דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליולדות עשר הצעות מובילות 

מאת    [ 25/06/2013 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 2175 פעמים ]

מזל טוב מגיע לכם, לבת משפחתכם, חברה קרובה, ידידה? זוהי ההזדמנות לברך את הזוג המאושר והיולדת בפרט במתנה ליולדת שתעשה טוב על הלב ותעלה חיוך על פני הזוג. כשמגיעים לרגע בו צריך לבחור מתנה אנו נמצאים בבעיה, מצד אחד אנו רוצים להיות מקוריים ומצד שני רוצים שהמתנה תיהיה שימושית ככל שניתן עבור היולדת והנולד החדש ולכן בימינו קיימים מגוון רחב ואינסופי של מתנות אך לא כולם כאלה שיגרמו ויתנו ערך מוסף. במאמר זה תמצאו מגוון רעינות מקוריים יותר ומקוריים פחות שיעזרו לכם בקבלת החלטה בעניין חלקם אף מתנות בטרם הלידה הצפויה.

1. פיג'מה ליולדת

ככל שהבטן גודלת חולצת ה-T  שירט של הבעל נהיית יותר ויותר רלוונטית, החברות מעודדות אותך בעזרת חלוק פיג'מה ארוך, צבעוני וססגוני אשר גודל יחד אתך וגורם לך להרגיש יפה. היולדת מעריכה זאת ומייד לאחר הלידה לובשת את החלוק ומודה אינספור פעמים לחברות שהשכילו להעניק מתנה שימושית שכזו, גם נוחה ללבוש וגם נוחה להניק את הרך הנולד. שהרי היולדת תצטרך כל דבר שיגרום לה להרגיש בנוח עם עצמה.

2. שובר מתנה לספא / מסג' / יום פינוק

 תני לחברה שלך בהריון שובר מתנה לספא האהוב עליה לעיסוי והיא תיהיה אסירת תודה לנצח. גב ורגליים נוטים בתקופת ההריון לסבול, ולכאוב ועיסוי הוא מותרות מקסימה שיגרום הנאה מובטחת ליולדת.

3. טבעות להרחבה

החברה שלכם לא רק מקבלת בטן גדולה ומתרחבת אלא שכל גופה מתחיל לקבל שינוי בחודשים של ההריון. כך גם ידיה ורגליה ואם היולדת אוהבת לענוד טבעות ותכשיטים תוכלו לעניק לה טבעת חדשה יפה עם אפשרות להרחבה.

4. כפכפים

העובדה המצערת היא שגם רגלי היולדת נוטות לגדול לקראת סוף ההריון ולכן ניתן לפנק את היולדת עם אילו כפכפים נוחים. כפכפים הם כל כך פופולאריים עכשיו ומגיעים במגוון רחב של סגנונות צבעים ומחירים.

5. שובר הלבשה תחתונה

גודל החזה הוא אחד מרשימה אינסופית של דברים שגדלים בגוף האישה בזמן ההריון. לא פלא שאוסף הלבשה תחתונה של אישה יכול לסבול מאוד במהלך תשעת החודשים הללו. ניתן לעזור לה לרענן את הקולקציה שלה עם איזה שובר מתנה לחנות הלבשה תחתונה האהובה עליה.

 

6. איפור פינוק

ניתן לתזמן איזה יום כיף בשילוב ארוחת צהריים ולעשות את הדבר האהוב ביותר על אישה איפור. פרצופים נפוחים נוטים להתגנב בשליש האחרון של ההריון ויכולים להשאיר תחושת אישה שמנה ומכוערת. מהפך וטיפול יומי עם איפור יגרום לה להרגיש כמו האישה היפה ביותר שאתם מכירים.

7. חולצת T שירט מגניבה

בימינו יש כל כך הרבה חולצות מגניבות של T שירט עם שלל כיתובים, ואם אתם יודעים שהיולדת אוהבת חולצות שכאלה ניתן לבחור אחד עם כיתוב מגניב שאתם חושבים שהיולדת תאהב ותעניקו אותה כמתנה מקורית.

8. ערכת גבס לתיעוד בטן הריונית

קנו ערכת גבס להנצחת הבטן ההריונית של היולדת, תוכלו אף לעזור לה לבצע את התיעוד המדהים, לצבוע ולקשט לאחר מכן. זה יהיה רגע נהדר של קשר בין היולדת אליכם.

9. ארוחות קפואות

כשם שאתם עושים לעצמכם ארוחות ערב, שקלו להקפיא מנות כפולות לחברה/אישה/בת דודה שלכם שבהריון. לצייד את המקפיא שלה בקפואים כאשר היא חוזרת מבית החולים היא לא תצטרך להיות טרודה בבישולים למיניהם וכל כולה יהיה במנוחתה ובטיפול ברך הנולד. הקפידו אף לכתוב הוראות חימום על כל תכולה ותכולה כדי שכל מה שהיולדת תצטרך הוא לדעת אם לחמם בתנור או במיקרוגל.

10. תאמו שירותי ניקיון לבית

כאשר תאריך היעד הגדול מגיע תוכלו לומר לחברה היולדת שלכם כי אירגנתם כבר שירותי ניקיון לבית כך כאשר היא תגיע לביתה היא תגיע לבית מצוחצח, אין מתנה נפלאה יותר לאישה מלהכנס לבית נקי ושהיא לא צריכה להיות טרודה בדברים כאלה.

 

אלו היו מקבץ של מתנות ליולדות המובחרות שיכולנו לחשוב עליהם, כמובן שאין גבול לאפשרויות הענקת המתנות שכן אין גבול לדמיון וליצירה. אתם מוזמנים לפתח רעיונות אלה הלאה ולחשוב על עוד מגוון דברים שאתם חושבים שיתאימו לאישה בהריון הבאה שאתם מכירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב