דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות בצפון 

מאת    [ 06/02/2008 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2836 פעמים ]

העזרה של מלונות לפיתוח העיר היא ברורה, מלבד המראה המטופח שהם מקנים לעיר הם גם מושכים תיירים, אנשי עסקים אשר בשעות הפנאי יוצאים מהמלונות לחקור את העיר וגם ועדות כנסים ימי חופש לעובדים ועוד.
המלונות הם מעיין חלון הצצה לעיר למבקרים שאולי לעולם לא היה מזדמן הם לבקר בעיר זו ובמסגרת זו הם מהווים מעיין פרסומת ניצבת לעיר בה הם נמצאים.
לפני כחודש הוזמנו אני ועמיתיי לעבודה לעיר נהרייה שבצפון הארץ להשתלמות של 3 ימים ובמסגרת זו נאלצנו לשהות שם כל הזמן בבית מלון.
טרם נסיעתי התלוננתי ורטנתי על בחירת העיר שכוחת האל אשר בצפון הארץ ועל המלונות הבינוניים שמצפים לנו, לי כאמור רמת המלונות, מיקום המלונות ובחירתם בכלל היא פקטור חשוב להנאה.
הגענו לבית מלון כעבור שעה וחצי נסיעה- קיבלו אותנו בצורה יפה מאוד ואפילו יפה יותר מהמלונות אליהם התרגלתי בתל אביב ירושלים ואילת, עליתי לחדר והופתעתי לגלות חדרים מעוצבים יפה מסוגננים למשעי ומרווחים הרבה יותר ממה שהכרתי בארץ, אך ההפתעה הגדולה מכל הגיעה כשפתחתי את החלון ונדהמתי לגלות את יופייה של העיר אשר הביקור האחרון שלי בה היה בגיל 12 כלומר 20 שנים לאחור. הים היה תכול ורגוע, הרעש התל אביבי ירושלמי אילתי האופייני לא הופיע שם כלל, הכול היה שלו ומרגיע.
החלטתי יחד עם עמיתיי לצאת ולטייל בעיר, סקרנו את כל הסביבה התהלכנו לאורך הטיילת הצצנו מעט לראש הנקרה וגיליתי סביבה מדהימה שמאוד סביר להניח שלא הייתי נחשף אליה אלמלא היינו שוהים במלונות אליהם הפנו אותנו מארגני ההשתלמות.
באחת הישיבות והכנסים שנכחנו בהם הגיע ראש העיר ושאל כל אחד מהיכן הוא בארץ, אמרתי לו שאני מנקודה דרומית מאוד ביחס אליו - באר שבע- ושלולא הסדר המלונות שקיבלנו לא הייתי זוכה להתפעל מהיופי הסביבתי המרגיע כל כך.
בהפסקה סיפר לי ראש העיר על ההתלבטות הגדולה שהייתה בהנפקת האישורים להקמת המלון ואילו אני הופתעתי, הייתי בטוח שהקמת מלון היא אינטרס ראשי קודם כל לראש העיר ורק אח"כ לבעלי המלון והלקוחות.
הסברתי לו שאם כי אני מבין שהקמת מלון גוזלת משאבים רבים ובניהם כסף, שטח יקר, ומבקרים לא רצויים לעיר לעיתים, מצד שני, הסברתי וראש העיר הסכים איתי המלונות הם אלו שנותנים פרנסה לתושבי המקום (במלון ממוצע יש 200- 400 עובדים) ומשפרים את בעיית האבטלה בצורה ניכרת, הם גם נותנים לעיר מראה חדשני ואם החזות של המלון מושקעת, הוא אף יכול לשדרג את פני העיר, והחשוב מכל הוא מושך מבקרים שלא בטוח שהיו מגיעים אלמלא היו מבקרים באותם מלונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב