דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יבוא מסין- צעצועים- טיפים חשובים 

מאת    [ 17/01/2013 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 3044 פעמים ]

כל שנה יותר ויותר יבואנים ואנשים פרטיים המעוניינים לעסוק ביבוא לראשונה פונים לסין בתוקף מעמדה כיצואנית מוצרי הצריכה הראשונה בעולם. בד בבד עם הצלחתה של סין בתחום היצוא העולמי, ברור לכל גם כי תעשיית הצעצועים הסינית המשגשגת משחקת תפקיד משמעותי בזירה זו וכנראה תתמיד ותמשיך לבלוט כאחד מתחומי היצוא הפורים יותר של סין. מוקד המשיכה העיקרי של סין בתחום הצעצועים הוא המגוון האדיר של משחקים וצעצועים שהיא מציעה ללקוחותיה והעובדה שסין ממשיכה לפתח ולהציג את מיטב הלהיטים בכל עונה.

באותה נשימה יש כמובן לציין את העובדה הידועה לכל כי ילדים הם הצרכנים הטובים ביותר ומשום כך מומלץ להתמקד בצרכיהם המתחדשים ולהישאר עם יד על הדופק באשר לאופנות המתחלפות בתעשייה.

אם כן, מה כדאי לדעת על יבוא צעצועים מסין על מנת להצליח בתחום?

ראשית יש להכיר את תחום יבוא מסין היטב, את צרכיהם ומאווייהם המשתנים של לקוחותינו הצעירים וזאת ניתן לעשות על ידי ביקור בתערוכות ייעודיות ברחבי העולם וכמובן בסין, על ידי ביקור באתרי מותגי משחקים וצעצועים מובילים כדי לאתר את הלהיט הגדול הבא, את האופנה החדשה בתחום. לעקוב אחר פרסומים בערוצי המידע השונים הנוגעים בתעשייה, ובקיצור, להקפיד להיות כל הזמן מעודנים ועם יד על הדופק.

ועכשיו הבה נתמקד ביבוא מסין עצמו, בתחום זה יש לשים לב היטב לחוקי המסחר הבינלאומיים העדכניים. דאגו לדעת בכל רגע נתון מהם החוקים והתקנות הרלוונטיים למוצר הנדרש ליבוא בזמן נתון. בתחום זה רגולציות ותקנות משחקים תפקיד מרכזי בסינון ספקים אפשריים לא רק בסין אלא גם במדינתנו.

הקפד על תקנות בטיחות, כשזה מגיע לילדינו, חייבים להקפיד הקפדה יתרה על בטיחות ואיכות, וכך עושה גם ממשלתנו ועל כן בתחום הצעצועים ישנן תקנות מחמירות וקפדניות יותר על מוצרי יבוא. באיתור הספקים הסיניים התמקדו באלו שבבעלותם תקני בטיחות ואיכות בינלאומיים; מוצרים מספקים שכבר הפנימו ויישמו את תקני הבטיחות והאיכות הם בעלי סיכויים טובים יותר משמעותית לעבור את בדיקות התקינה בארץ.

כמו כן, תמיד הקפידו להזמין דוגמא או מספר דוגמאות (על פי הצורך) טרום סגירה וחתימה על ההזמנה מהספק וטרום העברת המקדמה על ייצור על מנת שתוכלו לבדוק את המוצר היטב על כל מרכיביו ולדעת בדיוק על מה אתם משלמים ומה תקבלו. שימו לב שייתכן ותתבקשו לשלם על הדוגמאות (הספק הסיני הממוצע אינו מספק דוגמאות בחינם כמו שהיה נהוג בעבר, בעיקר כשמדובר בדוגמאות בעלות ערך גבוה, שמחירן עולה על 30$ ליחידה על פי רב) וכן תתבקשו לשלם על שינוע הדוגמאות לארץ.

בנוסף, ולא פחות חשוב, דאגו לבדוק עלויות שילוח המטען ושחרורו מהמכס (כולל בדיקת עלויות מכון תיקונים ואישורים נדרשים נוספים על פי הצורך) טרום סגירת העסקה עם הספק והעברת התשלום הראשון, מאחר ועלויות אלו עשויות לעיתים לייקר את מחיר המוצר באופן משמעותי ולהפוך את העסקה כולה לבלתי כדאית.

וטיפ חשוב אחרון כמעט, התחילו תמיד עם הזמנה ניסיונית קטנה על מנת לבחון את כושרו של הספק וכן על מנת לבחון את הצלחת המוצר בשוק. בתחילה תמיד יש להתייחס לפרויקט כפיילוט ולהתקדם בהתאם לתוצאות שתראו בשטח.

ולסיום, על אף כל הטיפים החשובים שפרטתי במאמר, עלי לציין שכדי להפוך ליבואן מצליח יש ללמוד ולתרגל ועל כן כדאי ואף מומלץ להתחיל בליווי איש מקצועי רציני שיסייע לכם בצעדיכם הראשונים בתחום יבוא מסין בכלל ובצעצועים בפרט וישלח אתכם בבטחה לנהל עצמאית את העסקה הבאה.

מקורות: http://www.howtoimportgoodsfromchinatouk.com/helpful-tips-when-importing-china-toy-products

עדי מילר


יבוא מסין בקצב שלך...


www.adimillerchina.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב