דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה ישראלים מקימים חברה בבליז? 

מאת    [ 11/02/2014 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3679 פעמים ]

הנה עובדה שוודאי ידעתם: בליז ממוקמת במרכז אמריקה באחד האזורים המרוחקים ביותר מישראל, אין טיסות ישירות לשם וההגעה ליעד מצריכה לפחות 3 טיסות שונות כשיוצאים מישראל. בבליז אין תשתיות פיננסיות מהמתקדמות בעולם וזו מדינה עם תל"ג שעומד על בערך 8000$ לנפש לשנה. אז מה בכל זאת מושך כל כך הרבה בעלי עסקים ישראלים להקים ולנהל את החברה שלהם באמצעות עו"ד בבליז או משרד מקומי?

התשובה כמו תמיד היא, שאין תשובה אחת ויחידה, במקרה הזה מדובר באוסף של יתרונות שלא כולם מכירים ואולי לא כולם רצו שתדעו, אבל הנה עכשיו יש לכם הזדמנות להבין ולהכיר מה שרבים בעולם מכירים כבר שנים.

בליז היא אחת מהמדינות הקטנות בעולם ומונה קצת יותר מ-330,000 איש ומתבססת בעיקר על חקלאות טרופית ותיירות (האקלים הטרופי מושך אליו המוני תיירים מארה"ב וקנדה). למרות הנראות המוזנחת במקצת והתפיסה של מדינה במרכז אמריקה, זוהי אינה מדינה לטינית. בליז היא מובלעת אנגלית בין קולוניות ספרדיות לשעבר (מקסיקו, גואטמלה, פנמה) והשפה המובילה במדינה היא אנגלית.

בנוסף לכך, הרשויות בבליז הכריזו כבר לפני 10 שנים כי ברצונם לייצר אווירת עסקית ולמשוך בעלי הון והחברות למדינה ולכן החליטו כי אזרחים זרים, שיקימו חברה בבליז, וינהלו את עסקיהם הבינלאומים באמצעות חברה זו, יהנו מפטור מלא מתשלום מיסים. כן כן, 0% מס חברות על כל ההכנסות של החברה שמקורם בפעילות שהיא מחוץ לבליז. כלומר, אם אני קונה צמידים בסין ומוכר במקסיקו, אם אבצע את העסקאות באמצעות חברה ישראלית, אשלם על ההכנסות מס חברות בסך 25% (2014). אם אבצע את אותה עסקה באמצעות חברה בליזאית, אשלם 0% מס על אותה הכנסה (כמובן, רק אם אעמוד בתנאים שקבעה רשות המיסים בישראל).

רשות המיסים בישראל לא אוהבת את העניין (בלשון המעטה) ודורשת מכל אזרח להצהיר על כל הכנסה ובודקת תמיד את עניין הניהול והשליטה של החברה. מיסוי החברות בישראל השתנה לפני מספר שנים וכיום חברות משלמות מס ע"פ תוצאות הבדיקה של הניהול והשליטה, לכן כדאי לרשום גם משרד מקומי בבליז שיבצע את פעילות המסחר עבורכם משם. אך זה כבר עניין ליועץ מס טוב שיוביל אתכם בנבכי תכנוני המס המקובלים והחוקיים שניתן לבצע.

יתרון נוסף ברישום חברה בבליז, הוא שאין צורך להגיע לנתב"ג ולקחת טיסות ארוכות כדי לרשום את החברה, למען האמת, ניתן לפתוח חברה בבליז ולנהל אותה באופן שוטף, מבלי להגיע אפילו פעם אחת לביקור במדינה. אפילו אין צורך לצאת מגבולות ישראל וניתן לבצע את כל הליך הרישום באמצעות נציג מקומי בישראל.

יתרון נוסף שכדאי לזכור (וגם להזכיר ליועץ המס שתיקחו) הוא העובדה שלבליז אין הסכמים למניעת כפל מס עם ישראל.

אלו סיבות טובות מספיק כדי להוביל עשרות חברות ובעלי עסקים המבצעים פעילות בינלאומית, "לרוץ" עד לבליז הרחוקה ולנהל משם את עסקיהם.

דברים אלו אינם מהווים ייעוץ ואינם מתאימים לכל אחד, יש להתייעץ עם יועץ מס לפני הקמת חברה בחו"ל

מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס ישראל שהיא הסניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות בעולם ופתיחת חשבון בנק בחו"ל במגוון בנקים בינלאומיים: www.com-exp.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב