דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בוחרים סטייליסטית טובה מבין עשרות סטייליסטיות 

מאת    [ 13/05/2013 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2123 פעמים ]

תחום הסטיילינג האישי הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. כיום התחום קצת מקדים את זמנו אך ההערכות הן שלאט לאט יותר ויותר נשים מבינות כי העזרות בסטייליסטית אינה מותרות, אינה פוגעת בהן באופן אישי ומסוגלת לשדרג את המראה בצורה משמעותית ביותר.

הבעיה שניצבת בפני אשה שרוצה להזמין סטייליסטית היא כיצד לבחור את הסטייליסטית המתאימה ביותר עבורה. בשנים האחרונות הולכים ופורחים בתי ספר רבים הסטיילינג שמוציאים החוצה מספר רב של סטייליסטים וסטייליסטיות מידי שנה. רק חלק קטן מהסטייליסטיות שמסיימות את הלימודים אכן מתאימות לעסוק במקצוע, וביחס לאלו שמתאימות לעסוק במקצוע לא רבות הן בעלות הנסיון.

הואיל ועלות הקמה של אתר אינטרנט כיום היא שולית  - כמעט כל בוגרת לימודי סטיילינג מקימה לעצמה אתר ומקדמת את עצמה בצורה עצמאית. כל אתרי האינטרנט הסטייליסטיות הפרטיות נראים אותו דבר עם הבטחות דומות, אבל אין לנו היכולת לדעת האם באמת הסטייליסטית טובה או לא.

מה הן התכונות שיהפכו סטייליסטית לסטייליסטית אישית טובה?

ראשית, טעם טוב. יש סטייליסטיות מעולות שלא למדו דבר וחצי דבר ויש סטייליסטיות איומות בוגרות המוסדות הגדולים והמכובדים בארץ ובעולם. הדבר המרכזי והחשוב ביותר הוא היכולת של הסטייליסטית להלביש כל אדם בצורה המיטבית בה הוא ירגיש בנוח. אולי זה נראה לכם דבר של מה בכך אך רוב הסטייליסטיות נכשלות בקטגוריה הזו ולא מסוגלות להלביש אנשים אחרים. חשוב להדגיש כי סטייליסטית שיודעת להלביש את עצמה בצורה מעולה לא בהכרח מסוגלת להלביש אחרים.

שנית,רגישות אמפטיה והבנה. תכונות אלו לא נרכשות בבתי הספר לסטייליג. או שיש לסטייליסטית אותם או שאין. התכונות חשובות מאוד על מנת שהסטייליסטית תוכל להבין את האישה בצורה המיטבית, ותוכל להתאים את הלבוש והסגנון החדש לרצונות של האשה, והכל מבלי לפגוע ומבלי לחצות גבולות. הסטייליסטית אמורה לדעת להתאים לבוש הולם ומתאים לכל אישה באשר היא, בין אם היא רזה או שמנה, דתיה או חילונית, יהודיה או ערביה. ללא רגישות אמפטיה והבנה סטייליסטית לא תוכל לבצע זאת.

הדבר האחרון שיש לבדוק ביחס לכל סטייליסטית הוא הנסיון. למימד הנסיון יש השלכות עצומות על איכות השרות ורמתו. על מנת שסטייליסטית תחשב לסטייליסטית אישית טובה היא חייבת להיות בעלת נסיון רב. נסיון בתחום הסטיילינג האישי מתחיל להחשב לאחר שהסטייליסטית ביצעה לפחות 200 שעות של סטיילינג אישי.

לסיכום מוצע לקבל שרותי סטיילינג מחברת סטיילינג גדולה בעלת נסיון רב עם מגוון רחב של סטייליסטיות מנוסות ועם בקרה על רמת האיכות והשרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב