דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלגול נשמות ואיך אפשר להיות מתקשר טוב יותר 

מאת    [ 26/12/2013 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1926 פעמים ]


היומיים האחרונים שלי נראו ככה: כך ש...
אני כבר לא אותה אחת.
"רק אם תסכימי להיות מאושרת יותר ולהשתחרר מהסבל, תהפכי למטפלת ומתקשרת שהיא צינור נקי יותר" אומר לי גרי, גרי ( שם בדוי) הוא קולגה. עמית שלי ש"ירד" יחד איתי אל הכדור הזה כדי לטפל.
אני מסכימה. מספיק ודי. המילים נופלות נכון אל הגוף שלי. אומרת ומוצאת את עצמי משחזרת את אחד הגלגולים שלי, אחד בשרשרת של מעשי אונס והשפלה אל מול המרפאה והשמאנית שהייתי. יפה, תמימה ומבוזה.
"פלא שמגיעות אליך כל כך הרבה נשים שפלשו אל המרחב שלהן?" אומר לי גרי שמסונכן עם הקול הפנימי שלי.."שחוו השפלה שמעורבת באשמה גדולה?" כן. אני יודעת הכל. השכל שלי והגוף שלי יודעים. 
ואני יושבת ומנקה ומרפאה את האשה שהייתי בגלגול שמושך היום את תשומת הלב שלי וההסכמה שלי להשתחרר מהדפוס העתיק של ביזוי הגוף שגרר אשמה מזמן את ההדרכה שאני מחוברת אליה והגוף שלי מתחיל לנוע באופן בלתי רצוני על הכורסא, 
ומכיוון שאני יכולה לראות את האנרגיה בתוך הגוף שלי אני חווה את גלי האור והניקוי בגוף הנוכחי שלי ואני ממשיכה לנוע תחת השפעה של כוח גדול ממני שרוצה בטובתי, והזרועות שלי נפתחות והכאב בלב פוחת. הסכמה ממני הזניקה כל כך הרבה כוח משחרר שעובר מהראש אל הלב ואל הבטן. מעבדה שלמה של רופאי על מנערת ומנקה את הגוף ואני מסכימה מבפנים להתחבר לשמחה ולשפע.
"אני זכאית, אני זכאית", אני שומעת את עצמי מבפנים והמילים מודבקות מעל לראשי. רק תסכימי.
ובבוקר, אני מתיישבת, שלא לאמר, מתברגת על כורסת המטפלת שלי מול מטופלת שפועלת אצלה מערכת ענישה פנימית, על אשמה לא הגיונית. על האמא שהיא, על הבת שהיא, עינויי הנפש שפוגעים בגוף. 
אני מתחילה לשמוע את ההדרכה שלי בתוך האוזניים. אני שקטה. רעידות פנימיות של התרחבות מכאיבות לי בגוף ואני מבינה שאני כבר לא אותה יהודית. אני לא יכולה להישאר עם אותו הכלי. עם אותו המיכל. אני חייבת להרחיב את הכלי שהוא אני. התרגשות גדולה מרעידה את הגוף, 
אני קשובה למטופלת שלי ויורה מילים מדוייקות ורכות. אני רגילה להיות מדוייקת אבל הפעם מתווסף אל המילים גם שקט עמוק. העין השלישית שלי נפתחת בשריפה גדולה וכוח עובר מעל הכתר שלי אל העין השלישית ואל מקום הכאב בצלעות של המטופלת שלי. אנחנו מסונכרנות. כל מילה שלי וכל ראייה פנימית שלי תואמת את שלה. הכלי שלי מתרחב לאיטו. הכל בסדר. הכאב פוחת. גם שלה.
כן. אני מסכימה, תודה תודה, כן אני מסכימה, אני אומרת להדרכה שלי. כן. אני מבינה שברגע שהסכמתי לשחרר את האשמה, אני מקבלת עזרה גדולה יותר לרווחת המטופלים שלי. לרווחתי.
אני כבר לא אותה אחת.

יהודית קונפורטי- מאמנת רוחנית מתקשרת ומטפלת בNLP http://www.my.alternativli.co.il/kjud שעת משבר או חיפוש הדרך? משהו יכול להשתנות. צרו איתי קשר 0546240131 036051459 kjud59@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב