דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זכיינות בישראל, ככה זה עובד 

מאת    [ 25/11/2013 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 14069 פעמים ]

 

עסק עצמאי במדינת ישראל הוא לא דבר פשוט בכלל, רבים מבין חברי שניסו להפוך לעצמאיים לא הצליחו להרים את ראשם מעל המים ולהתחרות עם קולגות שמעניקים את אותו שירות או מוצר אך הם עם בעלי מוניטין גבוה יותר בשוק. אם חשבתם על להיות עצמאיים אך לא ידעתם איך לעשות זאת, אולי הפיתרון המושלם ביותר עבורכם הוא לרכוש זכיינות של חברה או רשת מוכרת וכך לנסות את מזלכם עם נקודת פתיחה טובה יותר מאלו שמנסים להקים עסק מחיתוליו.

אז מה היא בעצם זכיינות ואיך ניגשים לרכישת זכיינות? זכיינות היא בעצם שימוש בשם ומוניטין חברה קיימת במגוון רחב של תחומים, זאת יכולה להיות רשת פיצריות טובה ומוכרת שהחליטה להתרחב ולפתוח חנות נוספת בעיר אחרת.. החנות הנוספת שהרשת תפתח היא תהיה זכיינות שתנוהל על פי הכללים והמדיניות של החברה אך בעליה יהיו בעלי העסק העצמאיים והם אלו שיקחו החלטות קריטיות עבור התנהלות העסק והחברה.

בדרך כלל כאשר רוכשים זכיינות מקבלים מגוון רחב של כלים והכוונות על ידי הנהלת הרשת וברוב המכרים הם אלו שיוצרים את רשדת הביטחון עבור התקופה הראשונה שבה העסק פועל.

פתיחת זכיינות אינה דבר פשוט אך רבים רואים בה הרבה יותר בטוחה מאשר להקים עסק מתחילת דרכו וליצור פרסום והכרה בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. רבים מאיתנו הולכים למסעדות טובות או לרשתות אופנה באזור מרכז הארץ ושואלים את השאלה המתבקשת "איך זה שעדיין בקניון בעיר שלנו לא פתחו חנות של הרשת הזאת!?"

ומספיק שעוד כמה אנשים ישאלו את אותה שאלה לגבי אותה רשת וכבר יצרנו רשת חברתית של לקוחות פוטנציאליים שמבטיחים לנו שיתוף פעולה וכנסות עוד בתחילת הדרך שלנו בתור בעלי זכיינות. המצב שתיארנו פה הוא היתרון המרכזי של רכישת זכיינות וניראה כי קיימים יתרונות נוספים שיכולים להבטיח לנו הצלחה כלכלית עוד בשנה הראשונה לפתיחת העסק שלנו שיהיה מבוסס על זכיינות של רשת מצליחה שעושה זאת היטב במקומות אחרים בארץ.

אם אתם חושבים ברצינות על להפוך לעצמאיים ומעוניינים שרוב הסיכויים להצליח יהיו לטובתכם, כדאי שתחשבו על זכיינות כאופציה טובה ביותר עבורכם, הרי זאת האופציה שתאפשר לכל אחד ואחת מכם לעשות זאת בצורה הבטוחה והרווחית ביותר. 

מרטין בוקסדורף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב