו, ואין כאן עניין של עין הרע אלא בחירה מוטעית שהאדם בחר בה, אין זה אומר שאין קיום למושג עין הרע, הרי כל התורה מזהירה את האדם מעין הרע, ומדריכה אותו להיות צנוע ולא להתרברב, אלא שרוב בני האדם אינם מודעים למידות הדין והרחמים החלים עליהם וכולם כאחד משליכים זאת על עין הרע, שהנו נושא מורחב בפני עצמו.

על כן על האדם לנבור בעברו הרחוק ולמצוא מאיין נובע המצב בו הוא שרוי כיום, ולא להשליך כל דבר על עין הרע, כי ישנם מצבים שניתן לתקנם קודם בו מידת הדין, לרככה או לבטלה.

 

ציונה טאקר עוסקת בחיזוי על פי הקבלה, יעוץ והדרכה בחיים על פי הקבלה, עזרה נפשית  


בנוסף עוסקת באמנות וציורי שמן בנושאי קבלה ונוסטלגיה  ליצירת קשר 


thackersiona@yahoo.com">align="right">thackersiona@yahoo.com


ציונה טאקר ספר "סוד הניצוץ האלוקי" sionathacker.net


אתר האמנות  sionathacker.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב