דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילה לחופשה חורפית ומחממת 

מאת    [ 08/08/2013 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2263 פעמים ]

וילה לחופשה חורפית ומחממת

כמו במקומות אחרים בעולם גם במדינת ישראל גילו את אפשרות הנופש בעונת החורף בארץ ואת היתרונות הרבים של חופשה כזו על פני חופשה במועדים חמים של השנה, או בנוסף לכך לצורך העניין. וילה לחופשה חורפית ומחממת יכולה להיות הדבר הטוב ביותר לחופשה השנתית שלכם. אין עוררין על כך, כי וילה לנופש בחורף תהיה זולה יותר מוילה בתקופת החגים או הקיץ, וילה לחורף תהיה זמינה יותר ואפשרות הבחירה תהיה גדולה יותר מה גם שתוכלו ליהנות מחופשה חורפית באותה מידה שתיהנו בחופשה קיצית, וילות עם בריכה מחוממת מהוות יתרון משמעותי ומענג לחופשה חורפית ומחממת.

למה דווקא חופשה בחורף?

אין זה סוד כי החורף הישראלי איננו קיצוני והטמפרטורות אינן יורדות כמו באירופה, אין שלגים שחוסמים כבישים, ואין צורך ללבוש ארבע שכבות של סוודרים כדי להסתובב בחוץ בצורה נעימה. חופשה בחורף בישראל יכולה להיות הדבר הטוב ביותר, וזאת מכיוון שיש במהלך החורף ימים רבים אשר בהם מזג האוויר נוח ובהיר שמתאים לטיולים ולביקורים באתרים רבים. מבחינת האירוח תוכלו למצוא וילה לחופשה חורפית ומחממת עם אח עצים רומנטי ומחמם במיוחד, מטבח מאובזר עם כל מה שנחוץ להכנת ארוחה טובה, חדרי שינה וסוויטות מיוחדות ומתקני ספא מפנקים המתאימים לעונת החורף.

וילה לחופשה חורפית ומחממת ניתן למצוא באיזורים שונים בארץ ולשלב בחופשה גם פעילויות שונות במתחם הוילה ומחוצה לו. וילה יוקרתית כוללת בדרך כלל בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא מחומם עם זרמים, סאונה יבשה / רטובה ועוד. בוילה ישנם מגוון משחקים לילדים ולמבוגרים, כמו: שולחן סנוקר , הוקי אוויר, סוני פלייסטיישן, שולחן פוקר,שולחן פינג פונג וכד'.

חופשה חורפית בגליל

בגליל תוכלו ליהנות מחופשת חורף מחממת ועוטפת וליהנות מהנופים הירוקים של החורף ומהאתרים השונים בלי עומס של מטיילים, אלא בשקט ובפרטיות גדולים. בגליל תוכלו לשלב מגוון אטרקציות שמתאימות יותר לחורף, ניתן לצאת לטיול ג'יפים לאוהבי אדרנלין שביניכם, כמו כן ישנם המון נהרות ונחלים שזורמים בימי החורף ומומלץ מאוד לבקר בהם. אם אתם יוצאים לנופש בוילה בגליל המערבי תוכלו לבקר בראש הנקרה, שם תחשפו אל הנקרות היפיפיות שמוארות בלילה, ההגעה אל הנקרות היא בעזרת הרכבל התלול ביותר בעולם. בקיצור חופשה חורפית היא לא מה שחשבתם, ניתן לשלב בין וילת נופש לשלל אטרקציות חיצוניות שיהפכו את החופשה שלכם לנעימה ובלתי נשכחת לימים.

חלי - מנהלת פורטל וילה פור יו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב