דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשחרר את עצמכם לעצמאות 

מאת    [ 08/04/2013 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 2262 פעמים ]

לשחרר את עצמכם לעצמאות

חג פסח נגמר ויום העצמאות לפנינו – כבר יצאנו לחופשי ממצריים והנה אנחנו עצמאיים. בדיוק חשבתי על הנקודה הבאה בזמן כתיבת המאמר – יום העצמאות מגיע אחרי חג פסח – חג החירות. כאילו ההיסטוריה סידרה כך שהעצמאות שאנחנו חוגגים היא אחרי חג פסח. אבל לא על זה רציתי לדבר אלא על המשמעות של המילה – חופש, עצמאות.

אומנם אנחנו חוגגים עצמאות למדינה שלנו אבל רוב רובם של האנשים שחיים בה אינם חופשיים ועצמאיים – הם נמצאים בעבדות, בעבדות לפחדים, לתפיסות, למחשבות, לאמונות שלהם, הרוב משתוקקים לצאת לחירות ולעשות דברים שתמיד חלמו ורצו לעשות אבל אותם פחדים ומחשבות מדאיגות משאירים אותם במקום.

כל אדם שבא לעולם נולד מיוחד עם כישרונות וכישורים שייחודיים לו, פוטנציאל שטמון בו,  כל אדם הוא אישיות, אחד, יחיד וגדול. אבל מעטים אלו שאכן רואים את עצמם כך ונותנים ביטוי לפוטנציאל שטמון בהם.

 הרוב משתעבדים לעבודה לא מעניינת, לדברים שהם לא אוהבים לעשות, קמים בבוקר מתוסכלים וממורמים, מעבירים יום ועוד יום בשגרה משעממת, מרגישים חוסר מימוש והגשמה, עייפים ועצבניים במקום לחייך וליהנות מהחיים.

רוב רובם של אנשים מוותרים על החלומות שלהם והרבה בכלל שכחו מה זה לחלום, הם עובדים כדי להביא משכורת הביתה ולשלם מיסים ותשלומים, אין להם מטרות ושאיפות גדולות אלא לסגור את החודש, להביא אוכל הביתה ואולי לקבל העלאה במשכורת. כל יום שלהם נראה אותו דבר, ללא ריגושים, ללא הגשמה, ללא צמיחה והתפתחות, ללא יצירתיות. למעשה אנשים אלו חיים אבל לא באמת חיים.

למה זה קורה?

רובנו חונכנו על פי העיקרון של חייבים לעשות משהו מסוים גם אם איננו מרגישים חיבור רגשי אליו ולא אוהבים את אותו הדבר – חייבים ללמוד, חייבים ללכת לעבודה, חייבים …חייבים… חייבים. לרובנו יש אמונות מסוימות ותפיסות עולם שמנהלות לנו את החיים ומובילות אותנו לכיוונים שלרוב אינם מקדמים בחיים. למעשה – זה העבדות שבה אנחנו חיים.

רובנו גדלנו לפי מודל חיים מסוים שאותו מעבירים לנו דור על גבי דור. ואנחנו הולכים בזרם מבלי לעצור ולשאול – האם ישנה דרך אחרת? רובנו לא יודעים לענות על 3 שאלות סופר קריטיות בחיינו: מי אני באמת,  ומה אני באמת רוצה בחיים ולאן אני רוצה להגיע.

רובנו מוותרים על ההגשמה האישית שלנו, על החלומות שלנו כי לימדו אותנו כי מה שחשוב זה ללמוד ולמצוא עבודה. רובנו לא מקשיבים לקול הפנימי שלוחש לנו מה באמת נועדנו לעשות בעולם הזה עד שכבר קשה לנו בכלל לשמוע אותו או להבין מה הוא לוחש.

אבל ישנם אנשים שחיים אחרת. אנשים שחיים את החיים במלואם, יוצרים לעצמם את המציאות שהם רוצים לחוות ולחיות, אנשים שקמים כל בוקר עם חיוך, נהנים מהעשייה היום יומית, החיים שלהם מלאים הריגושים, צמיחה והגשמה, אנשים שנותנים ביטוי לאני האמיתית שלהם ולפוטנציאל שקיים בתוכם.

אני מאמינה שהחיים הם מתנה ענקים שקיבלנו מאלוהים. זכותנו לחיות אותם כמו שאנחנו רוצים לחיות אותם ולא מה שמצפים מאיתנו להיות ולעשות,מה שמכתיבים לנו. הגיע זמן לצאת מהעבדות לעצמאות, לשחרר את הענק שמתחבא בפנים. יום העצמאות זו תזכורת מצוינת שהגיע זמן לעשות את הצעד הזה.

אני כבר יצאתי לעצמאות שלי לפני 3 שנים ומאז השתנו חיי – התחלתי לחיות, הבנתי מה זה לחיות. ומה איתכם? האם אתם מוכנים לצאת לחופשי? לעצמאות שלכם?

אתם לא לבד. אני רוצה להזמין אתכם לסדנה ייחודית ומיוחדת גם מבחינה חווייתית וגם מבחינת התכנים, סדנה שקיימתי רק פעם אחת עד כה עם הצלחה רבה. קראתי לסדנה – להעיר את הענק שבפנים! מבטיחה לכם שז תהיה בהחלט התחלה של חגיגת העצמאות שלכם.

מה מיוחד בסדנה? מה נלמד? למה כדאי לכם להיות שם? הכל בקישור הבא:

http://www.dianabenzvi.com/landing/awaken-the-giant-workshop

ניפגש בסדנה!

 

 

דיאנה בן צבי


מורת דרך להגשמה עצמית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב