דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאלף לגורי כלבים 

מאת    [ 13/02/2013 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 3009 פעמים ]

מאלף כלבים לגורים

אילוף כלבים מסייע למערכת יחסים ארוכת טווח של בעל הכלב עם כלבו. ככל שהאילוף מתחיל בשלבים המוקדמים יותר כך הדרך תהייה קצרה יותר לעתיד משותף רווי הנאה וכיף. מאלף כלבים מסייע בידי בעל הכלב ולהגיע למצב בו הכלב ממושמע, פעיל ושמח. אילוף הוא עניין אישי ולכן חייב להתאים לכלב ולבעליו.

חשובה מטרת האילוף, חשובה הסביבה בה מתבצע האילוף, האביזרים הנלווים ומידת הכימיה בין המאלף לבין בעל הכלב וכן הכלב עצמו. חלק מהמאלפים מבצעים את התהליך באזור הפעילות שלהם, חלקם מבצעים זאת במרחב האישי של הכלב, בביתו של בעל הכלב. פנסיון לכלבים של מאלף כלבים יכול להיות מקום בו חלק מההדרכות והפעילות ייקחו מקום, אך מומלץ שרוב האילוף יתבצע במרחב האישי של הכלב.

מה ניתן להשיג על ידי אילוף גורי כלבים?

כאשר עולות באופן חוזר ונשנה בעיות כגון נביחות ללא הפסק, על כל אדם ובכל מצב, הרס הבית באופן עקבי, פחדים מכל מיני חפצים או גילויי תוקפנות כלפי אנשים, יש צורך לתת מענה מהיר. התנהגות כגון זו עלולה להחריף ולהקשות את החיים המשותפים עם הכלב. התנהגות שוטפת המשלבת תקשורת בונה ונכונה יכולה לסייע לכל בני הבית עם הכלב.

זו מאפשרת לנוע עמו במקומות שונים ללא פחד, בהנאה ובנוחות. התקשורת הנכונה שנבנית עם מאלף כלבים, במהלך האילוף, תורמת לביטחון הכלב ולאיכות התקשורת שלו עם בעליו. כאשר בעל הכלב קורא נכון את התנהגות הכלב, הוא יכול להעניק לו את תשומת הלב המיידית הנכונה ולהפיק את המרב מהקשר.

שיטות אילוף

אחת מהשיטות הנהוגות על ידי מאלף כלבים כיום היא אילוף מרקר טריינינג. מדובר על גישה חיובית שאינה מושתתת על כוח או על אלימות מכל סוג. היא נוגעת בהתנהלות משותפת ולא בהתנהלות של מוביל ומובל.

גישה זו של אילוף כלבים מבוססת על מתן אישור ופידבק חיובי על התנהגות אותה יש להעצים. יהיו אלה שיגדילו ויאמרו ששיטת מרקר טריינינג גורמת לכלב לחשוב לבד מה נכון לבצע ולהגיע אל הבחירה הנבונה בכוחות עצמו.

אחת השיטות הנוספות המוכרות לאילוף כלבים, ובעיקר לשימוש עם גורים, היא שימוש בקולר אילוף. ראשית, חשוב לציין כי עוצמת הזרם אינה מכאיבה לכלב. היא מורגשת כדגדוג שמסב את תשומת לבו של הכלב להתנהגות זו או אחרת.

קולר אילוף הוא מוצר אילוף אלקטרוני שיכול לתת מענה לנביחות מרובות. מאלף כלבים ימליץ עליו ליצירת מצב של ציות הכלב לבעליו ועידוד הפעילות הרצויה של הכלב. קולר זה מותאם לכל כלב על פי גודלו, מטרת האילוף, טווח הקליטה ועוצמת הזרם. מטרה נוספת שעליה יכול קולר כגון זה לענות היא שמירת הכלב בחצר פתוחה ומניעתו מלצאת ממנה.

חשוב לזכור, לכל כלב מתאימה שיטת האילוף שלו והיא חייבת להתאים גם לבעל הכלב ולהעדפותיו. מאלף כלבים מקצועי מחזיק בארסנל שלו מגוון שיטות על מנת להגיש את התשובה הנכונה ביותר עבור כל בעל כלב וכלבו.

 

אייל קליין מאלף כלבים - http://www.doghouse.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב