דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לחיפוש דיור מוגן 

מאת    [ 24/03/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 3190 פעמים ]

בעידן בו חברות רבות של דיור מוגן מפרסמות את עצמן ללא הפסקה בכל מקום, צריך להשקיע מאמץ בחיפוש אחר המסגרת הכי טובה בשביל כל אחד ואחת מאיתנו. כולנו רוצים את הבסיס ? מקום נעים ונוח להתגורר בו, דירות או בתים קטנים נקיים, מטופחים ומתוחזקים בצורה טובה שיש בהם את כל השירותים שאנחנו צריכים כדי להתחיל את הפרק החדש בחיינו.

המומחים שלנו קיבצו עבורכם כמה טיפים בולטים לחיפוש דיור מוגן שהכי יתאים לכם. אז הנה השאלות הכי חשובות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם חותמים על החוזה.

האם הדירה מתאימה לכם?

ללא ספק הדבר הכי חשוב בכל הקשור למעבר למסגרת של דיור מוגן הוא...הדיור. חשוב מאד לבחון את כל האופציות, לבקר במתחמים ולבדוק דירות שונות. בחרו בדירה שאיתה תרגישו בנוח לאורך זמן. הקדישו מחשבה גם למה שיקרה בשנים שיבואו, כאשר ייתכן והמצב הבריאותי ישתנה, בחרו בדירה עם גישה נוחה בין החדרים, חדר אמבטיה שקל להיכנס ולצאת ממנו, מטבח נוח וכל שאר השירותים הברורים שהם בגדר חובה.

האם המיקום מתאים לכם?

בין אם מדובר במעבר למתחם דיור מוגן שנמצא בעיר שלכם או מעבר דרמטי יותר ליישוב חדש, חשוב להקדיש מחשבה למיקום. מתחם דיור מוגן צריך להיות נגיש גם מבחינת יציאה וכניסה ממנו. חשוב למצוא דירה במקום שקל ונוח להגיע אליו גם במכונית וגם בתחבורה הציבורית. הקדישו מחשבה לקרבה לבני משפחה אחרים ובחרו תמיד במתחם דיור מוגן שנמצא לא רחוק מקרובי המשפחה ובעיקר מהילדים.

אלו פעילויות מוצעות במתחם?

חלק מהחיים במסגרת מתחם דיור מוגן הן הפעילויות המגוונות שמוצעות לכל מי שרוצה חיים פעילים וחברתיים טובים. אם אתם רוצים להמשיך להנות מתרבות, מטיולים, מחוגים מגוונים, מטיפולים אלטרנטיביים וכדומה, מומלץ שתבדקו מה מוצע בתחום זה במקום אליו אתם מתכוננים לעבור. קבלו המלצות מחברים שמתגוררים במקום לגבי סוג הפעילויות שהם משתתפים להם וקבלו את התמונה המלאה לגבי אפשרויות הבידור והבילוי במסגרת החיים במתחם.

אלו שירותים רפואיים קיימים במתחם הדיור המוגן?

מתחמי הדיור המוגן מצוידים בדרך כלל במערכת רפואית כלשהי, בין אם מדובר ברופאים שנמצאים במקום כתורנים בזמנים קבועים או צוות סיעודי שעוזר במידת הצורך. מומלץ מאד לקבל את כל המידע על השירותים הרפואיים לפני שאתם חותמים על הסכם למגורים במתחם דיור מוגן כזה או אחר.

האם החברה מתאימה לכם?

כל מתחם דיור מוגן בכל עיר ויישוב מתאפיין בסוג מסויים של אוכלוסייה, לרוב מדובר באוכלוסיה שורשית, מסודרת ואיכותית. חשוב שתבדקו מראש את אופי הדיירים במתחם, בקשו מחברים ומכרים המלצות על דיור מוגן שהם מתגוררים בו ונסו לאתר מכרים כדי שלא תרגישו לא בנוח. 

משכנות חן - דיור מוגן איכותי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב