דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סריקת מסמכים - הדרך המודרנית לחסכון במשאבי הארגון 

מאת    [ 31/07/2013 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1707 פעמים ]

התקנת מערכת לניהול מסמכים מסייעת רבות בשיפור שרידות המידע והידע של הארגון. ברגע שביצעתם סריקת מסמכים והפכתם אותם לקבצים דיגיטליים, אתם יכולים לשמור אותם במספר רב של עותקים ואמצעי גיבוי ואחסון. צריך לזכור שהמסמךהמקורי הוא אחד, אך ברגע שסרקתם אותו ויצרתם ממנו קובץ, אתם יכולים ליצור ממנו מספר עותקים המאוחסנים במקומות שונים לצורך שמירה וגיבוי.

אחד היתרונות הבולטים בביצוע סריקת מסמכים הוא פינוי של שטח התפוס בקלסרים וקרטוני נייר. כאשר מסלקים את התיקיות והקלסרים מתפנה מקום יקר ערך היכול לשמש למטרות אחרות.

כפי שכולנו יודעים מחירי השכירות של שטחי משרד הם פקטור משמעותי ברווחיות העסק. אם אנחנו ממלאים שטחי משרד בקלסרים, אינינו יכולים להפיק הכנסה מאותם שטחים. פינוי הקלסרים מהמשרד ועשיית שימוש בשטחים שהתפנו לצורכי הגדלת ההכנסה, זוהי הדרך החכמה להתנהלות עסקית.

השימוש בארכיוני הנייר הולך ופוחת וארגונים רבים עוברים לניהול מסמכים ממוחשב. פינוי שטחי משרד מייצר חסכון גדול ולא רק בטווח הארוך אלא גם בטווח הקצר. כיוון שרוב המערכות לניהול מסמכים כגון אלה שאנו מספקים, הן פשוטות לתפעול וקלות לשימוש, הארגון יכול להפיק תועלת באופן מיידי, כאשר מתפנים שטחי משרד ועובדי הארגון מנהלים את המסמכים בתוכנה ממוחשבת.

הם אינם צריכים לבזבז זמן על קימה מהכסא, הליכה לארכיב, חיפוש הקלסר הספציפי ואיתור המסמך הרצוי. כל עובד שיש לו ניסיון קל שבקלים בשימוש ותפעול מחשב יכול להשתמש במערכת בקלות ללא כל הכשרה נוספת. מערכות כאלה מותקנות בעסקים וארגונים בתחומים כמו פיננסים, מגזר ציבורי, הייטק, תעשיה, בטחון, שירותים ובריאות, והעובדה היא שהם פשוט לא יקרות כמו שאתה יכול לדמיין.

ארכיון המסמכים הארגוני מכיל מסמכי נייר התופסים שטח רב. המסמכים האלה מאוחסנים בקלסרים מאובקים והם מצהיבים, נרקבים ומתבלים. בכל פעם שרוצים לתייק מסמך או לשלוף מסמך מבזבזים זמן רב. סריקת מסמכים הקיימים והפקת מסמכים דיגיטליים במעבדי תמלילים מחליפה במהירות את ארכיוני הנייר ההיסטוריים. סריקת המסמכים הקיימים והפיכתם לקבצים דיגיטליים מאפשרת גם תיוק ושליפת מסמכים בלחיצת כפתור.

ארגונים מתקדמים מבצעים סריקת מסמכים והם מחליפים את ארכיוני הנייר בארכיון דיגיטלי המאפשר להם לחסוך במשאבים, בכסף, בזמן, בעובדים, ביכולות גיבוי משופרות, ביכולת ניהול הרשאות, בתרומה לאיכות הסביבה ועוד.

צריך לזכור שברגע שעוברים לניהול מסמכים בארכיון מסמכים דיגיטלי ממוחשב יש לסרוק באופן יומי קבוע כדי למנוע הצטברות של מסמכים לא סרוקים. לצורך כך ניתן להיעזר בחברת סריקה שתגיע למשרדכם אחת לשבוע / חודש באופן קבוע ותבצע סריקה איכותית ומרוכזת של כל המסמכים שהצטברו.

דוקיומנטס - ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, שירותי סריקה, ארכיון דיגיטלי, חברות לסריקת מסמכים. http://www.documents.co.il  


טל: 054-5880060  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב