דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפשרויות העסקה ללומדים תרפיה באמנות 

מאת    [ 09/01/2014 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 4841 פעמים ]

אם יש לכם זיקה לאמנות ודמיון הוא הצד החזק שלכם, אם אתם מעוניינים במקצוע עם שליחות וכל החיים רציתם לטפל באנשים שזקוקים לעזרה, אחת מאפשרויות הלימוד המומלצות ביותר עבורכם הם לימודי תרפיה באמנות. תוכנית הלימודים בתרפיה באמנות מיועדת לבוגרי תואר ראשון שמעוניינים בהכשרה קלינית טיפולית שכוללת רקע תיאורטי וכלים מעשיים לטיפול באמנות חזותית. בסיום הלימודים יפתחו בפני בוגרים לימודים אלו אפיקים מקצועיים מרתקים והם יוכלו לבחור האם להעניק את טיפולי התרפיה באמנות באופן עצמאי או בתור שכירים, לקבוצות של מטופלים או ליחידים. שפע אפשרויות התעסוקה בתחום זה יחד עם עניין ותחושת סיפוק שיעניק העיסוק, הופכים את הלימודים הללו למאוד מבוקשים  על ידי בעלי תואר שני שמעוניינים להתפתח לכיוונים מקצועיים חדשים הקשורים לטיפול.

עבודה בתור עצמאי

לאחר סיום לימודי תרפיה באמנות, תיפתח בפני בוגרי המגמה דרך חדשה לעבודה בתור עצמאי. עם תעודת מטפל שתוענק למסיימי הלימודים אשר עומדים בכל הדרישות האקדמיות לרבות התנסות מעשית באומנויות, ניתן להעניק טיפולים בקליניקה פרטית או לפתוח קבוצות טיפול באזור המגורים. ניתן גם להצטרף לקליניקות טיפוליות שכבר פועלות ולהציע את השירותים בתור עצמאיים או להימנע מפתיחת קליניקה ובמקום זאת, להתחיל במתן טיפול ללקוחות פרטיים הזקוקים לשירותים של טיפול תרפי באומנויות. עם הזמן אפשר לפתוח מרכז אומנויות עצמאי בשטח הבית או בחצר ולהקים עסק מצליח שיספק לתושבי אזור המגורים ולילדיהם מגוון עשיר של פעילויות העשרה וגם טיפולי תרפיה באומנויות.

עבודה בתור  שכיר

במידה ואין בוגר הלימודים הללו מעוניין להתחיל מדרך מקצועית עצמאים, אלא שחשוב לו להתנסות בעבודה במקצוע החדש בתור שכיר, יעמדו בפניו מגוון  אפשרויות השתלבות במסגרות חינוך פורמאליות ובלתי פורמאליות. בנוסף, הם יוכלו לעבוד גם במסגרת מערכת בריאות, בפרויקטים קהילתיים ובמרכזים טיפוליים ברחבי הארץ. אם מעניינת אתכם עבודה במסגרת גנים, פעוטונים, צהרונים או במסגרת בתי ספר קהילתיים ומתנסים, לימודים אלו יפתחו בפניכם דלתות בכל המוסדות הללו. בוגרי לימודי תרפיה באומנויות מבוקשים גם במסגרות חינוך של אחר הצהריים שמעניקות שיעורי העשרה ומעבירות חוגים ושיעורים פרטיים. עבודה באחת המסגרות הללו תספק לבוגרי הלימודים את הניסיון המעשי הדרוש להם על מנת להעניק טיפולים מקצועיים בתור מטפלים עצמאיים, לכן השתלבות בתור שכירים מומלצת למי שזה עתה סיים את לימודיו ומחפש כיוון תעסוקתי חדש.

אפשרויות להמשך הלימודים

אחד היתרונות החשובים של לימודים אלו, בא לידי ביטוי במגוון אפשרויות להמשך הלימודים בתחומי הלימודים בעלי זיקה משותפת לתרפיה באמנות. מסיבה זו מדובר על תחום לימודים ותחום תעסוקה שמאוד יתאימו לאנשים סקרנים שחשוב להם להמשיך ולהתפתח, לצמוח לאפיקים מקצועיים חדשים ולהכיר שיטות טיפול חדשות לשיפור איכות הטיפול שבאפשרותם להעניק. דוגמאות ללימודי המשך הם לימודי טיפול בתנועה, לימודי טיפול במוזיקה ולימודי NLP שהכלים המקצועיים שתרכשו במהלכם יאפשרו לכם ליצור את ארגז הכלים המקיף ביותר על מנת להעניק טיפולי תרפיה איכותיים.

 

 

יוסי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב