דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לרדת במשקל ולשנות את חייך 

מאת    [ 11/05/2013 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 1523 פעמים ]

למרות שאנשים רבים מאמינים שדברים צריכים להתנהל בצורה  שונה, העובדה היא שאנחנו חיים בעולם שבו חיצוניותו  של האדם היא כל כך חשובה, כי היא זו שקובעת את ההצלחה ברושם הראשוני שאנו עושים על אנשים, היא שקובעת את ההצלחה החברתית ולעיתצים אף המקצועית שלנו. התזמון של זה לא היה יכול להיות יותר גרוע מכיוון שהיום יותר ויותר אנשים סובלים מעודף משקל מאי פעם במהלך ההיסטוריה,  התופעה בולטת בעיקר במדינות העולם השלישי ובאזורים חלשים מבחינה כלכלית, שבו המזון המהיר הרבה יותר זול מאשר מוצרי הגלם. ואם כל זה לא מספיק, אנשים רבים בימים אלה מנהלים אורח חיים שלא משאיר הרבה זמן לפעילות גופני, ולרוב לא הן העבודות הפיזיות, הנדרשות בימינו. אם אתם סובלים מעודף משקל, אז רוב הסיכויים שהפריט הראשון ברשימה  שלכם, של דברים שיש להשיג הוא להבין איך לרדת במשקל בנסיבות התובעניות אלה.

קודם כל,  חייב להיאמר כי עודף המשקל שלך הוא לא סיבה, אלא סימפטום; זה קיים, כי יש שינויים מסוימים שצריכים להיעשות באורח החיים שלך, וברגע שהם ייעשו, בעיית המשקל תתחיל להתפוגג. כפי שאתה בוודאי יכול לנחש, שינויים אלה בעיקר סובבים סביב פעילות גופנית ושמירה על תזונה הולמת.

 

פעילות גופנית אין זמן יותר טוב מעכשיו

בואו נתחיל עם החלק של פעילות הגופנית. כמובן, זה יהיה נחמד אם אתה יכול למצוא לך את הזמן כדי להירשם בעצמך לחדר כושר או לאיזה סוג של חוג לכושר גופני, אבל פשוט אין לך את הזמן או אנרגיה לכך. במקרה זה, התשובה טמונה במערכות אימון מיוחדות שנועדו לשימוש בבית על ידי מי שאין לו הרבה זמן כדי להתאמן.

תאמינו או לא, הסוגים של מערכות האימון האלה באמת קיימים, ורובם פותחו על ידי מומחי כושר נודעים שיודעים מה שהם עושים יותר טוב מכל אחד אחר שם בחוץ. מערכות אלו מאפשרות לך לעקוב אחר אימונים קצרים ואינטנסיביים, רבים מהם יכולים להסתיים בפרק זמן של כעשר עד חמש עשר דקות, בנוחות של הבית שלך. כמו כן, רק כתזכורת, יש דרכים מסוימות להגביר את הפעילות הגופנית בחיי היום היום שלך, כגון חנית המכונית רחוק ככל האפשר,  שימוש במדרגות במקום במעלית, וכו '... וכו' ... רוב הסיכויים שאתה יודע את כל זה כבר.

 

ללמוד איך לאכול נכון

בכל מקרה, החלק השני של המשוואה של איך לרדת במשקל מורכב משינוי התזונה שלך. בעוד גוף האדם אכן יכול לעשות דברים נפלאים,  זה לא יכול לתפקד כראוי אם הוא לא מסופק ע"י התזונה הכרחית.  אתה יכול להסתכל על טיפים שונים באינטרנט על איך לשנות את התזונה שלך כדי לספק לגוף את מה שהוא צריך, או שאתה יכול להוציא כמה שקלים על אחד ממאות מדריכי תזונה שהינם זמינים כרגע. לא משנה איך אתה בוחר ליידע את עצמך על מה לאכול, יש לאמת את המקור של העצות, יש להצליב עובדות לכאורה, מבלי לשכוח לוודא כי המחבר הוא למעשה מישהו שיודע לפחות דבר או שניים על תזונה.

בסך הכל, התשובה לאיך לרדת במשקל אכן מובילה למסע קשה, עבור אנשים מסוימים יותר מאחרים, זה הכרחי ללכת בדרך זו, כי בסופו של דבר לא רק שאתה הולך להיות אדם הרבה יותר בריא, אתה תרגיש בטוח יותר, מבלי לשכוח כמה יותר אטרקטיבי ומושך הגוף שלך יהיה.

 

בוא ותלמד איך להוריד במשקל עם שיטת הדיאטה המתאימה לך באופן אישי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב