דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה עם הילדים - ולא דואגים 

מאת    [ 12/12/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 6429 פעמים ]

חופשה בחו"ל עם הילדים היא עניין משמח לכל הדיעות והזדמנות מצויינת עבור כל בני המשפחה לשכוח לכמה ימים את העבודה, המטלות הקטנות בבית, הלימודים בבית הספר וענייני המשפחה המורחבת ולצאת לחופשה שהיא כולה זמן איכות משפחתי באווירה שונה ומעניינת. אבל חופשה עם הילדים פירושה גם הרבה מאד דאגות קטנות שיכולות להתעורר באופן פתאומי. הנה כמה טיפים כיצד לצאת לחופשה בלי דאגות בכלל.

רכב לכל המשפחה

דרך טובה לוותר על דאגות התחבורה וההנעה של כל המשפחה ממקום למקום היא לשכור מראש רכב שיחכה לנו בשדה התעופה עם בואנו לעיר הנופש שלנו. היתרון של השכרת רכב בחו"ל בעיקר כשמדובר בחופשה משפחתית עם הילדים הוא החסכון הגדול בדמי תחבורה ציבורית לכל המשפחה וגם הבטחון האישי של הילדים, שנמצאים איתנו בתוך מכונית סגורה ולא נדחקים ברכבות, אוטובוסים ושאטלים של מלונות עם אנשים שאנחנו לא מכירים ולפעמים גם לא רוצים להכיר. השכרת רכב בחו"ל מאפשרת לנו לנוע ממקום למקום ולהרחיב את טווח החופשה שלנו ולא לדאוג יותר מדי ללוח הזמנים שלנו. 

להרגיש בטוחים בכל מצב

דבר נוסף שהוא חובה בכל חופשה משפחתית הוא ביטוח נסיעות לחו"ל שיכסה כל אחד מבני המשפחה. ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לנו לקבל כיסוי כספי במידה ונזקקנו לטיפול רפואי במהלך החופשה, לליווי באמבולנס, לאשפוז בבית חולים או לכל טיפול אחר. אם נדאג מראש לביטוח נסיעות לחו"ל, שבדרך כלל עלותו מסתכמת בכמה דולרים ליום, נוכל לדעת שאם נזדקק לטיפול רפואי לא נמצא את עצמנו מסתבכים בבירוקרטיה המקומית ונכנסים להוצאות כספיות מדאיגות ומיותרות.

לשמור על קשר עין

כל נופש בחו"ל עם המשפחה מכתיב להורים כמה כללי זהירות שחובה לנהוג וכדאי גם להסביר אותם לילדים. הדבר החשוב ביותר הוא לשמור על קשר עין מתמיד עם הילדים. במידה ואנחנו מטיילים עם כמה ילדים, כדאי לדאוג שכל הורה ישמור על ילד או שניים ויהיה אחראי באופן קבוע לאחוז בידו או לעקוב אחר כל תנועה שלו. בנוסף, כדאי להסביר לילדים את החשיבות של שמירה על קשר עם ההורה בכל זמן הטיול. בנוסף, כדאי לעשות סיבוב בתוך בית המלון עם הילדים כדי להראות להם היכן הם נמצאים במידה ויצטרכו לפנות את החדר או למצוא את ההורים.

לסיכום

נופש בחו"ל עם הילדים לא חייב להיות מלחיץ כל כך, וכל עוד דואגים לכל הדברים החשובים, כמו ביטוח נסיעות לחו"ל ותדרוך הילדים, אתם, ההורים, תוכלו להירגע וליהנות יחד עם הילדים שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב