דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים מושלמים לחתונה בחוץ 

מאת    [ 10/10/2013 ]

מילים במאמר: 648   [ נצפה 2068 פעמים ]

אם החלטתם להתחתן תחת כיפת השמיים אז שיהיה במזל טוב! חתונות בחוץ הן יפות ורומנטיות. עם זאת יש לקחת בחשבון כי הם לא קלים לאירגון כפי שזה נראה. אך אם תעקבו אחר הטיפים הללו תוכלו להיות בטוחים כי ביום החתונה אתם תתעופפו מרוב שימחה.

1. תגרמו לאורחים שלכם להרגיש בנוח - ותחשבו על מזג האוויר שצפוי להיות באותו חודש בשנה של תאריך יום החתונה שבחרתם. יום שטוף שמש וחמסין? אל תשאירו את האורחים שלכם נמסים ובאי נוחות. תצטרכו לארגן להם בקבוקי מים קרים ועמדות לשתייה קרה ולא יזיק אם תדאגו למספר מערפלי מים שאורחים יוכלו לצנן עצמם. אם זהו מקום חם ביותר (כמו באזור הדרום למשל) תישקלו לשכור מספר מאווררים תעשייתיים (אל תשכחו גנרטור) ו/או אוהל להצללה מקרני השמש.

אם מזג האוויר יהיה קר ולח וודאו כי יידעתם את האורחים שלכם והתראתם כדי שאלה יוכלו להתכונן ולבוא לבושים היטב ובהתאם. ובמקביל אולי תישקלו לשכור תנורי חימום ניידים.

2. תתכננו תוכנית גיבוי – למקרה שיירד גשם ומזג האוויר יתהפך. המיקום האידיאלי למקרה שכזה הוא מקום מקורה מוכן למקרה הצורך. זוגות רבים בוחרים לקיים את חופתם בחוץ תחת כיפת השמיים ואת קבלת הפנים והחגיגה בפנים בתוך אולם אירועים, אך יש להיערך לאפשרות שגשם יתחיל לרדת ולכן שתיהיה האופצייה להעביר את הציוד הנדרש במהירות לתוך האולם פנימה.

3. התכוננו לרוחות – אירועי חתונה רבים סובלים מרוחות נושבות. הימנעו ככל שניתן מבדים כמו שיפון ומשי בשימלה ובחליפת חתן. תאמרו למעצב השיער שלכם שאתם תיהיו בחוץ ושיתכנן תסרוקת כזו שתעמוד בתנאים האלה בהתאם. גברים בחתונה צריכים להשתמש במוצרי סטיילינג כזה או אחר.

בנוסף תוודאו כי החופה בחוץ ויתר הדברים יעמדו בצורה טובה בתנאים שעלולים להתרחש או לחילופין לפחות שתיהיה האופשרות לפעול בזריזות, מהירות ויעילות במידה ותנאי מזג האוויר משתנים.

4. האם כולם שומעים? – כשאתם בוחרים להתחתן במקום ציבורי כמו חוף הים סביר להניח כי רחשי הגלים, האנשים והילדים שמשחקים סביב יקשו על מערכת פשוטה ששכרתם  לגרום לכולם לשמוע. די ג'י או להקה יגרמו לכך כי תקלות אלה כמעט ולא יתרחשו.

5. דקורציה וקישוטים –  אחד היתרונות הבולטים של קיום חתונה על חוף הים הוא שלא צריך להרבות בתיפאורה מכיוון שעצם המקום הוא מיוחד ורומנטי מאוד ומפחית את הצורך בקישוטים. אך יחד עם זאת עדיין עליכם לעשות מעט עבודה, בקרו במקום בטרם האירוע וודאו שהדשא מכוסח (אם קיים), החול גרוף, כל הדברים במקום. לעומת זאת אם בחרתם בפארק ציבורי יכול להיות שתצטרך את עזרתם של החברים והשושבינים שיבדקו זאת בבוקר החתונה עבורכם. אם החתונה נקבעה לעונה קרה במיוחד ייתכן ותצטרכו להשלים את המראה בחוץ עם מספר פרחים דמה או נורות בצורה כזו. יכול להיות שתרצו לשקול לכלול סבכה כדי שיהיה בכל זאת מקום מחסה בעת הצורך.

6. הכנת דברים טעימים – האם לקייטרינג שבחרתם יש ניסיון עם תכנון תפריט חתונה לבחוץ? וודאו כי הם מתכננים דברים שיוכל להישאר בחוץ בחום והימנעות ממאכלים אשר חייבים להיות מוגשים בקירור כמו סלטי מיונז ומאכלים נוספים.

7. אל תשאירו את האורחים צמאים – מאחר ואלכוהול מייבש את הגוף תישקלו שתיהיה לימונדה קרה, תה ואולי פונץ בסביבה. וודאו כי יהיה הרבה קרח ומים באם חשקה נפשכם באיזה קוקטייל מפואר למה לא להגיש נענע מנטה קלאסית או מוחיטו? נענע תרענן ותצנן את האורחים שלכם.

8. באנו חרקים לגרש – למי לא מפריע זבובים ויתושים שמזפזפים תמיד מול פרצופנו? תדאגו באירוע שמתרחש בחוץ להתקין מספר נורות שקוטלות אותם, הרי לא ההייתם רוצים שהאורחים שלכם יתעסקו בגירושם במקום בחופה שלכם.

9. הנה הולכת השמש – אם כבר אירוע בחוץ אז תדאגו שהכו ליהיה מושלם ותתזמנו את האירוע המיוחד בשעה כזו שיש אור יום ולקראת החופה תגיע השקיעה ואיתה הרומנטיקה. אין כמו להישבע אמונים בסיטואציה רומנטית שכזו. וכמובן שהשמש תיהיה בגבם של האורחים ולא מול פניהם.

10. אישורים רבותיי! – כל נושא של אירגון אירוע בחוץ תדאגו להצטייד באישורים המתאימים מהרשויות בהם הם מאפשרים לכם לקיים את האירוע ללא חשש. הקפידו לשאול על הנהלים לפינוי פסולת, הדלקת נרות, שיגור זיקוקי דינור וכן הלאה.

מאירהוף אולם אירועים במרכז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב