דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בגרמניה- לאיזה ערים כדאי לפנות? 

מאת    [ 26/02/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2796 פעמים ]


גרמניה הייתה ידוע תמיד מבחינתם של הישראלים כאחד מיעדי הטיול המועדפים ברחבי אירופה, כאשר במהלך השנים האחרונות הפכה גם למוקד משיכה מרכזי לתעסוקת ישראלים. גרמניה, הנחשבת לאחת המדינות הגדולות ביבשת אירופה, כוללת בתוכה מספר גדול של ערים ואזורים אליהם בוחרים להגיע היום הישראלים לעבוד. למרות זאת, במהלך סקירה זו נתמקד רק בערים הנחשבות היום למומלצות ביותר מבחינתם של ישראלים המעוניינים לעבוד ברחבי גרמניה.

עבודה בקלן

העיר קלן, השוכנת על גדותיו של נהר הריין המפורסם, נחשבת היום לאחד היעדים הפופולאריים ביותר מבחינתם של ישראלים בהקשר של עבודה בגרמניה. מדובר בעיר מודרנית במיוחד המונה קרוב למיליון תושבים, עובדה המציבה אותה כעיר הרביעית בגודלה ברחבי גרמניה. בהתאם לכך, מציעה קלן לישראלים שפע של מקומות תעסוקה אטרקטיביים, החל ממפעלים וגופי תעשיה גדולים, דרך חברות מכובדות, ועד למשרות מזדמנות בתחומים כמו מכירות, מסעדנות, אבטחה, חיי לילה ועוד.

עבודה בברלין

ברלין, בירת גרמניה נחשבת אף היא לאחד היעדים המרכזיים מבחינתם של הישראלים המעוניינים במציאת עבודה בגרמניה, כשמציעה חוויה בלתי נשכחת מכל הבחינות. ברלין נחשבת היום בעיני רבים לעיר המודרנית ביותר ברחבי אירופה, אשר מהווה מוקד משיכה לצעירים מכל העולם. בהתאם לכך, מאפשרת העיר לשלב בין עבודה לבין חווית פנאי ובילוי, כשמציעה בנוסף גם שלל אתרים היסטוריים ואטרקציות תיירותיות שאסור לפספס.

עבודה במינכן

מינכן, הידועה גם כבירתה של מדינת בוואריה, נחשבת היום גם למרכז העסקים של גרמניה כולה. בהתאם לכך, הופכת מינכן ליעד מרכזי בהקשר של עבודה בגרמניה מבחינתם של ישראלים רבים, כשמציעה עבורם להשתלב במגוון רחב של משרות מכל הסוגים. מלבד אפשרויות התעסוקה הנרחבות שמציעה היום מינכן לישראלים, ניתן גם ברחביה ליהנות מן התרבות הגרמנית במיטבה, במיוחד מן הפסטיבלים הייחודים הנערכים בה מידי שנה, לרבות פסטיבל הבירה המפורסם.

גרמניה כבר מזמן לא נחשבת רק ליעד פופולארי לטיולים מבחינתם של הישראלים, כשמהווה היום מבחינת רבים מהם גם מוקד מרכזי בכל הנוגע ליציאה לחו?ל לצורכי עבודה. כמו כן, מוצעת היום עבודה בגרמניה לישראלים ברוב הערים הגדולות והמרכזיות ברחביה, כשקלן, ברלין הבירה ומינכן נחשבות למומלצות ביותר.

עבודה בחו"ל Jobsrus - חברת ג'ובס אר אס הינה חברת השמה אל עבודה בחו"ל. ג'ובס אר אס דואגת לכל מועמד ומועמד במהלך הגיוס ובזמן העבודה! בין כל מגוון איזורי העבודה שמציעה חברת ג'ובס אר אס עבודה בגרמניה כיום נחשבת לעבודה שמניבה משכורת גבוהה בתנאים נוחים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב